![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Millä perillä, vetareilla ja murroksilla toi on?
__________________
Harbor Cruisers |
|
#2
|
|||
|
|||
|
Perät, takana thorsen edessä arb. Vetarit 10 booriset vakiot, murrokset vakiot ja 4,7 välitykset. Koittas selvitä loppu kesän nuilla ja varaosilla mitä tallista löytyy ja syksyllä alakaa päivittämään sisustat tai kokonaan akseleiden vaihto.
__________________
Työt haittaa liiaksi asti harrastuksia... Viimeksi muokannut anssi80 : 02.08.2011 21:20 |
|
#3
|
|||
|
|||
|
Kaivellaanpa taas autoa esille kun tuli tuolta työreissulta haalittua hj61:n akselit kotimatkalla mukaan. Tarkotus ois tässä pikku hiljaa alakaa suunnittelemaan akseleiden vaihtoa ja muutenkin rungon kunnostusta elikkäs kori pois päältä ja siitäpä se taas sitten lähteepi
![]() Jos jollakin on kuvia tai kertomuksia tuosta akseleiden vaihdosta niin aina saa vinkata...
__________________
Työt haittaa liiaksi asti harrastuksia... |
|
#4
|
||||
|
||||
|
Kyseles nimimerkiltä 88, sillä on hojon akselit rangessa
__________________
RASOR Rauman Seudun OffRoad ry Vain kääpiöt madaltavat autojaan... |
|
#5
|
||||
|
||||
|
kaveriki laitto pari vuotta sitten rangeen hjiin lukko akselit. muttei kyllä kirjottele missää.. autoki on myyty lohjan suuntaan. en tiiä onko vielä siellä.. keltanen nissanin 2,8TD.
|
|
#6
|
||||
|
||||
|
Nick spede80:llä on kans hojon akselit rangessa,ja autokin on niin lähellä kuin rollossa että eikun sieltä vakoilemaan
|
|
#7
|
|||
|
|||
|
Lemmyllä tojotalaiset patrollissa, eikös siinä ollut vieterit edessä, mut latit vielä takana?
|
|
#8
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| AXE anti-hangover suihkusaippua | tuska | This And That | 21 | 09.08.2003 13:27 |