![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Jep...Riipukkeet on aika helppo, mietin vaan, että tuleeko siinä jotain haittapuolia...lisääntyvää/helpompaa akselin vääntymistä tai kiertymistä tms. geometrian muuttumista. Lisäjousia en aio pakkaan laittaa korotuksen toivossa ainakaan vielä (aivan v_itun jäykkä jo valmiiksi) jo koko jousipakka (korottava) maksaa hunajaa. Eli riipukeet tai/ja palikka jousen ja akselin väliin....näillä eväillä mennään. Onko sulla ollu ongelmia siitä vääntösauvojen kirraamisesta? Loppuiko ulosjoustot tyystin (heh...ne vähäiset mitä niissä yleensä onkaan)? Entä onko se huono ajaa kuoppaisella tiellä....silleen pomppiva? Oliko ongelmia pyöräkulmissa/säädöissä? -- Eino Grön ja ikivihreät tangat....häh? --
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
vääntösauva korotus? (king cab) | jansku | Tekniikka & Jutustelu | 10 | 28.05.2022 16:13 |
M: Nokia LD-3W GPS Palikka | Hujane | O/M/V Muut | 0 | 20.07.2007 15:12 |
Nissan King capin korotus | tunturiurho | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 21.08.2005 22:55 |
nissan king cab -89 4x4 korotus ongelma | Tekniikka & Jutustelu | 15 | 21.07.2005 16:36 | |
Q:king capin vm.86 korotus | jooppi | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 14.04.2005 22:45 |