Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 26.02.2004, 20:38
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Itte odottelen että esiteltäis kisoissa pyöriviä autoja (modi, classik ja proto luokan autoista) ja samalla sais varmaan haastateltua kuskitkin? Eli lisää tarinaa ja kuvia autoista. Mönkkäri porukka taitaa olla rahakkaampaa, joten ymmärrän suuntauksen rahan perään. Eli kunnollisia auto esittelyjä!!!!!!!! Ja tietty tapahtumista juttuja. Eli kyllä toimittajien kannattaa käydä kisoja ja safareita hämmästelemässä, että saa lehteen jutun juurta.

Vaatimustaso ku monella on kova, ku on ennen lukeneet ruotsin 4 Wheel Driveä ja jenkkilän lehtiä.


Lisää pitää kuitenki saada!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Note! This message was posted anonymously!

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
4x4-magazine Chit-Chat 4 27.06.2006 17:30
Hot magazine Juniori83 Chit-Chat 1 24.07.2005 17:38
4x4 Magazine Klasu Tekniikka & Jutustelu 3 14.02.2005 14:58
4x4-magazine MuumiPappa Tekniikka & Jutustelu 7 25.01.2005 22:11
4x4 Magazine 5/04 mikjus Tekniikka & Jutustelu 63 11.11.2004 14:48


Sivu luotu: 02:26 (GMT +2).