Moi Taas olis susukissa jarruongelmaa, enkä viitsi uutta ketjua alottaa...
Elikkäs ongelma on sellanen että katsastuksessa näytti jarruvoimanmittari tai mikä lie vasemmalle pyörälle 0,8 ja oikealle 2,0 elikkäs 60% eroa. No eilen illalla sitten ilmasin ja lähensin kenkiä ja tuntu hyvältä kun nahkoineen nappas kiinni kun runttas jarrun pohjaan. Tänään menin sit uudestaan näyttämään ja perskule ihan sama tulos... Kun tasasesti hissukseen painaa poljinta niin oikea puoli nappaa paljon nopeempaa ja ärhäkämmin kiinni ??
Syynäsin tota vasenta puolta sit tänään illalla vähän tarkempaa, Toinen jarrusylinterin mäntä oli ruostunu jumiin, wd40 väliin ja vähän hiero niin jo alko liikkumaan ja kelvästi. Sitten taas auto nippuun ja testaamaan ja ei hemmetti ei vieläkään ota vasen puoli kiinni, tai ottaa mut paljon enempi saa poljinta sotkee, kun oikee pyörä ollu lukossa jo pitkän aikaa ! NO kaikki taas auki myös jarruputket Siitä painesäätimeltä asti vai mikä mötikkä se on? Eikä nekään ollu tukossa.
Ei pysty käsittämään mistä vika vois johtua molemmat takajarrusylinterit toimii, putket kunnossa, eikä ilmaa. Toinen puoli vaan tykkää ollaa toista huomattavasti tehokkaampi !??? Sitä en sitten tiedä millanen toiminta periaate tolla paine säätimellä on kun sekään ei oo mikään kuormantunteva niinkuin vissiin vanhemmissa susukeissa ? ja kun noi jarrutkin on tolla yhdellä putkella mikä kiertää tosta oikeenpuolen sylkästä vasempaan... Pikaista jelppiä kaivataan, täytys saada auto mahdollisimman pian ajokuntoon...