![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() Kovametalliterän terottajaa???Onkos palstalla kovapalaterien (sirkelin & kaappasahan) terottajaa, joka huokeasti niitä terottelis? Täällä meilläpäin pyytäävät terotuksesta yhtäpaljon, kun uus terä maksaa, joten ei oo mitn järkee teettää.
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot Viimeksi muokannut Rompe1 : 14.07.2011 11:12 |
|
|||
|
|||
![]()
Toijalan koneterä?
|
|
|||
|
|||
![]() siis mitä kovametalliteriä?
Kyllä tuo kovapala uskoo timanttia (siis sellaista timanttihioma "tahkon" kiveä),
mutta ainakin itse olen ostanut sorvin "normaaleja" teräpaloja niin edullisesti, että tuo hiominen on ollut pelkästään muotoilua. ja kiviporien terät samaten pääpiirteittäin "edullisia", en ole teroittanut yhtään, toki 14mm terää piti pienentää hivenen... Ja noita tylsiä hammaslääkärin poranteriä olen käyttänyt loppuun, samaten piirilevyn poranteriä... kumpaakaan en edes yrittäs teroittaa ![]() Jyrsimen 10mm tappi piti teroittaa, kun tyhmyyttäni tuhosin sen, mutta tuo teroitus on SIKA kallista, tuon 10mm tapin 1-2mm lyhentäminen (pelkästään sivustaleikkaavaksi) maksoi varmaan kympin? pelkästään hiomakupista? Ja jos meinaat teroituttaa jotain kovametalleja, niin valitse ammattilainen! maksaa vain etukäteen. |
|
||||
|
||||
![]()
www.turenginterahuolto.fi
Kyllä se meilläkin vähän niin menee, että kympin terän teroitus voi maksaa kympin ![]() Viimeksi muokannut luppakorva : 14.07.2011 12:00 |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
|
||||
|
||||
![]()
Joo, kyseessä tosiaan kaappasahan & sirkelin kovapalaterät. Niitä on nyt siunaantunut jo useampia, ja on toisaalta sääli niitä turhan panttina makuuttaa, mutta on myös järjenvastaista terotuttaa samalla hintaa, mitä uusi terä maksaa.
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]() |