![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
Riihimäellä bongattu tänään vaaleanpunainen hj isoilla pyörillä.
|
|
|
||||
|
||||
|
Torronsuon mutkissa tukkeena
Someron suuntaan menossa punainen Hoijakka ja trailerilla musta läjä. Bongattu tänään 07.23.
"Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä minä olen pahin pimeys laaksossa" Viimeksi muokannut panzer : 27.07.2011 10:44 |
|
|
||||
|
||||
|
Tää tais olla Artsi777 kotio menossa.
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot |
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
Espoossa osui silmään rinteessä olevan omakotitalon pihassa vanhempi hieno paloauto ja vihreä jenkki pick-up. Olisko joku palstalainen ?
|
||||
|
||||
Hki-Laitila-Hki Bongauksia
Tuli sitä Laitilaan mennessä napattua muutama mielenkiintoinen autokuva.
Motarilla vietiin ei ihan uutta "maastokuormaautoa" rekalla jonekkin? Uudessakaupungissa oli hieno Jeep parkissa. Vanhin peli oli vuodelta 1907 Maxwell Tourabout, tosin Uudenkaupungin automuseossa. Tuli sitä muutama muukin maasturi bongattua vaan ei niistä sen enempää. t.-Ismo Ämmä
|
|||
|
|||
|
Taisi olla palstan melontajaosto kun meni ohi Oulun motarin alussa, Pajero kanootin kans ja HJ VENE katolla.
![]() Itse yritin piiskata sitä heppakopin edessä ollutta Hiluxia jonkunlaiseen matkaraviin.
|
![]() |
| Luokat |
| bongauksia |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Bongauksia SAMMUNEITA PALSTALAISIA | tapsa4x4 | Chit-Chat | 71 | 01.10.2013 20:05 |
| bongauksia | Chit-Chat | 6 | 06.11.2005 17:46 | |