Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tapahtumat

Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 15.08.2011, 21:46
Jp:n Avatar
Jp Jp ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 14.08.03
Sijainti: KSNK
Viestit: 932
Perusasetus

Ei varmaan kerkee, kun pitäs piha vajan anturat valaa ja lauantaina varmaan pälkäneelle. Jossain välissä pitäs varmaan korjailla Askolan kisan vahingot, kummatkin lehtijousien riiput poikki, öljypohja melko rutussa ja toisen takaiskarin kiinnitykset poikki tossa nyt muutama mitä äkkiseltään huomasin.

Onkos porukkaa muuten menossa tonne pälkäneelle?

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 15.08.2011, 22:10
Jarcca:n Avatar
Jarcca Jarcca ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 28.03.05
Sijainti: Kouvola
Viestit: 628
Perusasetus

Lauantaina siis pälkäneellä niin kyl sunnuntai joutaa avoautoilee tykkimäkeen.
__________________
KYM#2
https://www.youtube.com/user/Offijarcca
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 16.08.2011, 17:02
simmerman:n Avatar
simmerman simmerman ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 25.04.06
Sijainti: ISOMPI-KOUVOLA(myllykoski)
Viestit: 417
Perusasetus

eli jarcca lähtee ite voin lähtä appariks. onko muita tulossa yhtä uupuis. paikalla pitää olla noin 10,45 eka lähtee 11,00, autoja kisassa 60 eli tynkä kisa tulossa
__________________
KYM#4
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 16.08.2011, 17:34
karvanoppa:n Avatar
karvanoppa karvanoppa ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 13.05.07
Sijainti: Pilkanmaa
Viestit: 2.316
Perusasetus

Mä voin tolla nissanilla tulla sunnuntaina. onko muita lähdössä pälkäneelle kuin jarcca? mahdollista päästä kyydissä?
__________________
KYM#5
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 16.08.2011, 21:30
Jp:n Avatar
Jp Jp ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 14.08.03
Sijainti: KSNK
Viestit: 932
Perusasetus

Meikäläinen ainakin yrittää päästä lähtee pälkäneelle, mut saa nähä kerkeekä ton valun tekee jo perjantaina vai meneekö lauantaille. Jos lähen omalla autolla niin kyydissä kyllä pääsee. Torstaina pitäs jo tietää
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 19.08.2011, 08:12
karvanoppa:n Avatar
karvanoppa karvanoppa ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 13.05.07
Sijainti: Pilkanmaa
Viestit: 2.316
Perusasetus

Joo mä menenkin jarkan kyytiin. Löytyykö mulle apparia sunnuntaille?
__________________
KYM#5
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 19.08.2011, 12:17
Jp:n Avatar
Jp Jp ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 14.08.03
Sijainti: KSNK
Viestit: 932
Perusasetus

Homma OK, katotaan kerkeekö olleenkaan, mut näkyillään mahdollisesti sielä.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
PäHäMa/Maasturistit Merrasmäki 10.11.2007 Jeeper Tapahtumat 8 11.11.2007 15:12


Sivu luotu: 01:41 (GMT +2).