Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 04.03.2004, 20:10
kharju:n Avatar
kharju kharju ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 27.10.03
Sijainti: Kauhava, Finland.
Viestit: 560
Perusasetus

Eikö tällänen olisi just passeli:



Tytöt toimistoon ja kundi kärräämään kamaa ympäri korttelia. Tohon vois vielä tehä pressusta seinät niin ei tuiskukaan haittaisi. <img src=icon_smile_big.gif border=0 align=middle>

Oikeesti tollanen gatori vois olla aikas näppärä peli tommoseen. Ja sillä vois käydä siellä metikössäkin kokeilemassa <img src=icon_smile_wink.gif border=0 align=middle>.

-Pajerolla metsään ja Zetorilla pois-

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Hankkimassa GC:tä, auttakee! Aapo-A Tekniikka & Jutustelu 1 23.11.2006 20:00
Rankkua hankkimassa? janiojan Tekniikka & Jutustelu 32 26.10.2006 10:08
vetteä hankkimassa. aatu78 Yleiset 0 25.06.2005 06:48
O: Maasturia hankkimassa.... HJ? O/M/V Muut 0 04.01.2005 11:03
Hankkimassa C3:sta svahnm Vuosimallit 1968-1982 10 09.03.2004 16:12


Sivu luotu: 00:46 (GMT +2).