![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Keltaisessa pörssissä joku hemmo moi 61 lukkoaksuloita 700 e/pari tais olla hämeenlinnan suunnalla. tuo saksasta auton osia. ja ajettu vain autobaanoilla. eiköhän toi ole jo oikea hinta. vanhoista auton osista. tuo kuulemma myös pyynnöstä. esim 75 lukkoaksuloita olis muuten pop fj.iihin. ei kuulemma kannata tänne tuoda risoja kun ei niitä kukaan osta fiksu jätkä. Note! This message was posted anonymously!
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| O : Aihio hj60 lukkoakselien päälle | finvalp | O/M/V Ajoneuvot | 2 | 30.03.2006 07:36 |
| Toyota LJ-70 2.4 td:n arvo | karjalai | Chit-Chat | 51 | 01.01.2006 16:04 |
| Corveten arvo | Yleiset | 99 | 09.12.2004 01:27 | |
| RJ:n arvo? | Turbo | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 13.10.2004 21:45 |
| Tasa-arvo | bono | Jokes | 0 | 05.09.2002 08:55 |