Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 27.07.2011, 02:22
Rouveri Rouveri ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 24.03.08
Sijainti: Finland.
Viestit: 438
Talking

moro moro


itellä oli tuommoinen d21 kingi mut oli vanhemmalla koneella SD25 mallin kone. laatikothan on samat tuossa. . . korotin koria noin 60mm ja tankojouset tappiin niin 35" kummit mahtuivat jousteleen kun vähän pyöränkaaresta sipaisi . .. tuo etupään jousitus on yksi arse jos vakavempaa offia meinaa ajaa fiilistellessä riittää hyvin jos ei pahoihin paikkoihin lähde. . . laatikot tosin ei kestä 35" kumeilla ajelua mettässä ; DDD siksi vaihoin HJ60 niin nyt kestää paikat. .. tosin kaikenhan saa rikki

Profiilissa on pari kuvaa kun rakensin siihen toimivamman lavan maastoajoon. . .

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 27.07.2011, 05:22
nbf:n Avatar
nbf nbf ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 13.07.11
Sijainti: jns
Viestit: 389
Perusasetus

Rautakeula olisi kyllä hyvä vaihtoehto, pitäisi alkaa värkkäämään. Asiat tärkeysjärjestykseen ensimmäiseksi vinssi ja ahdin sitten myöhemmin muut tilpehöörit.


make-lj suzuki projektissa make oli hommannut jostain sovitelaipan volkkarin moottorin ja suzukin vaihdelaatikon väliin. Tekisikö sama pulju sellasen sovitteen että pystyisi käyttämään vaikka GR tai jonkun vastaavan jakista mersun lootan perässä.
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 27.07.2011, 08:39
Pierra Pierra ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 15.04.11
Sijainti: Ivalo
Viestit: 11
Perusasetus

joo on kyllä hyvän näkönen lippis! itellelle laitoin korotusta melkeen 80mm ja ei mitään heikkoa vähän piti vaihekeppien reikää lyyä vasaralla mutta muuten ei mitään! ja 35" tuntuu rullaavan ihan vaivatta alla! turbo pitäs seuraavaksi laittaa ja terranon kytkin paketti!
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 27.07.2011, 16:36
Nippan:n Avatar
Nippan Nippan ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 24.09.08
Sijainti: Savonranta, Finland
Viestit: 661
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rouveri Näytä viesti
itellä oli tuommoinen d21 kingi mut oli vanhemmalla koneella SD25 mallin kone. laatikothan on samat tuossa. . . korotin koria noin 60mm ja tankojouset tappiin niin 35" kummit mahtuivat jousteleen kun vähän pyöränkaaresta sipaisi . .. tuo etupään jousitus on yksi arse jos vakavempaa offia meinaa ajaa fiilistellessä riittää hyvin jos ei pahoihin paikkoihin lähde. . . laatikot tosin ei kestä 35" kumeilla ajelua mettässä ; DDD siksi vaihoin HJ60 niin nyt kestää paikat. .. tosin kaikenhan saa rikki

Profiilissa on pari kuvaa kun rakensin siihen toimivamman lavan maastoajoon. . .
Eritapaset laatikot on SD ja TD koneisten persiissä... Sd:llä esm tartti eripuolella...

Ei näy kestävän laatikko noita mukamas 31" siakaan (256/75-16)!!!
Omasta pakkiratas topolina, pakkirattaan akselin poikki, viitosrattaasta puuttuu paloja ja kytkentärattaasta puuttuu paloja!! Että sellasta pientä, nyt perjantaina vietävä laatikko laitettavaks pihtiputaalle kun ei karikolla oo osia!!
__________________
Vaikken mie mistään mittään tiijjäkkää!!
Isuzu D-Max 3.0 TDi AT -10,
Nissan King Cap -97 (ex), Suzuki Bandit 1250 -08, Toyota Crown -80 (siirtynyt ajasta ikuisuuteen)
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 27.07.2011, 16:39
Nippan:n Avatar
Nippan Nippan ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 24.09.08
Sijainti: Savonranta, Finland
Viestit: 661
Perusasetus

Mikkees vuosmalline tää kingssi on?
Mulla oma on -97 eli viimestä D21 korimallia ja kaikenlisäks ei pysty lakihen mukkaan miun autoo etes turbottamaan!!! Vittumaista...
__________________
Vaikken mie mistään mittään tiijjäkkää!!
Isuzu D-Max 3.0 TDi AT -10,
Nissan King Cap -97 (ex), Suzuki Bandit 1250 -08, Toyota Crown -80 (siirtynyt ajasta ikuisuuteen)
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 27.07.2011, 17:48
rulez:n Avatar
rulez rulez ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 25.01.09
Sijainti: vimpeli
Viestit: 299
Perusasetus

Komea on kinkkukaappi !

Jos et vielä oo tehny mitään peruuttamatonta nii ratin akselia ei tarvitte katkoa riittää ku päästää rättinivelestä pultit auki ja vaihtaa pidemmät joihin rikkoja väliin

myöskin vaihteet saa helpoiten pelaamaan tekemättä sisälle näkyviä muutoksia kun suojakumin alempaan suoraan kumilätkään tekee isommat aukot ja toista keppiä(en muista kumpiko jäi tiukalle) hieman laikalla koloaa että taittuu helposti vääntämällä eteenpäin ja kemppiliimaa saumaan kun oikea asento on löytynyt

Lavaa kun nostat varaudu tankin täyttöputken ja ilmaletkujen jatkamiseen.

Etuakseli mänöö vaihtoon jos järkevästi enempi korotusta haluaa mutta aika mukavasti saa jo lisää ku sauvat kirii lähes tappii ja joustoakin hieman jää toiseenki suuntaa kun poistat pohjaanlyöntikumit.

takapään saa tasoihin etupäänkanssa ku jatkat riiput noin 12cm pidemmiksi.

Noilla konsteilla oon itte pärjänny ja ajettavuuskin on säilynyt jonkinmoisena myöskään 33" rattailla ei tule ongelmia missään joustossa kolmi vitosetkin saattas sopia mutta välitykset karkaa auttamatta liian pitkiksi.
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 27.07.2011, 18:29
nbf:n Avatar
nbf nbf ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 13.07.11
Sijainti: jns
Viestit: 389
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Nippan Näytä viesti
Mikkees vuosmalline tää kingssi on?
Mulla oma on -97 eli viimestä D21 korimallia ja kaikenlisäks ei pysty lakihen mukkaan miun autoo etes turbottamaan!!! Vittumaista...
91vm ja 92 tulee päästönormit dieseleihin eli saa tämän vielä onneksi turbottaa

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja rulez Näytä viesti
Komea on kinkkukaappi !

Jos et vielä oo tehny mitään peruuttamatonta nii ratin akselia ei tarvitte katkoa riittää ku päästää rättinivelestä pultit auki ja vaihtaa pidemmät joihin rikkoja väliin

myöskin vaihteet saa helpoiten pelaamaan tekemättä sisälle näkyviä muutoksia kun suojakumin alempaan suoraan kumilätkään tekee isommat aukot ja toista keppiä(en muista kumpiko jäi tiukalle) hieman laikalla koloaa että taittuu helposti vääntämällä eteenpäin ja kemppiliimaa saumaan kun oikea asento on löytynyt

Lavaa kun nostat varaudu tankin täyttöputken ja ilmaletkujen jatkamiseen.

Etuakseli mänöö vaihtoon jos järkevästi enempi korotusta haluaa mutta aika mukavasti saa jo lisää ku sauvat kirii lähes tappii ja joustoakin hieman jää toiseenki suuntaa kun poistat pohjaanlyöntikumit.

takapään saa tasoihin etupäänkanssa ku jatkat riiput noin 12cm pidemmiksi.

Noilla konsteilla oon itte pärjänny ja ajettavuuskin on säilynyt jonkinmoisena myöskään 33" rattailla ei tule ongelmia missään joustossa kolmi vitosetkin saattas sopia mutta välitykset karkaa auttamatta liian pitkiksi.

Tuo keppi homma kanssa tulin samaan tulokseen että keppi puoliksi poikki ja hitsi liimaa perään.

Rattiakselin kerkesin katkaista ja tekemään "paremman" kuin uudesta

Lavakin nostettiin tänään ja kesken eräiseksi jäi juurikin täyttöputket, puskurin nosto. Kuvia myöhemmin
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 27.07.2011, 19:27
Hompppa_:n Avatar
Hompppa_ Hompppa_ ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 15.09.10
Sijainti: Lappi
Viestit: 136
Perusasetus

Vaihekeppejä ei tarvi jatkaa ovat muutenkin niin pitkät että riittää hyvin. Pikkupuoli menee justiinsa päälle kun otti keppien suojapussin alta sellasen muoviläpyskän pois.

Pakki onjoo heikko kohta hajos omastaki (33'' mutakumit alla), ja nyt on laatikon purkua...
Vastaa lainaten
  #9  
Vanha 28.07.2011, 06:47
nbf:n Avatar
nbf nbf ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 13.07.11
Sijainti: jns
Viestit: 389
Perusasetus

To do listalle jäi.

Tankin täyttöputki
Astinlautojen nosto
Takapuskurin nosto
Vaihdekeppien muokkaus
Roiskesuojat moottorin kupeeseen pyöräkoteloon


No pitihän se eilen jo ajoon ottaa kun meinaa loppua nuo ajokuntoiset autot ja koettelemaan piti päästä.









Tuonne ne roiskesuojat jos selitin huonosti listassa







Yllättävän pehmyt kohta oli vaikka vauhdilla meninkin niin astinlaudan varaan tuo tuohon jäi.


Vaikka tuntuu että nopea hommahan se tuollainen korin nosto on niin kyllä itsestä tuntuu, että paripäivää saa varata kaikkien hommien kanssa. Tietysti tekijästä kiinni mutta meillä meni kaverin kanssa aikas lailla 12tuntia tähän asti että päästiin. Toki puolustukseksi voin sanoa että hallissa oli koko ajan +30c eli ei kehdannut hirveästi repiä. Tulipas hölmösti kaksi ja nyt kolme tuntuu sanaa.
Vastaa lainaten
Vastaus

Luokat
king, turbo


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myydään nissan td 25 maage O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 31.10.2010 16:38
O:3.3 TD Nissan regular O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 07.07.2006 17:20
Nissan KC -86 Samppa Tekniikka & Jutustelu 2 22.07.2005 18:23
Nissan Borg Tekniikka & Jutustelu 0 22.08.2003 12:51


Sivu luotu: 09:45 (GMT +2).