![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Ääh mitä suotta Saa kunnon tassut alle
|
|
#2
|
|||
|
|||
|
tää päivä menee hohhaillessa ja kerätessä voimia, sen verta tuli tehtyä et hain maalia pohjaan. monenlaista mielipidettä kuullu, happomaalia kehutaa paljo, sinkkimaalia on netissä myös kehuttu jonkinverran ja epoksia sanotaa et ois parasta. no tollasta sit paikallisesta kaupasta hain, toivotaa et se nyt pari vuotta kestäs ainaki ruosteetta
onks porukoilla kokemusta?
|
|
#3
|
|||
|
|||
|
no nyt ois tuunattu kopan lattia mustaks, pohjalla epoksi, vähä massaa välii ja jotai uretaanivahvisteista kestävää mustaa päälle. tää viikko kesälomaa vietellessä menny oikein rattosasti tallissa, onneks ens viikolla pääsee töihin huilaamaa
huomenna alkais rungon ihmettely, viel on vähä kahen vaiheilla purkasko kaikki himmelit irti ja käyttäs hiekkakylvyssä. tulis ainaki parempi niin.
|
|
#4
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Mua meinaan nyt harmittaa kun aikanaan ei tuota tullut tehtyä
__________________
Tumpula Racing Team |
|
#5
|
||||
|
||||
|
Ehdottomasti kylpyyn, ni ei tarvi jälkikäteen katua. Läpimätiä itse runkopalkit harvemmin on.
__________________
Juho Haapakorpi Kaukas 4x4'n ski |
|
#6
|
||||
|
||||
|
Runko kuulemma toimitettu paksunpojan hoitoon
![]() Onks uusia kuvia? ...tuleeks kiire
|
|
#7
|
|||
|
|||
|
joo tän päivän saldo on vähä huono, runko tosiaa purettu nippeleiks (yleisön neuvoja kuunneltii taas
), meni kaikkiaa kaks tuntia eli melko nopia purkaa puolilta päivin ehin viemään sen hiekkapuhalluspuulaakiin, ens viikoks lupasivat takas. loppupäivä meniki appiukkoa autellessa rakennushommissa mut huomenna oli tarkotus jos sais kasattua tankkilaatikkoa konttii ja saumattua kaikki tiivistettävät saumat ja pieniä hommia jos touhuis pois jaloksista. ens viikolla tahti vähä hidastuuki ku pitää takas töihi mennä et menee viikonlopputouhuumiseks oikeestaa. mut enne lumia on varmasti kasassa (toivotaa ettei tuu aikasee talvee.....) ![]() ![]()
|
|
#8
|
|||
|
|||
|
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Myydään Sutsuki 410 | Vilkutin | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 18.07.2011 19:56 |
| Myydään RETRO SUTSUKI!! | Janneee | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 17.08.2010 16:49 |
| lava-sutsuki | -MaTTi- | Chit-Chat | 6 | 25.01.2008 15:16 |
| Sutsuki tosihommissa. | AVRO | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 08.10.2004 18:31 |