Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 22.07.2011, 09:26
Paavo Paavo ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 16.01.03
Sijainti: Oulu, Finland
Viestit: 4.366
Perusasetus

Eikös tämä ole oikea/vanha lantikka eikä mikään defenderi?

Enivei, sivuseikat sikseen, TML ilmeisesti jäi jotenkin kesken, miten auto eteni ja miksi kisa loppui lyhyeen?

-Paavo

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 25.07.2011, 13:19
Topi1982 Topi1982 ei ole kirjautuneena
Banned
 
Rekisteröitynyt: 25.01.06
Viestit: 3.077
Perusasetus

Lantikasta on kori ja upea ratti.

TML:ssä eteni mahottoman hyvin.
Ongelmia
- kartanlukija ei vaivautunut tulemaan paikalle
- sähköt temppuili, kahdesti loppui totaalisesti virta
- em. syystä flekti temppuili ja kone kuumeni.
Nyt viat korjattu, tositoimissa kylläkin testaamatta.
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 24.09.2011, 19:16
Topi1982 Topi1982 ei ole kirjautuneena
Banned
 
Rekisteröitynyt: 25.01.06
Viestit: 3.077
Perusasetus

Lisaa valoja tulossa.
Sahkoasioita muutetaan yha.12V / 24V
Moottoriin tehoja lisaa, joita vois myos kayttaa.
Huippu etenija kuitenkin.
Terv Jyty
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 25.09.2011, 08:44
nbf:n Avatar
nbf nbf ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 13.07.11
Sijainti: jns
Viestit: 393
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Jyty Näytä viesti
Lisaa valoja tulossa.
Sahkoasioita muutetaan yha.12V / 24V
Moottoriin tehoja lisaa, joita vois myos kayttaa.
Huippu etenija kuitenkin.
Terv Jyty

Jokos sait sen moottorin viritettyä?
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 26.09.2011, 15:05
Topi1982 Topi1982 ei ole kirjautuneena
Banned
 
Rekisteröitynyt: 25.01.06
Viestit: 3.077
Perusasetus

Viikonloppuna alkaa savu sakenemaan ja sahkot pelittamaan
uudella asennuksella.
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 04.10.2011, 23:01
NewJuhani:n Avatar
NewJuhani NewJuhani ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 10.04.10
Sijainti: Finland
Viestit: 353
Perusasetus

Miehevät noi tupla snorkkelit



http://www.youtube.com/watch?v=XvCl3WzieG4
__________________
RR L322
EX-RRC
EX-LR 110 HCPU
FF stw
S 580J
JET-A1
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 08.10.2011, 19:16
Topi1982 Topi1982 ei ole kirjautuneena
Banned
 
Rekisteröitynyt: 25.01.06
Viestit: 3.077
Perusasetus

En laittaisi kahta sarkymaan.
En varsinkaan rapasuojan ulkopuolelle, jos nojaat vaikka puuhun, on kappaleina.
Nayttaa vetavan telilla ja etupyorilla eri tahtiin.
Jakolaatikko ei taida olla "lukittu" vaan toimii tasauspyoraston tavoin
ja pyorat pyorii siella missa vahiten pitoa?
Viisaammat kertokaa miten on.
Terv Jyty

Lukee kyljessa Portal, miksi?
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
O: jakareita ostettu, kiitos ja anteeksi JuhaH O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 5 31.01.2008 17:39
anteeksi sedät nyybi tarttee neuvoja auton valinta Tekniikka & Jutustelu 6 07.06.2007 08:17
anteeksi maalaisuuteni... KingKong Tekniikka & Jutustelu 8 22.09.2006 13:13
anteeksi Turboic Chit-Chat 3 11.11.2004 09:18


Sivu luotu: 21:56 (GMT +2).