Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 14.08.2011, 19:50
nbf:n Avatar
nbf nbf ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 13.07.11
Sijainti: jns
Viestit: 389
Perusasetus

[QUOTE=tdi;790256]alota ilman putsarin ja naftan suodattimen vaihdosta jos ne vähäsetki tehot löytys viel sielt [/

No sanotaan näin että en ihan ensimmäisenä ole suihkuja epäilemässä eli koeteltu on vaihtaa suodattimet ja yritetty kemiallista pesua suihkuille

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 14.08.2011, 19:56
tdi:n Avatar
tdi tdi ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 16.03.09
Sijainti: Kotipaikka
Viestit: 1.792
Perusasetus

jaa no voihan paska jospa oot vaan tottunu siihe tehoon samallaku suihkut laittaa ni vaihtaa sen terranon kytkimen ja turbon.... sit on yhtä hymyä
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 14.08.2011, 20:08
nbf:n Avatar
nbf nbf ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 13.07.11
Sijainti: jns
Viestit: 389
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja tdi Näytä viesti
jaa no voihan paska jospa oot vaan tottunu siihe tehoon samallaku suihkut laittaa ni vaihtaa sen terranon kytkimen ja turbon.... sit on yhtä hymyä
Turbo kyllä tulee mutta mitenkäs tuo terranon kytkin käy tuohon King cappiin?
Tuo nykyinen voiman tunne on kyllä aika mieletön tuolla pääsee nyt just ja just 110km/h
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 14.08.2011, 20:32
tdi:n Avatar
tdi tdi ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 16.03.09
Sijainti: Kotipaikka
Viestit: 1.792
Perusasetus

pitikö siin samassa vaihtaa vauhtipyöräkin no viisaammat kertoo lisää ?
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 16.08.2011, 07:57
nbf:n Avatar
nbf nbf ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 13.07.11
Sijainti: jns
Viestit: 389
Perusasetus

Nyt olis takana w124 etujouset mutta tuli vähän liian korkea kun keulaa ei saa samalle tasolle ja aivan liian jäykkä tuli myös. Mitenkäs noista jousi lateista sais pehmeemmät?
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 16.08.2011, 15:22
tdi:n Avatar
tdi tdi ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 16.03.09
Sijainti: Kotipaikka
Viestit: 1.792
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja nbf Näytä viesti
Nyt olis takana w124 etujouset mutta tuli vähän liian korkea kun keulaa ei saa samalle tasolle ja aivan liian jäykkä tuli myös. Mitenkäs noista jousi lateista sais pehmeemmät?
ne H&R jouset on kyl aika kovat ku mersunkaa alla ei paljoo tipu ku tunkin laskee ja kingissähä ei perä paina juuri mitään jotkut loppuun ajetut 200d jouset vois olla pehmeemmät ja lehtijosista kai voi ottaa lehtiä pois mut sittehä se on taas jo vakio korkuinen... mitä jos tiputtas koko lehtijousen kiinnikeita alaspäin tai pistäs sellaset palat jousen ja akselin väliin ? se kyllä kuulostaa vähä epäilyttävältä vaikka jenkit käyttää aika paljo
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 17.08.2011, 06:49
nbf:n Avatar
nbf nbf ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 13.07.11
Sijainti: jns
Viestit: 389
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja tdi Näytä viesti
ne H&R jouset on kyl aika kovat ku mersunkaa alla ei paljoo tipu ku tunkin laskee ja kingissähä ei perä paina juuri mitään jotkut loppuun ajetut 200d jouset vois olla pehmeemmät ja lehtijosista kai voi ottaa lehtiä pois mut sittehä se on taas jo vakio korkuinen... mitä jos tiputtas koko lehtijousen kiinnikeita alaspäin tai pistäs sellaset palat jousen ja akselin väliin ? se kyllä kuulostaa vähä epäilyttävältä vaikka jenkit käyttää aika paljo

No nyt on tilannetta korjattu st205 vai mikä se oli celican takajousilla korkeus säily mutta joustoja tuli. Eilen kävin koeponnistamassa yhditelmän ja merkittävää parannusta havaittavissa etenemis kyvyssä
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 16.08.2011, 15:07
Rouveri Rouveri ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 24.03.08
Sijainti: Finland.
Viestit: 438
Talking

Vaiha samantien


Cedricin tai laurelin kone ja sen sitten turbottelet kaverilla oli semmoinen kingi joskus aikoinaan. cedricin 2.8 kone oli kyllä ihan ok ton koppaseen kinkkiin.. mut eipä noilla paljoa 100kovempaa tarvii mennä ikinä : F
Vastaa lainaten
  #9  
Vanha 16.08.2011, 15:15
tdi:n Avatar
tdi tdi ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 16.03.09
Sijainti: Kotipaikka
Viestit: 1.792
Perusasetus

mitä laatikkoo ne on käyttäny nois 2.8 yhdistelmissä ? kingin omaako ? meneekö sinne patrollin laatikko, onko kardaanin lähdöt oikeissa paikoissa ? tosin samallahan sinne laittas vaikka patrollin etuakselinki eli gr:stä koko paketti olis turbokin valmiina sopiiko kannet keskenään noista laurelin cedrikin koneista tohon gr 2.8 ? jossain oli remmi ja ketju mutta onko kansissa eroja ? onko kaikki suoraruiskuja ?
Vastaa lainaten
  #10  
Vanha 17.08.2011, 06:52
nbf:n Avatar
nbf nbf ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 13.07.11
Sijainti: jns
Viestit: 389
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rouveri Näytä viesti
Cedricin tai laurelin kone ja sen sitten turbottelet kaverilla oli semmoinen kingi joskus aikoinaan. cedricin 2.8 kone oli kyllä ihan ok ton koppaseen kinkkiin.. mut eipä noilla paljoa 100kovempaa tarvii mennä ikinä : F

On se käynyt mielessä ja edesmennyt kaverihan sellasen rakenti. Ö-pohjaa joutu muuttamaan vai pitikö se tehdä kokonaan uusiksi mutta kuiteskin ei se mahdoton homma ole.

Ainut mikä vähän stressaa niin on sen moottorin paino.
Vastaa lainaten
  #11  
Vanha 17.08.2011, 19:59
nbf:n Avatar
nbf nbf ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 13.07.11
Sijainti: jns
Viestit: 389
Perusasetus

Tuli tehtyä tuon näköiset kiinnikkeet jousille eli 3" putkea ja eikun hitsasin runkoon kiinni.

Tänään juurikin noin puoli tuntia sitten onnistuin hajoittamaan etuperän kun nousin mäkeä ja auto alkoi pomppimaan Jos jollain olisi king capin etuperä edullisesti niin vaikka priva viestiä ja äkkiä


Viimeksi muokannut nbf : 17.08.2011 20:08
Vastaa lainaten
  #12  
Vanha 17.08.2011, 20:04
tdi:n Avatar
tdi tdi ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 16.03.09
Sijainti: Kotipaikka
Viestit: 1.792
Perusasetus

eiks nyt ois hyvä aika laittaa jäykkä akseli
Vastaa lainaten
  #13  
Vanha 16.08.2011, 16:31
Rouveri Rouveri ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 24.03.08
Sijainti: Finland.
Viestit: 438
Talking

tossa kaverin kinkissä


oli kinkaapin oma laatikko mut se hajos kyllä kerran ton cedricin koneen kanssa. . . mut siihen oli tehty sovitepala laatikon ja koneenväliin et kävin cedricin mylly.. ja joo eiks GR patrollin kone ole periaattessa sama kuin cedricin pieniä seikkoja lukuunottamatta..
Vastaa lainaten
Vastaus

Luokat
king, turbo


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myydään nissan td 25 maage O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 31.10.2010 16:38
O:3.3 TD Nissan regular O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 07.07.2006 17:20
Nissan KC -86 Samppa Tekniikka & Jutustelu 2 22.07.2005 18:23
Nissan Borg Tekniikka & Jutustelu 0 22.08.2003 12:51


Sivu luotu: 02:09 (GMT +2).