Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #7  
Vanha 18.08.2011, 05:41
-Jallu-:n Avatar
-Jallu- -Jallu- ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 12.10.09
Sijainti: Lapinlahti
Viestit: 682
Perusasetus

Ic malleissa on ainakin vahvempi cantterista peräisin oleva laatikko, vanhemmissa on sitten sama loota kuin galanteissa. Ja tuon kannen saa piloille jos ei muista ennen liikkeelle lähtöä pyörittää konetta vähän aikaa ja vastaavasti ajon jälkeen pitäs antaa tovi lämpöjen tasaantua ennen sammutusta.

EDIT. dectane kerkeski ensin ja juu kaverin 500000 ajetussa kakkoskoppasessa on vissiin kolmas kansi menossa.

Viimeksi muokannut -Jallu- : 18.08.2011 05:44
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
PAJERO V6 3.0 Aut.vm.1989 --> Kysymyksiä! TOPPAHOUSU Tekniikka & Jutustelu 5 31.07.2008 10:41
Ford 4x4 miehille Ex_inkkari Linkit 0 18.02.2007 18:50
LJ miehille mallia.. Pete Linkit 3 14.01.2007 18:35
Pajero kysymyksiä Juniori83 Tekniikka & Jutustelu 0 28.09.2005 11:20
G-miehille ja muillekkin ZeiZei Linkit 1 03.08.2004 12:49


Sivu luotu: 21:34 (GMT +2).