![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() jaaha nyt ei harmitakkaan yhtään kun en onnistunut viimeviikolla tilaamaan iskari ja puslasarjaa milneriltä ![]() Jäin huonolla englannillani jumiin kun kyseli osavaltiota vaikka maa oli finland
|
|
|||
|
|||
![]()
On muillakin korteilla ongelmia, kuin visalla
![]() Ja tuo milner lienee "syyllinen",siis uhri! multa oli peruttu verkkomaksuominaisuus, ja paypal:ia lukuunottamatta en ole täydellisiä tietoja muualle juuri antanut. Hyvin olivat seuranneet (luottokorttiyhtiö) että useamman kerran oli yritetty maksaa paypallille 69,30e ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Mulla tuli ilmoitus ihan normaalin electron kortin kuoletuksesta tänään. Ilman mitään luotto-ominaisuuksia. Nordean kortti ja kertoivat vain että kortin tiedot saattaneet joutua vääriin käsiin.
Ja tolla nyt ei ole maksettu kuin "normi" kaupoissa. Ruokaa, polttoainetta ja sen sellaista. Kaikki verkkokaupat on tehty paypallin kautta. |
|
|||
|
|||
![]()
Mulle soitettiin eilen sampopankista. Sama homma, mastercard tapettiin. Ei ollu menny veloituksia mitään ylimääräistä. Ei tiennyt, että mistä vuoti, mutta ko kortilla tilasin millneriltä.. Kama kyllä tuli ja siitä meni asianmukainen maksu. Onneksi ei ollut ainoa kortti, eikä edes palkkatilin.
|
|
||||
|
||||
![]()
Laita lääni siihen, silleenhän tää Suomi on jaoteltu "osavaltioihin".
|
|
||||
|
||||
![]()
jaaha niin tietysti
![]() Uskaltaako tuolta jo tilata? Askolaan ei enää kerkee mutta kuttulandiaan vois päästä jos kamat sais ajoissa. |
|
||||
|
||||
![]()
Eiköhän, sivut on saatu näemmä päivitettyä ja tollanenkin löytyy etusivun linkin takaa: https://www.securitymetrics.com/site...57.13&i=422904
|
|
||||
|
||||
![]()
joo sama juttu täällä,en ole muualta omalla kortilla tilannu kuin milneriltä ja eilen soittivat pankista ja sanoivat et sulkevat visan...op pankkina,hyvä että ei kerenny mitään häppeninkiä sattua..
|
||||
|
||||
![]()
Mulla täysin sama homma...
|
|
|||
|
|||
![]()
Minulla meni Nordean Mastercard uusiksi,(kortti mennyt vääriin käsiin kuulema)
Talvella tilasin Milneriltä,oisko täsä syy. |
|
||||
|
||||
![]() osavaltio Suomi
Kunhan EU herrat vähän aikaa vielä säätää, voi siihen osavaltio kohtaan laittaa Finland...
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
MILNER OFF ROAD | ava | Tekniikka & Jutustelu | 59 | 11.02.2016 13:14 |
Jousia Englannista/ Milner Off Road?? | tp | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 22.03.2009 07:29 |
O: Offroad DVD.tä | tniskanen | O/M/V Muut | 4 | 02.04.2006 08:58 |
www.rsl-offroad.de | Linkit | 5 | 04.08.2004 12:52 | |
TMK Offroad | Nerd-O | Tapahtumat | 0 | 22.08.2003 07:24 |