Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 25.02.2004, 09:54
petr:n Avatar
petr petr ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 31.01.04
Sijainti: Oulu, .
Viestit: 1.283
Perusasetus

Jep...Riipukkeet on aika helppo, mietin vaan, että tuleeko siinä jotain haittapuolia...lisääntyvää/helpompaa akselin vääntymistä tai kiertymistä tms. geometrian muuttumista. Lisäjousia en aio pakkaan laittaa korotuksen toivossa ainakaan vielä (aivan v_itun jäykkä jo valmiiksi) jo koko jousipakka (korottava) maksaa hunajaa. Eli riipukeet tai/ja palikka jousen ja akselin väliin....näillä eväillä mennään.

Onko sulla ollu ongelmia siitä vääntösauvojen kirraamisesta? Loppuiko ulosjoustot tyystin (heh...ne vähäiset mitä niissä yleensä onkaan)? Entä onko se huono ajaa kuoppaisella tiellä....silleen pomppiva? Oliko ongelmia pyöräkulmissa/säädöissä?

-- Eino Grön ja ikivihreät tangat....häh? --

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
vääntösauva korotus? (king cab) jansku Tekniikka & Jutustelu 10 28.05.2022 16:13
M: Nokia LD-3W GPS Palikka Hujane O/M/V Muut 0 20.07.2007 15:12
Nissan King capin korotus tunturiurho Tekniikka & Jutustelu 1 21.08.2005 22:55
nissan king cab -89 4x4 korotus ongelma Tekniikka & Jutustelu 15 21.07.2005 16:36
Q:king capin vm.86 korotus jooppi Tekniikka & Jutustelu 1 14.04.2005 22:45


Sivu luotu: 06:31 (GMT +2).