Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Vastaus

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 15.08.2011, 16:14
Juspe88 Juspe88 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+

Rekisteröitynyt: 23.10.09
Sijainti: Hämeenkyrö
Perusasetus

3-Vuotta myös perhokalastellut aktiivisemmin...

Vastaa lainaten
Vanha 15.08.2011, 16:24
Kääkkä:n Avatar
Kääkkä Kääkkä ei ole kirjautuneena
Jäsen

Rekisteröitynyt: 13.08.11
Sijainti: Taipalsaari
Perusasetus

Neljä- viis vuotta sitten alotin perhoa heittämään ja sitomaan. Sit oliki parin vuoden tauko. Ja nyt tänä kesänä taas olen alkanu perhosteleen ja sitomaan. Olihan se nyt kiva jatkaa harrastusta, ku oli kaikki vermeet valmiina
Vastaa lainaten
Vanha 02.07.2012, 08:37
Joske:n Avatar
Joske Joske ei ole kirjautuneena
Veteraani+

Rekisteröitynyt: 22.08.05
Sijainti: Kittilä
Perusasetus

Tämä ei varsin perhoiluun liity mutta kuitenki

Eli onko offareita nyt kalalla Tenolla tahi muuten vaan ylä-lapissa tai Finnmarkissa tai tulossa tänne suuntaan lähiaikoina??

Paskaakos se mulle kuuluu No sen verran vaan että kuulin tuossa eräältä paikalliselta että työmaani vierestä lähtee reilu 20km mittasen "kärrypolku" jota sitä pitkin saa siis ajaa mönkijällä ja nyt myös autolla, eli jonnekkin tuonne: http://goo.gl/maps/btEr

Nii mää ku vaa aattelin et josko jokun muukin olis kiinnostunu käyvä kattomassa mitä tuolla on, en oikeen yksikseni viiti lähteä eikä puhelin kuulu tuolla tielläkään, saati tunturissa Enkä ees tiijä mitä kaloja tuolla on, mulle meleko sama ku oon allerginen niille saatanan vempuloille Mutta siis: jos joku on maasturilla liikkeellä "täälläpäin" ni ilmotelkaa ni kävästään kattomassa.

"Atheism: Not to do the shit that religious do to each other."

http://www.eroakirkosta.fi

"Netissä idioottien kanssa väittely on mahdotonta, joutuu alentumaan niiden tasolle ja ne voittaa sut kokemuksella"
Vastaa lainaten
Vanha 02.07.2012, 22:54
Eskimo Eskimo ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen

Rekisteröitynyt: 06.10.03
Sijainti: Kajjjaani, .
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Joske Näytä viesti
Tämä ei varsin perhoiluun liity mutta kuitenki

Eli onko offareita nyt kalalla Tenolla tahi muuten vaan ylä-lapissa tai Finnmarkissa tai tulossa tänne suuntaan lähiaikoina??

Paskaakos se mulle kuuluu No sen verran vaan että kuulin tuossa eräältä paikalliselta että työmaani vierestä lähtee reilu 20km mittasen "kärrypolku" jota sitä pitkin saa siis ajaa mönkijällä ja nyt myös autolla, eli jonnekkin tuonne: http://goo.gl/maps/btEr

Nii mää ku vaa aattelin et josko jokun muukin olis kiinnostunu käyvä kattomassa mitä tuolla on, en oikeen yksikseni viiti lähteä eikä puhelin kuulu tuolla tielläkään, saati tunturissa Enkä ees tiijä mitä kaloja tuolla on, mulle meleko sama ku oon allerginen niille saatanan vempuloille Mutta siis: jos joku on maasturilla liikkeellä "täälläpäin" ni ilmotelkaa ni kävästään kattomassa.
Harmittavan läheltä mennään elokuun lopulla kun ajellaan Arnöyalle. Toki tuolla terranolla ei ees pahalle kärritielle uskalla mutta kyllä sillä nätit offit ajaa...
Meriviikko on tällä reissulla suunnitteilla.

Just tuollaset pikkasen pahemman siirtymän takana olevat kalapaikat toki kiinnostaa kovasti.
Jos oikein huonoa niin otetaan bertta perään
Vanha 14.07.2013, 13:11
Jouni_S:n Avatar
Jouni_S Jouni_S ei ole kirjautuneena
Konkari+

Rekisteröitynyt: 05.09.07
Sijainti: vesilahti
Perusasetus

Sitä olis perjantaina taas perinteisen reissun vuoro Juumaan.2 viikkoa taas perhostamista tiedossa
Vanha 12.07.2015, 14:34
Jouni_S:n Avatar
Jouni_S Jouni_S ei ole kirjautuneena
Konkari+

Rekisteröitynyt: 05.09.07
Sijainti: vesilahti
Perusasetus

Kittilän suunnalta kellään heittää vinkkiä harjuksen kalastuspaikoista? On tepastossa viikon ja olisi kiva tietää mitkä luvat kannattaa lunastaa? Perheystävällinen paikka plussaa. Mukulat on kyllä tottunut rämpimään metsässä, mutta tulipaikka olisi kiva.
Vanha 12.07.2015, 19:41
tieros tieros ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+

Rekisteröitynyt: 21.10.12
Sijainti: sodankylä
Perusasetus

Perhoa tullu heiteltyä kymmenisen vuotta. Eilen tuli matkahuoltoon uus vapa ja kela ku vanha vapa meni poikki ja kelasta katos jarru. Uus vapa on Vision MAG 7-8# 10" ja kela vision deep 7-8#, jos joku omistaa jomman kumman niin kokemuksia näistä saapi kertoa

Apostolin kyyti OY
Vastaa lainaten
Vastaus

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Offareita länsi-uudellamaalla hector Tekniikka & Jutustelu 18 27.05.2014 05:41
Metsästäviä offareita eraopas1 Chit-Chat 71 23.02.2010 00:30
Olikos offareita keikalla? Olkku Chit-Chat 3 17.07.2007 08:06
offareita Pohjanmaalta? Tekniikka & Jutustelu 169 15.06.2006 18:40
Offareita Porista Killer-Wo Tekniikka & Jutustelu 6 24.02.2004 17:10