Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 18.08.2011, 13:35
TOPPAHOUSU:n Avatar
TOPPAHOUSU TOPPAHOUSU ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 29.10.07
Sijainti: Finland.
Viestit: 550
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kaheli Näytä viesti
Just lisättiin velipojan kanssa kaks lätkää sinne väliin, on täys jumi
mutta sillähän ei ajellakkaan ku metässä
Eli jos laittaisi vain yhden tulisi ns. "puolijumi" ... ?

__________________
Ei mennyt kuin Strömsössä...
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 18.08.2011, 17:11
Dectane Dectane ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 27.09.09
Sijainti: Liminka
Viestit: 2.940
Perusasetus

Garretin gt20vnt:n olen itse laittamassa, aivan loistava ahdin tämän kokoiseen koneeseen
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 19.08.2011, 14:28
-Jallu-:n Avatar
-Jallu- -Jallu- ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 12.10.09
Sijainti: Lapinlahti
Viestit: 682
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja TOPPAHOUSU Näytä viesti
Eli jos laittaisi vain yhden tulisi ns. "puolijumi" ... ?
No sitä en sitten tiijä, tarkotin että ei anna yhtään jälkeen enää lukko. Asvaltillakin murtaa toinen pyörä.
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 29.08.2011, 20:34
Imperio:n Avatar
Imperio Imperio ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 23.09.09
Sijainti: Siilinjärvi, Savon sytämmessä.
Viestit: 264
Perusasetus

Katoppas kun ei oo muistanu tänne mitään raapustella. Noh on tässä jotain muutakin tullut tehtyä kuin nenää kaivettua.

- Etuperä on vaihdettu 4.625 -> 4.875 välityksellä olevaan.
- Laatikon kytkinakselin stefa on vaihdettu uuteen timanttitiskin stefaan. Taitaapa olla kaikki muutkin stefat mitä on tullut koneeseen ja taka-akselille timantti logolla olevia.
- Taka-akseli on paikoillaan. Tässäkin siis välitys muuttui kuten etuperässä. Ja mukavin muutos lienee siirtyminen avoimesta takaperästä kiristettyyn kitkalukolliseen. Castrolin öljyt meni tänne sisään. Katson tarkemman mallin kun muistan.
- Takaa lehtipakat tuli käytettyä myös irti levällään ja kaikki puslat sinne uusittu.
- Uudet takajarrusylinterit on paikoillaan.
- Jarruputket taka-akselilla on uusittu.
Liekkö sitten vielä jotain mikä ei tule mieleen mutta eipä sen väliä

Huomenna jos kasailisi takajarrut loppuun niin saisi taas tuon pyörilleen. Pitänee yksi paikka napata takarunkoon myös niin ei pääse mutterinpuristelija kehumaan siitä.

Kivahan nuita ois laitella mut prkl kun työt sotkee harrastuksia ja illasta loppuu aina tunnit kesken kun vauhtiin pääsee
__________________
Ne tekköö jotka ossoo. Jotka ee ossoo, ne arvostelloo. Liika vaahti vuan harmittaa kun suap kulukee vähemmän aekoo ku hittaammat. Jos ymmärrät kaeken, oot varmasti käsittännä viärin.
http://imperio.1g.fi
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 31.08.2011, 20:01
Imperio:n Avatar
Imperio Imperio ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 23.09.09
Sijainti: Siilinjärvi, Savon sytämmessä.
Viestit: 264
Perusasetus

Jarrut kasailtu loppuun. Ilmata pitää vielä mut se ei vie montaa minuuttia ilmausvehkeellä.

3 paikkaa ommeltu runkoon, yksi korin korvakko parsittu kasaan.
4 uutta 20mm reikää tein runkoon niin saa paremmin sitä huuhdeltua tulevaisuudessa.

Pakopainemittaille tein myös lähdön pakoputkeen. Elikkäs mutterin ompelin putkeen mistä 1-1,5m jarruputkea. Siitä letkulla sisälle vanhalle ahtopainemittarille. Kaipa tuo toimii....
__________________
Ne tekköö jotka ossoo. Jotka ee ossoo, ne arvostelloo. Liika vaahti vuan harmittaa kun suap kulukee vähemmän aekoo ku hittaammat. Jos ymmärrät kaeken, oot varmasti käsittännä viärin.
http://imperio.1g.fi
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 31.08.2011, 20:37
tdi:n Avatar
tdi tdi ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 16.03.09
Sijainti: Kotipaikka
Viestit: 1.792
Perusasetus

pakopaine laitetaan yleensä pakosarjaan? mut näkee tosta vastapaineen tietää mitä ite putki ahdistaa se lisää aina pakopainetta
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 01.09.2011, 05:27
Imperio:n Avatar
Imperio Imperio ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 23.09.09
Sijainti: Siilinjärvi, Savon sytämmessä.
Viestit: 264
Perusasetus

Se voipi olla et se pitäs olla pakosarjassa mut olkoon nyt tuossa. Riittää kun tietää kun pakoputki painuu kasaan
Toisekseen se pirun pakosarja saa varmasti hyvän alun lähteä halkeilemaan jos siihen mutterin hitsailee ja reiän poraa.
__________________
Ne tekköö jotka ossoo. Jotka ee ossoo, ne arvostelloo. Liika vaahti vuan harmittaa kun suap kulukee vähemmän aekoo ku hittaammat. Jos ymmärrät kaeken, oot varmasti käsittännä viärin.
http://imperio.1g.fi
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 01.09.2011, 06:59
Nostokurki:n Avatar
Nostokurki Nostokurki ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 20.09.09
Sijainti: Siilinjärvi, pohjois-savo, Suomi
Viestit: 1.310
Perusasetus

entäs jos siihen olisi vaan porannut reiän, johon tehnyt kierteet ja muhvi siihen? mahdollisimman lähelle ahdinta vielä.
__________________
Kuka muka on niin laiska, että jättää lauseen ke
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myydään / Vaihdetaan MITSUBISHI PAJERO 2.8 VM-98 "ILMASTOITU" Rekisteröimätön O/M/V Ajoneuvot 1 04.04.2009 18:06
Myydään myydään pajero 2.8 vm-98 "ilmastoitu" MYÖS VAIHTO Rekisteröimätön O/M/V Ajoneuvot 2 09.02.2009 11:17
Myydään MITSUBISHI PAJERO 2.8 VM-98 "ILMASTOITU" REKISTERÖIMÄTÖN O/M/V Ajoneuvot 2 14.12.2008 21:25
Myydään Mitsubishi Pajero "halpa" Rekisteröimätön O/M/V Ajoneuvot 1 08.07.2008 22:17


Sivu luotu: 00:40 (GMT +2).