![]() |
|
|
|||||||
| Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Ei varmaan kerkee, kun pitäs piha vajan anturat valaa ja lauantaina varmaan pälkäneelle. Jossain välissä pitäs varmaan korjailla Askolan kisan vahingot, kummatkin lehtijousien riiput poikki, öljypohja melko rutussa ja toisen takaiskarin kiinnitykset poikki tossa nyt muutama mitä äkkiseltään huomasin. Onkos porukkaa muuten menossa tonne pälkäneelle?
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
Lauantaina siis pälkäneellä niin kyl sunnuntai joutaa avoautoilee tykkimäkeen.
|
|
#3
|
||||
|
||||
|
eli jarcca lähtee ite voin lähtä appariks. onko muita tulossa yhtä uupuis. paikalla pitää olla noin 10,45 eka lähtee 11,00, autoja kisassa 60 eli tynkä kisa tulossa
__________________
KYM#4 |
|
#4
|
||||
|
||||
|
Mä voin tolla nissanilla tulla sunnuntaina. onko muita lähdössä pälkäneelle kuin jarcca? mahdollista päästä kyydissä?
__________________
KYM#5 |
|
#5
|
||||
|
||||
|
Meikäläinen ainakin yrittää päästä lähtee pälkäneelle, mut saa nähä kerkeekä ton valun tekee jo perjantaina vai meneekö lauantaille. Jos lähen omalla autolla niin kyydissä kyllä pääsee. Torstaina pitäs jo tietää
|
|
#6
|
||||
|
||||
|
Joo mä menenkin jarkan kyytiin. Löytyykö mulle apparia sunnuntaille?
__________________
KYM#5 |
|
#7
|
||||
|
||||
|
Homma OK, katotaan kerkeekö olleenkaan, mut näkyillään mahdollisesti sielä.
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| PäHäMa/Maasturistit Merrasmäki 10.11.2007 | Jeeper | Tapahtumat | 8 | 11.11.2007 15:12 |