![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Calminin näkemys aiheesta: http://www.puresuzuki.com/shackle_reverse.htm Ja "HRD:n" tekemä versio: http://forums.offipalsta.com/showthr...t=31063&page=5
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
__________________
Juho Haapakorpi Kaukas 4x4'n ski |
|
#3
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
|
|
#4
|
||||
|
||||
|
Tuo riippujen kääntö taakse soalla vois olla aika jees juttu, vai mitä?
...mut pitikös Samuraista käännellä napoja?...ja mites ohjaus värkkäiltiin..ei olis kaiken kaikkiaan paha homma... |
|
#5
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
__________________
Juho Haapakorpi Kaukas 4x4'n ski |
|
#6
|
|||
|
|||
|
palaan noihi mittoihi myöhemmi.
nyt ois vähä parsittu apparin puolta kasaa, viel kuskin jalkatila loppuu ni pääsis kursii takapoksia mihi saaki sit peltiä mättää iha reilusti. |
|
#7
|
|||
|
|||
|
nyt ois pari päivää näytetty rälläkkää ja tuli tuollane kasa:
![]() ja miggi on laulanu senkii eestä mitä on otettu pois: ![]() alunperin piti mennä pulttaamalla tuo takalattia mut ei malttanu olla hitsaamatta pyöräkaaret jäi viel vähä keske ku pelti loppu, jatkunee huomenna taas
|
|
#8
|
||||
|
||||
|
Vajaa kuutisen viikkoa, ei ees ehi tulla kiire
|
|
#9
|
||||
|
||||
|
näyttäs et tankki jäämäs samoille sijoilleen? vai ootko keksiny safarivarustukseen jonku tankkaushelpotusjutun?
__________________
WUOKSI OFFROAD |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Myydään Sutsuki 410 | Vilkutin | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 18.07.2011 19:56 |
| Myydään RETRO SUTSUKI!! | Janneee | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 17.08.2010 16:49 |
| lava-sutsuki | -MaTTi- | Chit-Chat | 6 | 25.01.2008 15:16 |
| Sutsuki tosihommissa. | AVRO | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 08.10.2004 18:31 |