![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
![]()
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Mulla olis kaiken kokeneet ja pommin varmat napikset jouten,eikä ole hitsatut!!! Joten jos kiinnostaa niin yhteyttä.
__________________
Tein itse ja säästin. RASOR |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Onkos he automaattiset? Sellasia en näiden jälkeen kelpuuta muutakuin ilmaiseksi.
__________________
Diisselistä voimaa ja silleen. |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Etuperään vaihdoin öljyt vanhojen ripulien tilalle, oli melko karun oloista värkkiä. Pohjapanssari jäi tallin lattialle odottamaan oikaisevaa lekaa ja vahvikepaloja. Jakikselle pitäis turata panssari, mihin hukkaan lie mennyt hän.
![]() Etupuskuri+karjis poistettu odottamaan korinkorotusta ja uuden puskimen toteutusta. Molemmat saa ostaa pois jos haluaa, puskuri oli ihan käyttökelpoisessa kunnossa. Mitä nyt päädyt normaalisti ruuveilla ja liimalla kiinni. Kytkin ylhäällä ja vaihde vapaalla kuuluu kolkotus, joka loppuu kytkintä painaessa. ![]() Nyt oisi 700km mittarissa uudella kannella, kohta jälkikiristys kolkuttelee!
__________________
Diisselistä voimaa ja silleen. |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Ai joo, päivitys rumiluksen ulkonäöstä. Ruuvasin tosiaan aamulla kaks kattotääkkiä lisää entisten kaveriksi.
Jonku sortin koppa pitäis katolle sorvata, kunhan jaksaa ja viissii. ![]()
__________________
Diisselistä voimaa ja silleen. |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Ne napalukot on jatkuva vetoiset. Panssari olis jouten jakiksen alle, kylläkin omavalmiste mutta vahva.
__________________
Tein itse ja säästin. RASOR |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Ja postista sai hakea joker:in pilkkomat 50mm koropalikat tänään. Millonhan mulla ois aikaa asennella ne..
![]()
__________________
Diisselistä voimaa ja silleen. |
#8
|
||||
|
||||
![]()
Voipi olla myös silmälaakeri sohlona,ainakin itsellä äänsi kuvailemallasi tavalla kun silmälaakerista oli vain muisto jäljellä.
|
#9
|
||||
|
||||
![]()
Voihan se tuokin olla, kytkinakselissa on senverran kulunut pykälä.. Varmaankin sorvia ja holkitusta pitää tarjota jos joku päivä jumppaa laatikkoa..
__________________
Diisselistä voimaa ja silleen. |
#10
|
||||
|
||||
![]()
Oliko siinä panssarissa tapahtunut jonkulainen muodon muutos???
__________________
Tein itse ja säästin. RASOR |
#11
|
|||
|
|||
![]() ![]() ![]() |
#12
|
||||
|
||||
![]()
Joo, vähän on taas edistytty. Leima kulahti vanhaksi kunnei oo ehtinyt oikeastaan rapata yhtään, pikkusen pohjaan tarvis hitsiliimaa ja maalia.
Levikkeiksi silppusin 0,75 peltiä ja kumisoiron, enää ei ois kuin loksujen avarrus ja paikalleen hitsuuttelu. ![]() Huomenna pitäisi käydä väännättämässä kumet toisille vanteille ja painotukseen 150g muovikuulaa pers rengas. Starttikin on jo rempattu ihan ammattilaisen toimesta, uudet hiilet ja bendixin ratas tuli siihen. Ei muutako asentelemaan... ![]()
__________________
Diisselistä voimaa ja silleen. |
#13
|
||||
|
||||
![]()
Renkaat tuli vaihettua vanteilta toisille, nyt ei raavi enää kaariin ja kuvio tuli tasaisemmaksi. Muovikuulat renkaissa pelaa hyvin, 90 km/h alkaa vasta pieni nypytys.
Starttiin ei tullutkaan uutta bendixratasta, oli ollut vääränlainen mutta eipä siinä. Uudet hiilet kuitenkin ja onpas pojat virkeä startti kun on ammattilaisen juotokset. ![]() Kattovaloille tuli vedeltyä johtoja, keulillahan on nuo 2kpl 550 hellaa ja 2 kpl tarjouskorin työvaloja, taakse 2 kpl samoja halpistuikkuja. Jospa ne ennen hirvenpyyntiä saisi pelittämään ja valoa kansalle.
__________________
Diisselistä voimaa ja silleen. |
#14
|
||||
|
||||
![]() LEIMA!
Tää menee kyllä jo huonon vitsin puolelle, kun konttorilla käytyäni papereissa oli taas vuodeksi ajoaikaa!
Pikku vikoja kyllä löytyi, vänkärin etupyöränlaakerissa oli välystä ja takavakaaja oli "hukassa", savut meinasi olla korkealla, mutta 2,97 keskiarvohan riittää. Mutta eipä noista tullut sen kummempia, eli huomautuksitta läpi. ![]() Takavakaajan saa kuulemma laittaa paikalleen jos tuntee tarvitsevansa kyseistä kikkaretta. Vinssi, korikorotus ja renkaat tuli otteeseen merkattua samalla reissulla. Ei paljon raidevälejä mittailtu, inssi pyöri autolla kierroksen molempiin suuntiin renkaat tappiin käännettynä ja oli kuulemma hyvä rengas-vanne yhdistelmä kun ei tarvi levikkeitä, eikä rappaa kaariin.
__________________
Diisselistä voimaa ja silleen. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Paha olo | mika | Kysy MäIteltä | 4 | 17.05.2003 03:07 |
Paha olo jo ennen suoritusta? | tuska | Bees & Honey | 1 | 03.01.2003 15:25 |
Paha Spyde | Lars | Cooking & Food | 0 | 08.03.2002 10:10 |
Unix on Paha! | Lars | Niilo Paasivirta - Correct Opinions | 0 | 18.12.2001 15:34 |
Paha olut | Lars | Oluet | 0 | 22.09.2001 12:38 |