![]() |
|
|
|||||||
| Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Niih...mites tää tasapainoinen aluepolitiikka? Häh? =P Mikkeli tai mielummin vaikka Jyväskyläkin kuulostais jo kohtuulliselta näin pohjoisen miehenä =). Mutta toisaalta jos päiväys on 21.8 ei niin väliä...sillä silloin ollaan Limiganlahden pusikossa sorsia pyytämässä (aloitus 20.8)....ja sit pitääkin lähtä heti Finnairin sinivalkoisin siivin Tsekkeihin kisaamaan toisissa harrastuksissa =( jospa sit vuonna 2005 tai jotain.... -- Eino Grön ja ikivihreät tangat....häh? --
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| offipalsta.com | iurista | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 16.01.2007 21:19 |
| faq.offipalsta.com | offroadjouni | Tekniikka & Jutustelu | 31 | 18.02.2006 09:14 |
| offipalsta.com tarra ? | pee | Chit-Chat | 81 | 06.04.2005 18:46 |
| www.offipalsta.com | JiiPee | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 09.05.2004 12:55 |