Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 27.07.2011, 17:48
rulez:n Avatar
rulez rulez ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 25.01.09
Sijainti: vimpeli
Viestit: 299
Perusasetus

Komea on kinkkukaappi !

Jos et vielä oo tehny mitään peruuttamatonta nii ratin akselia ei tarvitte katkoa riittää ku päästää rättinivelestä pultit auki ja vaihtaa pidemmät joihin rikkoja väliin

myöskin vaihteet saa helpoiten pelaamaan tekemättä sisälle näkyviä muutoksia kun suojakumin alempaan suoraan kumilätkään tekee isommat aukot ja toista keppiä(en muista kumpiko jäi tiukalle) hieman laikalla koloaa että taittuu helposti vääntämällä eteenpäin ja kemppiliimaa saumaan kun oikea asento on löytynyt

Lavaa kun nostat varaudu tankin täyttöputken ja ilmaletkujen jatkamiseen.

Etuakseli mänöö vaihtoon jos järkevästi enempi korotusta haluaa mutta aika mukavasti saa jo lisää ku sauvat kirii lähes tappii ja joustoakin hieman jää toiseenki suuntaa kun poistat pohjaanlyöntikumit.

takapään saa tasoihin etupäänkanssa ku jatkat riiput noin 12cm pidemmiksi.

Noilla konsteilla oon itte pärjänny ja ajettavuuskin on säilynyt jonkinmoisena myöskään 33" rattailla ei tule ongelmia missään joustossa kolmi vitosetkin saattas sopia mutta välitykset karkaa auttamatta liian pitkiksi.

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 27.07.2011, 18:29
nbf:n Avatar
nbf nbf ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 13.07.11
Sijainti: jns
Viestit: 389
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Nippan Näytä viesti
Mikkees vuosmalline tää kingssi on?
Mulla oma on -97 eli viimestä D21 korimallia ja kaikenlisäks ei pysty lakihen mukkaan miun autoo etes turbottamaan!!! Vittumaista...
91vm ja 92 tulee päästönormit dieseleihin eli saa tämän vielä onneksi turbottaa

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja rulez Näytä viesti
Komea on kinkkukaappi !

Jos et vielä oo tehny mitään peruuttamatonta nii ratin akselia ei tarvitte katkoa riittää ku päästää rättinivelestä pultit auki ja vaihtaa pidemmät joihin rikkoja väliin

myöskin vaihteet saa helpoiten pelaamaan tekemättä sisälle näkyviä muutoksia kun suojakumin alempaan suoraan kumilätkään tekee isommat aukot ja toista keppiä(en muista kumpiko jäi tiukalle) hieman laikalla koloaa että taittuu helposti vääntämällä eteenpäin ja kemppiliimaa saumaan kun oikea asento on löytynyt

Lavaa kun nostat varaudu tankin täyttöputken ja ilmaletkujen jatkamiseen.

Etuakseli mänöö vaihtoon jos järkevästi enempi korotusta haluaa mutta aika mukavasti saa jo lisää ku sauvat kirii lähes tappii ja joustoakin hieman jää toiseenki suuntaa kun poistat pohjaanlyöntikumit.

takapään saa tasoihin etupäänkanssa ku jatkat riiput noin 12cm pidemmiksi.

Noilla konsteilla oon itte pärjänny ja ajettavuuskin on säilynyt jonkinmoisena myöskään 33" rattailla ei tule ongelmia missään joustossa kolmi vitosetkin saattas sopia mutta välitykset karkaa auttamatta liian pitkiksi.

Tuo keppi homma kanssa tulin samaan tulokseen että keppi puoliksi poikki ja hitsi liimaa perään.

Rattiakselin kerkesin katkaista ja tekemään "paremman" kuin uudesta

Lavakin nostettiin tänään ja kesken eräiseksi jäi juurikin täyttöputket, puskurin nosto. Kuvia myöhemmin
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 27.07.2011, 19:27
Hompppa_:n Avatar
Hompppa_ Hompppa_ ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 15.09.10
Sijainti: Lappi
Viestit: 136
Perusasetus

Vaihekeppejä ei tarvi jatkaa ovat muutenkin niin pitkät että riittää hyvin. Pikkupuoli menee justiinsa päälle kun otti keppien suojapussin alta sellasen muoviläpyskän pois.

Pakki onjoo heikko kohta hajos omastaki (33'' mutakumit alla), ja nyt on laatikon purkua...
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 28.07.2011, 06:47
nbf:n Avatar
nbf nbf ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 13.07.11
Sijainti: jns
Viestit: 389
Perusasetus

To do listalle jäi.

Tankin täyttöputki
Astinlautojen nosto
Takapuskurin nosto
Vaihdekeppien muokkaus
Roiskesuojat moottorin kupeeseen pyöräkoteloon


No pitihän se eilen jo ajoon ottaa kun meinaa loppua nuo ajokuntoiset autot ja koettelemaan piti päästä.









Tuonne ne roiskesuojat jos selitin huonosti listassa







Yllättävän pehmyt kohta oli vaikka vauhdilla meninkin niin astinlaudan varaan tuo tuohon jäi.


Vaikka tuntuu että nopea hommahan se tuollainen korin nosto on niin kyllä itsestä tuntuu, että paripäivää saa varata kaikkien hommien kanssa. Tietysti tekijästä kiinni mutta meillä meni kaverin kanssa aikas lailla 12tuntia tähän asti että päästiin. Toki puolustukseksi voin sanoa että hallissa oli koko ajan +30c eli ei kehdannut hirveästi repiä. Tulipas hölmösti kaksi ja nyt kolme tuntuu sanaa.
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 28.07.2011, 07:26
hjmk hjmk ei ole kirjautuneena
Tulokas
 
Rekisteröitynyt: 27.07.11
Sijainti: Joensuu
Viestit: 7
Talking

[QUOTE=nbf;785608]To do listalle jäi.

Tankin täyttöputki
Astinlautojen nosto
Takapuskurin nosto
Vaihdekeppien muokkaus
Roiskesuojat moottorin kupeeseen pyöräkoteloon



Jaahas eikös tuota olla kikkeliä venytetty tarpeeksi kotona joten shelban kautta hallille
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 28.07.2011, 07:34
nbf:n Avatar
nbf nbf ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 13.07.11
Sijainti: jns
Viestit: 389
Perusasetus

[QUOTE=hjmk;785625]
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja nbf Näytä viesti
To do listalle jäi.

Tankin täyttöputki
Astinlautojen nosto
Takapuskurin nosto
Vaihdekeppien muokkaus
Roiskesuojat moottorin kupeeseen pyöräkoteloon



Jaahas eikös tuota olla kikkeliä venytetty tarpeeksi kotona joten shelban kautta hallille

Näin tehdään
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 29.07.2011, 06:24
nbf:n Avatar
nbf nbf ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 13.07.11
Sijainti: jns
Viestit: 389
Perusasetus

Eilen sain tehtyä vaihkepin ja täyttöputken valmiiksi.

Täyttöletkua jatkoin putkella ja vaihdekepin rälläköin melkein poikki ja käänsin suorempaan.

Eli tälle päivälle jää:
Roiskesuojat
Kylkiputkien nosto
Takapuskurin nosto
Uutena sähköllä toimivan kylmälaukun integroiminen autoon
Vastaa lainaten
Vastaus

Luokat
king, turbo


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myydään nissan td 25 maage O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 31.10.2010 16:38
O:3.3 TD Nissan regular O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 07.07.2006 17:20
Nissan KC -86 Samppa Tekniikka & Jutustelu 2 22.07.2005 18:23
Nissan Borg Tekniikka & Jutustelu 0 22.08.2003 12:51


Sivu luotu: 09:35 (GMT +2).