Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 04.08.2011, 21:17
Nuhapumppu:n Avatar
Nuhapumppu Nuhapumppu ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 21.08.10
Sijainti: MUHOS
Viestit: 1.777
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja murkula_ Näytä viesti
Levyjarru muutos on polkaistu käyntiin ,osittain. Etunavat lähtee huomenna sorvarille. Katsotaan lähinnä millaisella aikataululla ehtii. Pyörän pulteista, kuinka kovia ne yleensä on? Ei taida 8.8 riittää?

Millaista kisaa tällä on ajettu? Suunnistusta varmaankin?
Eikös ne yleensä ole joko 10.9 tai 12.9,ainakin raskaankaluston puolella ja omassa entisessä mitsussa oli 12.9 pinnat navassa.

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 05.08.2011, 12:08
tepa250d tepa250d ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 17.08.08
Sijainti: oripää
Viestit: 533
Perusasetus

juu ja mulla taitaa ola tosta mersusta peräisin oleva turbo
__________________
riiseli mersedes
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 05.08.2011, 21:48
TeamEetu:n Avatar
TeamEetu TeamEetu ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 29.10.05
Sijainti: Orivesi
Viestit: 254
Perusasetus

Suunnistusta muutama kilpailu ajettiin. Yleistä safarointia ja oli kerran autonäyttelyssäkin mmc osastolla. Oli omalla rungolla ja volvon portaaleilla hyvä ajettava metsikössä, pysty pitään reipasta matkavauhtia kivikoissa ja kannokoissa. Koppa pysy hyvin paikoillaan ja jousitus teki kyydistä tasasta. Nyt tässä taitaa olla jokin moggi risteytys menossa.
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 06.08.2011, 15:39
pee:n Avatar
pee pee ei ole kirjautuneena
Moderator
 
Rekisteröitynyt: 21.02.04
Sijainti: Mäntsälä P
Viestit: 12.912
Perusasetus

Juu ja mulla on jossain varastoituna tuosta peräisin olevan toyo mekaaninen vinssi G sovituksilla

Alunperinhän nimim. pikku G rakenteli tuota kuin Iisakki kirkkoaan, mulle tullessa siinä oli 5 syl turbo 617, pakulaatikko, tiuhat akselit, ja kaikkea muuta hyödyllistä... Sitten se meni From mille, ja sai volvolaiset portaalit alleen, ja oli hienoimmillaan... Monta vaihetta voi olla yhen Geen elämässä
__________________
- Levannon We(l)ho -
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 06.08.2011, 20:50
murkula_:n Avatar
murkula_ murkula_ ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 28.09.09
Sijainti: satakunta
Viestit: 980
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja pee Näytä viesti
Juu ja mulla on jossain varastoituna tuosta peräisin olevan toyo mekaaninen vinssi G sovituksilla
Aika lailla tuntuu että osat tästä autosta on levinnyt kun ne kuuluisat "Jokisen eväät"

Mulla on muuten PEE sun HoTTenToTIsta vanhat Boggerit tulossa tuohon, 39,5/18x15.
Ainakin niin kuulin...

Minkäs kokoisilla vanteilla ne sulla oli PEE? Intercon nettisivuilla suositus 15x12, mutta kumin kyljessä lukee 11" ???


No tänään on kuitenkin osa tekniikkaa haettua kotiin eli jäähdytysnesteitä lämpimänä pitämään haettiin MB 300D, olikos se OM603? Minä määrään tulevaisuudessa suunnan mutta vaihteiden vaihdon tulee hoitamaan automaatti. Sekin kotiutuu sitten viimeistään ensi viikonloppuna.

Viimeksi muokannut murkula_ : 06.08.2011 20:53
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 06.08.2011, 21:12
FROM FROM ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 25.06.08
Sijainti: KANGASALA
Viestit: 706
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja murkula_ Näytä viesti
Aika lailla tuntuu että osat tästä autosta on levinnyt kun ne kuuluisat "Jokisen eväät"

Mulla on muuten PEE sun HoTTenToTIsta vanhat Boggerit tulossa tuohon, 39,5/18x15.
Ainakin niin kuulin...

Minkäs kokoisilla vanteilla ne sulla oli PEE? Intercon nettisivuilla suositus 15x12, mutta kumin kyljessä lukee 11" ???


No tänään on kuitenkin osa tekniikkaa haettua kotiin eli jäähdytysnesteitä lämpimänä pitämään haettiin MB 300D, olikos se OM603? Minä määrään tulevaisuudessa suunnan mutta vaihteiden vaihdon tulee hoitamaan automaatti. Sekin kotiutuu sitten viimeistään ensi viikonloppuna.


mulla olis vielä ton kopan alkuperänen runko tuolla hallilla
tohon koppaan on kyllä tehty noita kone swappeja sopivan monta
mun aikana oli kolme eri konetta ja laatikkoa.
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 15.08.2011, 20:09
murkula_:n Avatar
murkula_ murkula_ ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 28.09.09
Sijainti: satakunta
Viestit: 980
Perusasetus

Huii jo kolmannelle sivulle tippunut. Äkkiä hommiin...

Tässä nyt kuluteltu aikaa tekniikan hommaamisella ja tuommonen tuli siis könyttyä nurkkiin.



Missäs se ahdin??







Kone tosiaan OM603 ja täähän on sitä uutta mallia johon turbo ei ole vielä kasvanut

Koneen perään sain haalittua automaatinkin olikos se 722.3xx? MUTTA MUTTA.
Sehän perkele ei sovikkaan koska se on V8 mallista eli 500SEC mallisesta autosta lähtöisin.
VOI HEVON V"#&*.
Jos jollakin on kiinnostusta vaihdella niin voin vaihtaa askin 300D sopivaan.
Tässä siis isompi kaaveli kuin muissa mersulaisissa, ja jotenkin tietysti hitosti vahvempi ja ilman loikkaria.



Vanteitakin jo suunniteltu ja valinnan paljous iski päälle...
-Laittaako nuo 14" leveet ja niihin beadlokit näissä mogin keskiö ja beadlock väärällä puolella
-Laittaako nuo 10" leveet ja niihin beadlokit näitä tarttis levittää ja ulkoreunasta tarttis sorvata vahvistusrengas pois, että sais beadlockin istumaan.



Levyjarruja ährätty. Levy hj ja satulat Honda Civic crx. On se niin mukavaa kun on tuo paikallinen autopurkaamo kivenheiton päässä ja omistaja mukava heppu, tänäänkin tuli toista tuntia seisottua jarrusatulahyllyn edessä niin kuin pikkupoika sittarin karkkihyllyn edessä. Laitan parempaa kuvaa kun saan paremmin istumaan.

Huomenna onkin pitkä kauppalista laikkoja. pinnapultteja, maalia, peltiä, miggilankaa jne jne

Viimeksi muokannut murkula_ : 11.09.2011 19:23
Vastaa lainaten
Vastaus

Luokat
mercedes, mersu


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit


Sivu luotu: 01:58 (GMT +2).