![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
alkuperäinen bolt on tyyppinen poljinkehikko, alumiininen kehto jossa polkusimet (jarru ja kytkytin) roikkuu, peittää tuon neliön muotoisen reiän rintapellissä paa privana vastaanottotiedot, niin tyrkkään sen sulle matkahuollolla vastaanottajan piikkiin...
|
||||
|
||||
|
Nimimerkki from:milla saattaa olla tuohon jotain pisteosia tallessa. Ainakin se metallinen maski löyty hallin nurkasta keväällä.
Sieltä voi kysellä jos se niistä luopuis. |
|
|
||||
|
||||
|
Levyjarru muutos on polkaistu käyntiin ,osittain. Etunavat lähtee huomenna sorvarille. Katsotaan lähinnä millaisella aikataululla ehtii. Pyörän pulteista, kuinka kovia ne yleensä on? Ei taida 8.8 riittää?
Millaista kisaa tällä on ajettu? Suunnistusta varmaankin? |
|
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
|
|
|
|||
|
|||
|
juu ja mulla taitaa ola tosta mersusta peräisin oleva turbo
|
||||
|
||||
|
Suunnistusta muutama kilpailu ajettiin. Yleistä safarointia ja oli kerran autonäyttelyssäkin mmc osastolla. Oli omalla rungolla ja volvon portaaleilla hyvä ajettava metsikössä, pysty pitään reipasta matkavauhtia kivikoissa ja kannokoissa. Koppa pysy hyvin paikoillaan ja jousitus teki kyydistä tasasta. Nyt tässä taitaa olla jokin moggi risteytys menossa.
|
|
|
||||
|
||||
|
Juu ja mulla on jossain varastoituna tuosta peräisin olevan toyo mekaaninen vinssi G sovituksilla
Alunperinhän nimim. pikku G rakenteli tuota kuin Iisakki kirkkoaan, mulle tullessa siinä oli 5 syl turbo 617, pakulaatikko, tiuhat akselit, ja kaikkea muuta hyödyllistä... Sitten se meni From mille, ja sai volvolaiset portaalit alleen, ja oli hienoimmillaan... Monta vaihetta voi olla yhen Geen elämässä