![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]()
savu on voimaa
![]() suosittelen laittamaan ahtopaine mittarin siihen ennen ihmeempiä virityksiä ettet pääse samoille ostoksille kun minä (paikallinen tammerdiesel tietää ainakin läjän kannentiivisteen mallin) ,olisin sitä mieltä että ei sitä turboa heti pakko vaihtaa ole jollei isoja tehonlisiä tahdo, mutta eiköhän siitä parempi niin tosin tule... itsekkin tuon välijäähdyttimen meinaan laittaa kunhan saan ensin muut demonit poistettua, turboa en siltikään meinannut vaihtaa ,mulle riittää maltillisempi kulkupuoli... pitää varmaan vielä korottaa lisää ja silpoa keula kun mulla ei oo varastossa kun tuo pikkunen kuuleri ![]() ![]() tai korvata konepelti ![]() Viimeksi muokannut liero : 18.07.2011 21:35 |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
tehon lisäystä pajeroon | tyross | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 16.07.2011 08:15 |
syötön lisäys | taika | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 30.03.2009 17:56 |
La:n lähetys tehon lisääminen | Tekniikka & Jutustelu | 12 | 08.09.2007 16:14 | |
Ohjaustehostimen tehon säätäminen | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 09.08.2007 21:36 | |
kuvien lisäys? | offari | Chit-Chat | 3 | 24.05.2007 18:07 |