Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 12.08.2011, 21:33
zampy zampy ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 15.01.07
Sijainti: Kihniö
Viestit: 129
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja hojo Näytä viesti
en itse alkanut puhaltaan.helpommalla pääsee kun vein puhallutukseen,huomenna ehkä puhallus jos on keliä.mitä suosittelette pohjamaaliksi runkoon meietin epoksia tai panssari maalia.ja sisälle joku kotelosuoja?vai.
sinkkimaali alle ja sit välimaali ja siihen pinta niin avot, about 250 myytä!
Työmaalla maalataan näin satamiin meneviä nostimia ja ei ruostu. Teknokselta ainakin löytyy tota sinkki maalia tais olla teknozinc 90 nimistä ja 2komponentti tavaraa. Toki muillakin valmistajilla on tuota maalia esim. jotun
Näin ainakin itse lähtisin koittaan!

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 12.08.2011, 22:35
Samsonite:n Avatar
Samsonite Samsonite ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 30.07.06
Sijainti: torttunotko
Viestit: 2.758
Perusasetus

Teknokselta löytyy kans alumiinia sisältävä epoksi pohjalle ja siihen piälle dual uretaani. Kestää meleko tolkuttomasti.
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 13.08.2011, 11:59
J0hannes:n Avatar
J0hannes J0hannes ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 29.07.08
Sijainti: Espoo
Viestit: 1.045
Blog Entries: 20
Perusasetus

Bauhausissa myyvät hiekkapuhallushiekkaa lasten leikkilaatikkoon hiekaksi ja laattijen väliin laitettavaksi. Kahta eri karkeutta, en muista mitä, enkä tarkkaa hintaa, mutta muutaman euron säkki taisi olla.
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 14.08.2011, 07:39
2x4WD 2x4WD ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 12.05.05
Sijainti: TAMPERE, Finland.
Viestit: 561
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja J0hannes Näytä viesti
Bauhausissa myyvät hiekkapuhallushiekkaa lasten leikkilaatikkoon hiekaksi ja laattijen väliin laitettavaksi. Kahta eri karkeutta, en muista mitä, enkä tarkkaa hintaa, mutta muutaman euron säkki taisi olla.
Leikkilaatikkoon tarkoitettu heikka on Baukkarissa Weberin nimeltään "leikkihiekka 0-2 mm" ja puhdistettua ja steriloitua. Ei välttämättä hiekkapuhallukseen paras raejakauma vai onko? Muuraushiekaksi kyllä oivallista.
__________________
Käsittele kaikkia stressaavia tilanteita kuin koira. Jos et voi syödä sitä tai leikkiä sillä, kuse sen päälle ja kävele tiehesi.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
hiekkapuhallus.. Kratz Tekniikka & Jutustelu 2 12.01.2011 14:07
M: Hiekkapuhallus laiteet offipete O/M/V Muut 2 09.12.2007 18:06
Hiekkapuhallus ja painepesuri? freddie Tekniikka & Jutustelu 12 07.04.2007 15:04
Rungon hiekkapuhallus JERKKU O/M/V Muut 2 05.03.2006 22:13
Vesi + hiekkapuhallus? Päksi Tekniikka & Jutustelu 12 12.04.2005 23:43


Sivu luotu: 09:17 (GMT +2).