Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tapahtumat

Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 16.08.2011, 21:30
Jp:n Avatar
Jp Jp ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 14.08.03
Sijainti: KSNK
Viestit: 932
Perusasetus

Meikäläinen ainakin yrittää päästä lähtee pälkäneelle, mut saa nähä kerkeekä ton valun tekee jo perjantaina vai meneekö lauantaille. Jos lähen omalla autolla niin kyydissä kyllä pääsee. Torstaina pitäs jo tietää

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 19.08.2011, 08:12
karvanoppa:n Avatar
karvanoppa karvanoppa ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 13.05.07
Sijainti: Pilkanmaa
Viestit: 2.317
Perusasetus

Joo mä menenkin jarkan kyytiin. Löytyykö mulle apparia sunnuntaille?
__________________
KYM#5
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 19.08.2011, 12:17
Jp:n Avatar
Jp Jp ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 14.08.03
Sijainti: KSNK
Viestit: 932
Perusasetus

Homma OK, katotaan kerkeekö olleenkaan, mut näkyillään mahdollisesti sielä.
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 20.08.2011, 14:30
simmerman:n Avatar
simmerman simmerman ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 25.04.06
Sijainti: ISOMPI-KOUVOLA(myllykoski)
Viestit: 417
Perusasetus

kokoontuminen tykkimäessä on sit siellä tykkimäen soran portilla huvipuistoa vastapäätä
__________________
KYM#4
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 21.08.2011, 16:57
karvanoppa:n Avatar
karvanoppa karvanoppa ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 13.05.07
Sijainti: Pilkanmaa
Viestit: 2.317
Perusasetus

Nyt on sprintin "hinaukset" hoidettu ja oli puhetta jos ensi viikonloppuna mentäisiin peuhulle peuhaamaan ja ihmettelemään peuhu trophyn rasteja ja muuta ajelua. eli autot kasaan ja peuhulle.
__________________
KYM#5
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 21.08.2011, 21:04
pt. pt. ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 16.02.08
Sijainti: Kouvola
Viestit: 524
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja karvanoppa Näytä viesti
Nyt on sprintin "hinaukset" hoidettu ja oli puhetta jos ensi viikonloppuna mentäisiin peuhulle peuhaamaan ja ihmettelemään peuhu trophyn rasteja ja muuta ajelua. eli autot kasaan ja peuhulle.


Niin liki, että jo ensi kesänä..


Luultavasti jää ajelut väliin mönkijälläkään, saati kävellen, jos nyt edes löytäisi viikonlopun aikana pois tuolta

Kaukopartiomarssilta..
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 23.08.2011, 18:29
puruluu:n Avatar
puruluu puruluu ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 03.02.07
Sijainti: valkeala, Finland.
Viestit: 438
Perusasetus

Saattashan tuota Lauantaina kyetä metsään, jos veis vaikka auton jo viikolla sinne jemmaa,ja jos vaikka joku tulis hakee ku ei varmaa uskalla ite ajaa.
__________________
-Kaikki alta 100 tonnimetriset on laskureita, yli olevat on nostureita
-Rantakunnossa se on hyljekkin
-KYM#6
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
PäHäMa/Maasturistit Merrasmäki 10.11.2007 Jeeper Tapahtumat 8 11.11.2007 15:12


Sivu luotu: 15:18 (GMT +2).