![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
|
|
|
||||
|
||||
|
tatuointi pieleen. jos joku tietää ni siis mustetta tuli liikaa iholle kun tein pienen kaarteen ja se sit tuli paksummaks kun muu tatuointi kun peitti "näkyvyyden", mutta tuli omaan käteen ei kenenkään muun iholle. saan kiittää itseäni
|
|
|
||||
|
||||
|
Itte jauhetaan aivan jonninjoutavaa paskaa jokaväliin ja sit poistellaan....olkoon...ei maksa vaivaa....
|
|
|
||||
|
||||
|
Hittoku menopeli paskana taas.. Alkaa tuo mopo vissiin tekniikaltaan olemaan totaallisen laho.. Tosin, johan minä sillä tässä viimesen vuoden aikana olen reilu kymppitonnin ajanukkin
Moni ihmetelly, mitenkä helvetissä oon jaksanu ajaa tolllasella, melkeen vakio mopolla mittarin ympäri Noo, nyt on nokkaketju sitte nii löysällä, et hirvitti kyllä ajaa parturiin yks päivä..
|
|
|
||||
|
||||
|
Ei perkele!!!!!!!!!
Saat auton takasi kalliista remontista ni pittää tietettee heti uus remontti... Vittu 60km/h vaudista tipahti takarengas tielle! Se on pinnapultit, jarrukengät ja vanne paskana! Oli ensimmäinen ja viimenen aluvannesarja jonka hommaan mihinkään autoon, vittu!!! ![]() Ei kellää oo tarvetta 3kpl Dozin Luxor 16" vanteelle?? lähtis halavalla!! Maanantaina soitettava lipposelle ja tilattava vanne ja rengaspaketti!!!
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Täälä vähän sama homma... Sain kingin pakin korjattua paripäivää sitten ja eilen tulin reilumpaa vauhtia mutkaan niin saatana toinen puoli keulasta pettää ja pamahtaa maan tasalle! Pikaisen tutkiskelun jälkeen huomaan että ilmeisesti vääntötangosta on menny boorit jommastakummasta päästä. Sittten vielä että se tanko on ihan sairaan tiukassa siellä eikä suostu lähtemään pois! ![]() Ihan niinkö se laatikon nostelu ei olis ollu tarpeeksi hankalaa... |
|
|
|||
|
|||
|
Trafi.....
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Kerro mikä ei vituta... miksi on hyvä olla? | FinnDRZ | Chit-Chat | 1829 | 07.01.2013 09:50 |
| Autossa turhaa.Kerro.....1/2.......... | Bruno | Chit-Chat | 76 | 10.12.2010 02:00 |
| Kerro peräkärrystäsi | Blaaseri | Tekniikka & Jutustelu | 35 | 08.07.2007 20:10 |
| köyhää vituttaa | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 08.12.2003 10:08 | |
| Mua vituttaa | mika | Bullshit | 0 | 01.03.2002 01:47 |