![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
__________________
- Grand Cherokee 3.1 td -99 käyttisprojekti |
|
#2
|
|||
|
|||
|
Tässä ois nyt pari kuvaa joista näkee korotuksen ja tankin noston vaikutukset.
Kunhan saan helmat tehtyä ja puskurin lopulliseen kuosiin niin puskurit ja ovien alaosat maalataan mattamustaksi. Niin ja konepellin keskiosa myös. Tai sitten koko auto oliivinvihreeksi!
__________________
- Grand Cherokee 3.1 td -99 käyttisprojekti Viimeksi muokannut JeepWJ : 24.07.2011 19:06 |
|
#3
|
|||
|
|||
|
Minkä budget boostin laitoit ja vaihdoitko myös iskarit?
Siisti peli! |
|
#4
|
|||
|
|||
|
Korotuspalikat on saksasta 4x4 garagesta, mutta en sieltä enää niitä löytänyt että oisin voinu pistää suoran linkin.
Iskarit on vakiot. Varmaan tilailen jossain vaiheessa 2" korotukselle tarkotetut, tai sitten en... Voishan sitä vaan muokata kiinnitystä niin että iskari nousee sen 50mm ylemmäs. Vaan eivätpä nuo vaimenninsarjatkaan kalliita ole. Ainakin edessä kallistuksen vakaaja rajoittaa ulosjoustot ennen iskaria. Tähän(kin) olen erittäin budjettiratkaisuna suunnitellut koiranluiden jatkamista 50mm. Taikka sitten teen itse sellaset quick disconnectit. TAI sitten teen molemmat ![]() Takaa nappasin vakaajan kokonaan pois.
__________________
- Grand Cherokee 3.1 td -99 käyttisprojekti |
|
#5
|
||||
|
||||
|
Mulla ainakin ZJ:ssä takavakaaja on aika rimpula eikä paljoa edes rajoita joustoa, joten parempi oli jättää paikalleen vähän rajoittamaan kallistelua kaltevalla ajaessa.. etupäästä sitten irti ja antaa sen elää enemmän.
Tästä asiasta tosin on pari koulukuntaa, mutta vieterijousitetussa autossa jonkin sortin vakaaja(t) ei ole välttämättä huono idea. Jos virität currien anti-rockin eteen, ja taakse jättää originaalin vakaajan? on vaan niin perkeleen kallis, että hirvittää ostaa sellanen..Hieno auto tuo on, ja hyvin on nyt tankki jemmassa!
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
|
#6
|
|||
|
|||
|
Tänään tuli paketti oikein ameriikasta asti!
Tärkeimpinä sieltä löytyivät ohjausiskari ja 30mm spacerit pyöriin. Jos spartan locker oli parasta mitä 250 $:lla voi tehdä etenemiskyvylle, niin spacerit lienee parasta mitä samalla rahalla voi tehdä ulkonäölle (auton). Eniten tarpeeseen tuli kuitenkin ohjausvaimennin. Autossa ei viime syksyisen maastoajelun jälkeen ole ollut vaimenninta ollenkaan, ja viimeaikoina DEATH WOBBLE alkoi käydä tosissaan hermoille. Tuntui että koko auto purkaantuu kun ravistelu oikein keräsi voimia ja yltyi yltymistään ennenkuin auton sai pysähdyksiin. Nyt vaimentimen asennuksen jälkeen samoissa kuopissa ei joko tapahdu mitään, tai auto yrittää hieman ravistaa mutta loppuu alkuunsa. Vaimennin siis toimii! Vikaahan toki ei korjattu, vain peitettiin, mutta tyytyväinen olen toistaiseksi tähänkin ratkaisuun. Toki aion pikkuhiljaa uusia puslat ja nivelet etupäähän, ja säädettävän panhardinkin voisi hankkia. Löytyyköhän WJ jeeppiin jostain polyuretaanipusla sarjoja? Kokemuksia? Kannattaako ylipäätään kumipuslia tällaisiin alkaa vaihtelemaan? Ja sitten vielä kuva uudenkarheasta steering damberista!
__________________
- Grand Cherokee 3.1 td -99 käyttisprojekti |
|
#7
|
||||
|
||||
|
En vain voi sille mitään mutta noi palkeet iskareiden tai vaimentimien suojina on aivan järkyttävän näköisiä
mukavaa niissä on myös se, että jos sattuvat päästämään shitumia jostain sisäänsä niin se yleensä myös jää sinne muhimaan -> ei hyvä.En ole ainakaan minä vielä onnistunut tuhoamaan yhtäkään iskaria siihen, että siitä tuollainen kumitötterö uupuu
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Cherokee XJ "Pimp my Jeep" -Projekti | asvirkku | Maasturiprojektit | 64 | 13.06.2011 14:02 |
| Ostetaan 16" vanteet 93-98 grand cherokee | jussithegreat | O/M/V Renkaat ja vanteet | 0 | 08.04.2011 06:35 |
| Myydään Grand Cherokee WJ alkup 17". vanteet & renkaat 235/65 r17" | Rekisteröimätön | O/M/V Renkaat ja vanteet | 0 | 03.03.2011 22:08 |
| Myyty Uudet alut 16"! Jeep Grand Cherokee, Chysler, Dodge | ImacInnes | O/M/V Renkaat ja vanteet | 3 | 02.05.2010 10:51 |
| Jeep Grand Cherokee "WJ" | Nex | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 15.01.2008 18:39 |