![]() |
|
|
|||||||
| Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
Minä voisin lähtee jos sattuu sopiva viikonloppu olemaan.. pitää kalenterista tarkastaa kuhan sellaisen löydän jostain et mikä viikonloppu se oli mikä mulle sopis.. ja tietty jos apparin paikka ois jossain autossa vapaana, omalla kun ei voi vielä lähteä..
|
|
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
|
|
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Tankissa on reikä, siks ei voi lähtee ja ihan ei oo aikaa hoitaa sitä tällä hetkellä kuntoon.. |
|
|
|||
|
|||
Ladoga kiinnostaa
Moi olen uusi täällä, olisi kiinnostusta lähteä reissuun off road hengessä, kulkine vanha pajero huoltoauto
asun Kouvolassa, viisumi ym tarvittavat paprut on ok kielitaito auttava on hanskassa, toki noin lähellä rajaa pärjää varmaankin Suomella ja savolla sujuvasti, mudassa ajo ei kyllä kiinnosta mutta autot tai sori tällaiset vanhat maasturit ja niiden huoltovinkit sekä aihepiiri kiinnostaa, haluaisin lisää infoa reissusta mooi
|
|
|
||||
|
||||
totennäkösesti jotain tuommosta |
|
|
||||
|
||||
|
Kylläpä tuolla reissulla yleensä on tämmöstä
Mutta illalla voi olla myös tällaista ![]() ![]() Tässä kuvassa on jotain niin kaunista ![]() ![]() Mutta kylläpä tuolla pystyy pörräämään noita pienempiä teitä ilman että sukat kastuu, tai sitten voi hypätä jonku kyytiin apparin paikalle.
|
||||
|
||||
aikataulu
mulle passais parammin syyskuun eka viikonloppu
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Venäjälle 13.05-11 | -Stedt- | Tapahtumat | 43 | 18.05.2011 17:37 |
| Paperikarttoja venäjälle? | moggirange | Tekniikka & Jutustelu | 10 | 11.05.2011 11:27 |
| Syyskuun offipäivä Tervakoskella 1.9 | offipete | Tapahtumat | 21 | 03.09.2007 17:51 |
| VENÄJÄLLE DA DA!!! | LaaLaa | Tapahtumat | 0 | 07.05.2003 14:12 |
| Venäjälle? | Tumi | Tapahtumat | 0 | 22.01.2003 17:59 |