![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Onkos tämä vekotin Joensuussa? Hävettää vaan kun ollaan lähdetty ajelemaan omilla "maastoautoilla" niin viereisen hallin pihamaassa möyryä lantikka riittävällä varustuksella
Viimeksi muokannut nbf : 24.07.2011 20:07 Perustelu: Korjataan auto malli |
|
#2
|
|||
|
|||
|
Eikös tämä ole oikea/vanha lantikka eikä mikään defenderi?
Enivei, sivuseikat sikseen, TML ilmeisesti jäi jotenkin kesken, miten auto eteni ja miksi kisa loppui lyhyeen? -Paavo |
|
#3
|
|||
|
|||
|
Lantikasta on kori ja upea ratti.
TML:ssä eteni mahottoman hyvin. Ongelmia - kartanlukija ei vaivautunut tulemaan paikalle - sähköt temppuili, kahdesti loppui totaalisesti virta - em. syystä flekti temppuili ja kone kuumeni. Nyt viat korjattu, tositoimissa kylläkin testaamatta. |
|
#4
|
|||
|
|||
|
Lisaa valoja tulossa.
Sahkoasioita muutetaan yha.12V / 24V Moottoriin tehoja lisaa, joita vois myos kayttaa. ![]() Huippu etenija kuitenkin. ![]() Terv Jyty |
|
#5
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Jokos sait sen moottorin viritettyä? |
|
#6
|
|||
|
|||
|
Viikonloppuna alkaa savu sakenemaan ja sahkot pelittamaan
uudella asennuksella.
|
|
#7
|
||||
|
||||
|
__________________
RR L322 EX-RRC EX-LR 110 HCPU FF stw S 580JJET-A1 |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| O: jakareita ostettu, kiitos ja anteeksi | JuhaH | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 5 | 31.01.2008 17:39 |
| anteeksi sedät nyybi tarttee neuvoja auton valinta | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 07.06.2007 08:17 | |
| anteeksi maalaisuuteni... | KingKong | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 22.09.2006 13:13 |
| anteeksi | Turboic | Chit-Chat | 3 | 11.11.2004 09:18 |