![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() moro moroitellä oli tuommoinen d21 kingi mut oli vanhemmalla koneella SD25 mallin kone. laatikothan on samat tuossa. . . korotin koria noin 60mm ja tankojouset tappiin niin 35" kummit mahtuivat jousteleen kun vähän pyöränkaaresta sipaisi ![]() Profiilissa on pari kuvaa kun rakensin siihen toimivamman lavan maastoajoon. . .
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Rautakeula olisi kyllä hyvä vaihtoehto, pitäisi alkaa värkkäämään. Asiat tärkeysjärjestykseen ensimmäiseksi vinssi ja ahdin sitten myöhemmin muut tilpehöörit.
make-lj suzuki projektissa make oli hommannut jostain sovitelaipan volkkarin moottorin ja suzukin vaihdelaatikon väliin. Tekisikö sama pulju sellasen sovitteen että pystyisi käyttämään vaikka GR tai jonkun vastaavan jakista mersun lootan perässä. |
#3
|
|||
|
|||
![]()
joo on kyllä hyvän näkönen lippis! itellelle laitoin korotusta melkeen 80mm ja ei mitään heikkoa vähän piti vaihekeppien reikää lyyä vasaralla mutta muuten ei mitään! ja 35" tuntuu rullaavan ihan vaivatta alla! turbo pitäs seuraavaksi laittaa ja terranon kytkin paketti!
|
#4
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Ei näy kestävän laatikko noita mukamas 31" siakaan (256/75-16)!!! Omasta pakkiratas topolina, pakkirattaan akselin poikki, viitosrattaasta puuttuu paloja ja kytkentärattaasta puuttuu paloja!! Että sellasta pientä, nyt perjantaina vietävä laatikko laitettavaks pihtiputaalle kun ei karikolla oo osia!! ![]()
__________________
Vaikken mie mistään mittään tiijjäkkää!! Isuzu D-Max 3.0 TDi AT -10, Nissan King Cap -97 (ex), Suzuki Bandit 1250 -08, Toyota Crown -80 (siirtynyt ajasta ikuisuuteen) |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Mikkees vuosmalline tää kingssi on?
Mulla oma on -97 eli viimestä D21 korimallia ja kaikenlisäks ei pysty lakihen mukkaan miun autoo etes turbottamaan!!! Vittumaista... ![]()
__________________
Vaikken mie mistään mittään tiijjäkkää!! Isuzu D-Max 3.0 TDi AT -10, Nissan King Cap -97 (ex), Suzuki Bandit 1250 -08, Toyota Crown -80 (siirtynyt ajasta ikuisuuteen) |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Komea on kinkkukaappi !
Jos et vielä oo tehny mitään peruuttamatonta nii ratin akselia ei tarvitte katkoa riittää ku päästää rättinivelestä pultit auki ja vaihtaa pidemmät joihin rikkoja väliin ![]() myöskin vaihteet saa helpoiten pelaamaan tekemättä sisälle näkyviä muutoksia kun suojakumin alempaan suoraan kumilätkään tekee isommat aukot ja toista keppiä(en muista kumpiko jäi tiukalle) hieman laikalla koloaa että taittuu helposti vääntämällä eteenpäin ja kemppiliimaa saumaan kun oikea asento on löytynyt ![]() ![]() Lavaa kun nostat varaudu tankin täyttöputken ja ilmaletkujen jatkamiseen. Etuakseli mänöö vaihtoon jos järkevästi enempi korotusta haluaa mutta aika mukavasti saa jo lisää ku sauvat kirii lähes tappii ja joustoakin hieman jää toiseenki suuntaa kun poistat pohjaanlyöntikumit. takapään saa tasoihin etupäänkanssa ku jatkat riiput noin 12cm pidemmiksi. Noilla konsteilla oon itte pärjänny ja ajettavuuskin on säilynyt jonkinmoisena myöskään 33" rattailla ei tule ongelmia missään joustossa kolmi vitosetkin saattas sopia mutta välitykset karkaa auttamatta liian pitkiksi. |
#7
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() Lainaus:
Tuo keppi homma kanssa tulin samaan tulokseen että keppi puoliksi poikki ja hitsi liimaa perään. Rattiakselin kerkesin katkaista ja tekemään "paremman" kuin uudesta ![]() Lavakin nostettiin tänään ja kesken eräiseksi jäi juurikin täyttöputket, puskurin nosto. Kuvia myöhemmin |
#8
|
||||
|
||||
![]()
Vaihekeppejä ei tarvi jatkaa ovat muutenkin niin pitkät että riittää hyvin. Pikkupuoli menee justiinsa päälle kun otti keppien suojapussin alta sellasen muoviläpyskän pois.
Pakki onjoo heikko kohta hajos omastaki (33'' mutakumit alla), ja nyt on laatikon purkua... |
#9
|
||||
|
||||
![]()
To do listalle jäi.
Tankin täyttöputki Astinlautojen nosto Takapuskurin nosto Vaihdekeppien muokkaus Roiskesuojat moottorin kupeeseen pyöräkoteloon No pitihän se eilen jo ajoon ottaa kun meinaa loppua nuo ajokuntoiset autot ja koettelemaan piti päästä. ![]() ![]() ![]() ![]() Tuonne ne roiskesuojat jos selitin huonosti listassa ![]() ![]() ![]() Yllättävän pehmyt kohta oli vaikka vauhdilla meninkin niin astinlaudan varaan tuo tuohon jäi. Vaikka tuntuu että nopea hommahan se tuollainen korin nosto on niin kyllä itsestä tuntuu, että paripäivää saa varata kaikkien hommien kanssa. Tietysti tekijästä kiinni mutta meillä meni kaverin kanssa aikas lailla 12tuntia tähän asti että päästiin. Toki puolustukseksi voin sanoa että hallissa oli koko ajan +30c eli ei kehdannut hirveästi repiä. ![]() |
![]() |
Luokat |
king, turbo |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myydään nissan td 25 | maage | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 31.10.2010 16:38 |
O:3.3 TD Nissan | regular | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 07.07.2006 17:20 |
Nissan KC -86 | Samppa | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 22.07.2005 18:23 |
Nissan | Borg | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 22.08.2003 12:51 |