![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() HehheeKoht on vankilat täynnä pulloja kerääviä deeguja veropetoksesta. Mitähän helvettiä noitten "päättäjien" mielessä oikein pyörii?
|
||||
|
||||
![]()
Yleensä pulloja kerää kaikkein vähäosaisimmat, tottahan heiltä viedään viimeisetkin tuhkat pesästä, jotta rikkaiden verotusta vastaavasti voidaan lieventää. Valtio tekee kaikkensa tuloerojen kasvamisen eteen.
Jos pullonkerääjät verotuksellisista syistä vähenee, joutuu kaupungit palkkaamaan enemmän porukkaa siivoushommiin ja loppupeleissä homma tulee valtiolle kalliimmaksi. Pullonkerääjille kuuluisi ennemmin maksaa pientä korvausta, kun siivoavat kaupunkeja pulloista... |
|
||||
|
||||
![]()
Mutta milläpäs vitula tuotakaan vahdit et millään.
|
|
||||
|
||||
![]()
Onko kohta veroviraston tarkastajat kauppojen pullonpalautusautomaateilla kyselemässä ihmisiltä pullojen alkuperää?
|
|
||||
|
||||
![]()
Eipä se kovin kaukana tuollainenkaan saata olla... Tuossa joku aika sitten palautin pikkuisen enemmän ihan itse ostettuja ja tyhjennettyjä tölkkejä ja ihmeissäni sitten olin, kun kaupan kassa ei sitten sitä palautuskuittia ostosten osamaksuna hyväksynytkään. Ei kelvannut, kun oli yli 40 €. Ohjeisti hakemaan rahat ko. kaupan infosta. Siellä sitten sai rahat, kun oli ensin näyttänyt henkkarit! Varmaan sitten voi verottaja kysellä, että ketkäs kaikki niitä suurpullonpalauttajia ovatkaan...
|
|
||||
|
||||
![]()
Jos tässä nyt viitataan siihen karjalaisen juttuun jossa asiaa oli kysytty verotoimistosta jonkun ilosaarirokin johdosta pullomummoille kateellisen toimittajan toimesta , niin sillä ei juurikaan ole painoa eli menee samaan kastiin sen joulupukin kanssa.
Eli yksi joulupukki ei paljon yhden päivän duunista veroja maksele.
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA V..tut se mitään heikkoa ole... Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry. Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine. Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa. Jyrsitään Kantoja. Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt. 0500-752101/Antsa Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä Antsan Tuubi |
|
||||
|
||||
![]()
Itse ainakin laitan seuraavaan veroilmoitukseen että olen kerännyt pulloja.
Vaikka 3 isoa ja 1 tölkki. Saavatpahan sitten verotoimistossa laskea summia... |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
|
|
||||
|
||||
![]()
no olkoon niin, mutta minusta tuo pullonkeräys on sellaista puuhaa että ei siihen saisi kajota ,jos joku siivoaa ympäristöämme ja siinä sivussa tienaa lantin niin minä ainakin hyväksyn tällaisen "harmaan talouden" ...
minusta tosin eivät pääse hyötymään kun vittuunuin jo vuosia sitten eräisiin muihin asioihin ,ja oluet on noudettu etelästä jo vuosia... ![]() jokuviikkositten ![]() viimevuonna ![]() ja aikaisemminkin... ei viitti palautella ,menee metalliromuun... |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Vihreät: Yrittäjän osinkotulot heti verolle | Kartse1 | Chit-Chat | 15 | 20.01.2010 13:26 |