![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() kytkentä kaavion mukaan patrollis on "engine Revolution unit"joko kaavion mukaan sijaitsee ruiskutus pumpun ala puolella , siihen menne 2 johtoa jotka on väriltään y/b eli keltainen/musta ja y/w eli keltainen/valkoinen ja ne menevät suoraan mittaristoon. se on kytkentä kaavion mukaan ainut 4 napainen liitin joka on vain kierrosluku mittaria varten.ja samat johdon värit pitäis kaavion mukaan löytyä siitä liittimestä mittariston takaa. eli siinä 4 napaisessa liittimessä on johdot y/b, y/w jotka menevät sille pyörintänopeus yksikölle ja ne loput 2 johtoa on b eli musta ja siihen pitäis tulla maa . ja sit siinä on y/r eli keltainen/punainen johon pitäis tulla 12 tai 24v kun toi kytkentä kaavio ei sitä kerro. toivottavasti näist ohjeist oli jotain hyötyä.
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
patrollin sähköt | padola1 | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 17.04.2007 19:46 |
patrollin suuttimet | boozer | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 27.01.2006 16:14 |
O: Patrollin sivupeili | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 25.01.2006 20:56 | |
patrollin takavalot | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 25.01.2006 18:00 | |
patrollin laturista | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 18.01.2006 11:52 |