![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Itte odottelen että esiteltäis kisoissa pyöriviä autoja (modi, classik ja proto luokan autoista) ja samalla sais varmaan haastateltua kuskitkin? Eli lisää tarinaa ja kuvia autoista. Mönkkäri porukka taitaa olla rahakkaampaa, joten ymmärrän suuntauksen rahan perään. Eli kunnollisia auto esittelyjä!!!!!!!! Ja tietty tapahtumista juttuja. Eli kyllä toimittajien kannattaa käydä kisoja ja safareita hämmästelemässä, että saa lehteen jutun juurta. Vaatimustaso ku monella on kova, ku on ennen lukeneet ruotsin 4 Wheel Driveä ja jenkkilän lehtiä. Lisää pitää kuitenki saada!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Note! This message was posted anonymously!
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| 4x4-magazine | Chit-Chat | 4 | 27.06.2006 17:30 | |
| Hot magazine | Juniori83 | Chit-Chat | 1 | 24.07.2005 17:38 |
| 4x4 Magazine | Klasu | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 14.02.2005 14:58 |
| 4x4-magazine | MuumiPappa | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 25.01.2005 22:11 |
| 4x4 Magazine 5/04 | mikjus | Tekniikka & Jutustelu | 63 | 11.11.2004 14:48 |