![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Laitan kuitenkin lisää kuvia... Aluksi hiukan putkien mallailua ja pätkimistä. Sitten autosta lava pois ja painepesuria kehiin. Kuvassa näkyykin hyvin rapeahko oven alareuna - ei ainakaan vesi seiso jalkatilassa. Runko oli yllättävänkin hyvässä kunnossa. Tainnut aikanaan saada ihan hyvän ruosteenestokäsittelyn. Ainoastaan vararenkaan ripustushärpäkkeet olivat totaalisen hapantuneet. -Jussi-
__________________
---sitä saa mitä tilaa--- |
|
#2
|
|||
|
|||
|
Netistä löysin rungon mittapiirustuksen ja etukäteen oli hiukan mallailtu ideaa. Ainoastaan kopin ja lavan etukiinnikkeiden etäisyys oli hiukan epäselvä. Toinen lavan runkoputkista mallattavana ja hiukan räkäsaumaa ihailtavaksi.
-Jussi-
__________________
---sitä saa mitä tilaa--- |
|
#3
|
|||
|
|||
|
Runko täppäilty läjään ja sovitettu kiinikkeisiin. Kori tuli korotettua rungolta jo pari vuotta sitten ja näyttivät istuvan uuden lavan alle ihan hyvin nuo korotukset.
Rungon takaosa sai hieman hiekkaa ja massaa. Pari pientä reikää löytyi puhalluksessa, joten ei yllätyksiä sieltä suunnalta. Sitten alkaakin olla lava jo lähellä lopullista muotoa. -Jussi-
__________________
---sitä saa mitä tilaa--- |
|
#4
|
||||
|
||||
|
Asiallisen näköinen flat bed, yksinkertainen on kaunista.
Laitoitko kuorman sidonta lenkkejä? Katsatusmies voi vaatia niitä, kun ei ole laitoja.
__________________
Size does matter, Sisu A-45 projekti
Sisu-harrastajien palsta, SISUA.net Myydään: Pajeron osia, Uusia ja käytettyjä maastokuorma-auton renkaita, 50-80 luvun euro ja japsi henkilöautojen osia, sekä perseestä perämoottoriin! |
|
#5
|
|||
|
|||
|
Sidontalenkkejä tuli etulaitaan ja tuohon sivuputkien alle. Sivuputkissa on porattu läpireijät ja hitsattu niihin putket. Saa tarvittaessa laidat, tai muuta lisävarustetta kiinni. Tuohon takaputkeen hitsasin neljä tumppia pystyyn. Saa rampin tai perälaudan.
Hiukan kuvia 'teollisesta muotoilusta' - saumoissa ei hirveästi hurraamista, onneksi virsikirjalla saa korjattua... -Jussi-
__________________
---sitä saa mitä tilaa--- |
|
#6
|
|||
|
|||
|
Takavalojen kehykset tuli latasta ja tietysti liian pienet. Tarkoitus oli ripustaa lamput kumilevyn varaan, jotta olisivat ahdistuksessa päässeet pakenemaan. Etukaaren kierrätin vanhasta lavasta - taisikin olla ainut melkein ruosteeton osa koko vehkeessä.
-Jussi-
__________________
---sitä saa mitä tilaa--- |
|
#7
|
|||
|
|||
|
Sitten tulikin jo maalia kötöstyksen päälle. Ja ensimmäiset fiilistelyt.
-Jussi-
__________________
---sitä saa mitä tilaa--- |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Lj:n ehostusta (1kz-t) | Wille87 | Maasturiprojektit | 400 | 02.06.2020 13:47 |
| BJ:n ehostusta | LINNA | Maasturiprojektit | 188 | 05.05.2020 21:52 |
| taron dieselöinti | tjl | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 17.11.2010 06:34 |
| Purkki-UAZin ehostusta | tommy_Z | Maasturiprojektit | 18 | 06.01.2010 14:25 |
| VW Taron lukot | jambo72 | Tekniikka & Jutustelu | 23 | 28.12.2004 21:17 |