Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tapahtumat

Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 02.03.2004, 15:42
petr:n Avatar
petr petr ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 31.01.04
Sijainti: Oulu, .
Viestit: 1.285
Perusasetus

Niih...mites tää tasapainoinen aluepolitiikka? Häh? =P Mikkeli tai mielummin vaikka Jyväskyläkin kuulostais jo kohtuulliselta näin pohjoisen miehenä =). Mutta toisaalta jos päiväys on 21.8 ei niin väliä...sillä silloin ollaan Limiganlahden pusikossa sorsia pyytämässä (aloitus 20.8)....ja sit pitääkin lähtä heti Finnairin sinivalkoisin siivin Tsekkeihin kisaamaan toisissa harrastuksissa =( jospa sit vuonna 2005 tai jotain....

-- Eino Grön ja ikivihreät tangat....häh? --

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
offipalsta.com iurista Tekniikka & Jutustelu 9 16.01.2007 21:19
faq.offipalsta.com offroadjouni Tekniikka & Jutustelu 31 18.02.2006 09:14
offipalsta.com tarra ? pee Chit-Chat 81 06.04.2005 18:46
www.offipalsta.com JiiPee Tekniikka & Jutustelu 3 09.05.2004 12:55


Sivu luotu: 23:36 (GMT +2).