![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
Pyhärannan kunta vituttaa ku ne on keksiny periä multa "parkkimaksua" omalla tontillani olevilta harraste autoilta.
|
|||
|
|||
millä nimikkeellä maksua perivätLainaus:
![]() ![]() Milläs perusteella, nimikkeellä, maksua perivät
|
|
|
||||
|
||||
|
Korjaus/siistimis määräys.Ainut ongelma asiassa on se että ei ole siistittävää kun ei ollu virkaa tekevät perehtyneet autoihin.Nekun ei ole ihan uusia ni ne ilmeisesti luokitellaan romuiksi.
|
||||
|
||||
|
Mitä vit...!? Aikamoista nillittämistä. Sun tontille ei taida edes nähdä kuin yksi naapuri ja ohi ajavat?
Edit. Vai tarkoittiko ne korjaus/siistimis operaatiolla Mersupaa?
RASOR Viimeksi muokannut Mutis : 11.08.2011 21:03 |
|
|
|||
|
|||
Valitusta sisäänLainaus:
) luontoa niin saattavat jopa perua vaatimuksensa Ja päätöksestä valittamalla ainakin saa useasti muutaman vuoden jatkoaikaa siivoukselle
|
|
|
||||
|
||||
|
Se oli lasku käynnistä ja toimenpide kehoituksesta ja olen jo ollut yhteydessä kuntaan ja oli asiallinen ukko luurin toisessa päässä,sano et on toinen juttu josko ovat ns, harraste välineitä mut sano et tee vielä kirjallinen selvitys. Pitää ottaa ISO viski ja alkaa laatimaan oikeen romaania.
|
||||
|
||||
|
Ei voi muuta ko olla tyytyväinen, ettei ole naapureita!!!
On tossa pihassa taas sellasta ympäristökatastrooffia... Lainaus:
|
|
|
||||
|
||||
|
Kirjota vastaava lasku ku saivat käydä kattomassa ja käytetystä ajasta kehoituksen lukemiseen.
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
|
|
|
||||
|
||||
|
tatuointi pieleen. jos joku tietää ni siis mustetta tuli liikaa iholle kun tein pienen kaarteen ja se sit tuli paksummaks kun muu tatuointi kun peitti "näkyvyyden", mutta tuli omaan käteen ei kenenkään muun iholle. saan kiittää itseäni
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Kerro mikä ei vituta... miksi on hyvä olla? | FinnDRZ | Chit-Chat | 1829 | 07.01.2013 09:50 |
| Autossa turhaa.Kerro.....1/2.......... | Bruno | Chit-Chat | 76 | 10.12.2010 02:00 |
| Kerro peräkärrystäsi | Blaaseri | Tekniikka & Jutustelu | 35 | 08.07.2007 20:10 |
| köyhää vituttaa | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 08.12.2003 10:08 | |
| Mua vituttaa | mika | Bullshit | 0 | 01.03.2002 01:47 |