Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 02.03.2004, 20:53
mikjus:n Avatar
mikjus mikjus ei ole kirjautuneena
Moderator
 
Rekisteröitynyt: 10.01.03
Sijainti: Lahti, Finland.
Viestit: 5.972
Perusasetus

mjoo... pikkasen laittaa miettimään noi HJ-61 lukkoakselin kun sellasia haaveilee 40 sarjalaisen alle. Just on saanu SOAn sun muut härpättimet kasaan vakioakseleille eikä kauheesti huvittais uudestaan samaa rumbaa tehdä tulevaisuudessa. Välillä on ollu lukkoaksula parilla hintaa 4000mk ja sitten taas toisella kertaa 4000mk pelkkä murikka? Ainakin muistelisin että akseliparia on aikoinaan monessakin paikassa ollut myynnissä noin 1000 € pari. Huonoa 40 sarjalaiseen suunniteltaessa on toi 6cm leveempi akseli joka aiheuttaa pikkasen rakentelua. Tosin etupään voi tehdä 40 akselin kuoriin kun vaan teettäis pitkänpuolen vetarin karpiolalla (näin on tehty). Sitten paskat 3.7 välitykset joutus vielä vaihtaan jokatapauksessa vähintään 4.10 bj:n vakioakseleista. Tossa nyt pikkasen alkaa punnitsemaan kuinka paljon 61 akseleita riittää suomessa, alkaako hinnat tulevaisuudessa kivuta pilviin ja kuinka vahvoja ne loppupelissä on? Itse taidan kompensoida huonoa ajotaitoa ostamalla 2kpl arppeja joskus tulevaisuudessa. Kallista hupia mutta kerran se vaan kirpasee (kotona tulee turpaan) <img src=icon_smile_wink.gif border=0 align=middle> Päätökseen vaikuttaa paljon että 40 sarjalaisen tikkuja ym. osia on nurkat pullollaan ja niitä saa jopa erikoisvahvistettuina (longfield 4340 cromoly...).

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
O : Aihio hj60 lukkoakselien päälle finvalp O/M/V Ajoneuvot 2 30.03.2006 07:36
Toyota LJ-70 2.4 td:n arvo karjalai Chit-Chat 51 01.01.2006 16:04
Corveten arvo Yleiset 99 09.12.2004 01:27
RJ:n arvo? Turbo Tekniikka & Jutustelu 5 13.10.2004 21:45
Tasa-arvo bono Jokes 0 05.09.2002 08:55


Sivu luotu: 16:01 (GMT +2).