![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
Samaa on kaverin kanssa kirottu pitkin kesää. Muutenki vituttaa kurittomat kakarat, eilen oltiin fisussa ja lilluttiin rannan liepeillä kun joku kloppi huus että "Tääl on sorsia, kivitetään niitä!" kaverin kanssa hetki mietittiin että kuultiinkohan ihan oikein kunnes tää kyseinen valopää kävi hakemas kiviä ja lähti juoksee takas rantaan. Täs kohtaa kaveri huus että "mitäs vittua meinasit tehä sillä kivellä?!?!" Tiputti kiven siihen ja käänty ympäri. Joutu vielä jäädä odottelee että lähtevät ennen meitä et saa olla sorsa poikasineen rauhassa. |
|
|
||||
|
||||
|
Katsastus, ei menny niinkun elokuvissa.
|
|
|
||||
|
||||
|
Vanhin koira lähti tänään pitkälle vaellukselle...
Laitoin käpyjä mukaan sille kun se tykkäsi pureskella niitä....
|
|||
|
|||
|
Lämmin osanotto. Itse alkanut pikkuhiljaa oppia olemaan ajattelematta...
|
|
|
||||
|
||||
|
Kuin myös osanotot täältä ja voimia. Kolme koiraa on tullut hyvästeltyä ja aina se on yhtä murheellista.
|
|||
|
|||
|
Osanotot.
|
||||
|
||||
|
Kevyet mullat haukulle.
|
||||
|
||||
|
Voi voi!..Jaksamista!
|
||||
|
||||
vituttaa
on aika laimeet pippalot
ilta menny nettiautoa ja palstaa koluteesaa
|
|
|
|||
|
|||
|
osan ottoni myös
![]() |
|
|
||||
|
||||
|
EuroTrial meneillään ja mä olen himassa ja aamulla taas tallissa korjailemassa omia romuja kisa ja reissukunton
![]() ![]() ![]() Eka EuroTrial 1998 ja melkee jokaisessa ollu mukana. Väliin ei oo jääny, ku Unkari ja San Marino ja nyt tää Tsekkien kisa ![]() Ens vuonna sit ehkä Sveitsiin ![]() Ai nii ja osanotot suruun FinnDRZ koiran pois menolle. Oliko joku niistä Staffeista? |
|
|
||||
|
||||
|
Kiitos kaikille osanotoista,
Vanhin Staffi juoksee nyt ilman kipuja..
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Kerro mikä ei vituta... miksi on hyvä olla? | FinnDRZ | Chit-Chat | 1829 | 07.01.2013 09:50 |
| Autossa turhaa.Kerro.....1/2.......... | Bruno | Chit-Chat | 76 | 10.12.2010 02:00 |
| Kerro peräkärrystäsi | Blaaseri | Tekniikka & Jutustelu | 35 | 08.07.2007 20:10 |
| köyhää vituttaa | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 08.12.2003 10:08 | |
| Mua vituttaa | mika | Bullshit | 0 | 01.03.2002 01:47 |