![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Päivityksiä taasen. Punkalla särkynyt etumaski hilppeineen meni vaihtoon ja samalla tuli kaupassa seuranneet sumarit matkaan. Noita ei kyllä kärsi pitää maastossa paikallaan, vaan pitihän niitä kokeilla, kun sumarit on hienot! Palkkihelmojen finistelyn ja etupään korjauksen odottaessa vielä rengashankintaa (=mahdollista lokarien avarrusta) laittelin taakse 100mm joustonrajoituksen. Tottakai kiinnityspultit katkesi irrottaessa, joten sitten MIG laulamaan ja kiinni kunnolla. Nyt ei tartte pelätä jousien pohjaamista. Takariipukkeet piti vielä vaihtaa takaisin isoihin, kun nostin takaiskarien kiinnnikkeitä n. tuuman. Nyt on joustovaroja varsinkin ulos sopivasti, eikä tartte kolistella iskarien akselinpuoleisia kiinnikkeitä kiviin niin paljoa. Dämitsiä pahoin Punkan officrossista saanut etupanssari sai kunnon vahvikkeet 6mm tavarasta ja kolmella vekillä + kahdella rivalla jäykistettynä pitäisi jo kestää melkein mitä vain. Tässä näkyy myös takaiskarien akselin puoleinen uusi ylempi kiinnityskohta.
__________________
Raha ja romut rauhottaa. Viimeksi muokannut WinChester : 12.07.2011 12:18 |
#2
|
||||
|
||||
![]()
Pikkuhiljaa alkaa ajopeli olla ajokuntoisena (=ehjänä) ja sieltä täältä paranneltuna, kuten helmapalkit ja muuta pientä panssarointia. Muutkin kuin kuskin ikkuna aukeaa nyt omilta paikoiltaan, kun eteen tuli TDI-Limitedistä ovipahvit ja -kytkimet. Nyt joka nurkka on myös yhtä korkea, kun takapää oli aiemmin vasemmalle tuuman lintallaan; liekö jouset ottaneet uudet asemat crossin sun muun rytyytyksen johdosta. Etusumarit meni varastoon puskurin kanssa odottamaan jatkotoimia.
Radiokin puolestaan toimii vihdoin "oikein". Ei siellä mitään vahvarivikaa ollutkaan, jokunen johto oikarissa. Vedin kokonaan uudet piuhat, niin johan alkoi nurkat soida oikeilla taajuuksilla! Nyt olis sitten ylimääräinen orkkishumppakonekin myynnissä. http://forums.offipalsta.com/picture...ictureid=83968 Tuskastuttuani koko kesä(loma)n kestäneeseen korjaukseen, olen päättänyt keskittyä ajamaan ehjällä ja mieluummin sellaisena pysyvällä autolla. Joten mikäli yllytyshulluus ja hillitön kilpailuvietti ei iske uudelleen (crossi opetti sentään jotain), jatkossa ajetaan ympäristön paineista huolimatta "vain" 31" gummeilla ja niille soveltuvissa paikoissa. Eiköhän XJ:stä silti ole 31:llä vastusta isompipyöräisille, varsinkin jos kuvio tästä vielä karkenee ja vanteet muuttuu vakioista 8" ET -10:ksi (eli 1,5" ulommaksi / puoli).
__________________
Raha ja romut rauhottaa. |
#3
|
|||
|
|||
![]()
Noinkohan toi menis -92 XJ Saksantuontiin heittämällä? Nyt siinä on joku peruskoon perustyylin kassumankka, jonka kassupuoli alkaa hajoilla. Onko mankan mitat siis Euroopan kokoa, Ameriikan kokoa vai jotain Jeepin Ihan Omaa Kokoa?
Tässä ois ilmeisesti linjatasonen tulo, mikä toki ois järjettömän hieno piirre. Varustuksiltaan tämä näyttää siis juuri semmoiselta, mikä on haussa. |
#4
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
__________________
Raha ja romut rauhottaa. |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Piti vielä laittaa tukivarsien alakiinnikkeisiin pienet suojapalikat, niin ei hajoa lisää niin helposti. Toisen alatukivarren kiinnitysreiät oli hakkautuneet jo soikeaksi ja jarruttaessa paukkui. Nyt on reiät hitsattu kiinni ja porattu pyöreäksi.
Nämäkin kun olisi aikanaan vain tajunnut (+ muitakin helposti suojattavia paikkoja), niin olisi jokunen paikka ehjempänä. Nyt on sentään Kemppi, millä saa mieleiset suojat tehtyä itse. Seuraavaa ajotapahtumaa odotellen. Johan tässä meni kolme kuukautta syleskellessä.
__________________
Raha ja romut rauhottaa. |
#6
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]() edit: sääkin on ollut mukavan lämmin, niin ne pehmeämmätkin paikat on varsin kovapohjaisia, joten reittivaihtoehtoja on mukavasti tarjolla.
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. Viimeksi muokannut Timo_L : 27.07.2011 23:04 |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Kyllä varmaan muuten lähtisinkin, mutta kun on lauantaina perhejuhlat ja talo täynnä (=20hlöä) porukkaa. Isännän koko päivän poissaoloa voitaisiin katsoa kieroon...
![]() Kulmaan varmaan vois lähtee seuraavalla kerralla (kahden viikon päästä?), kun viime kerta tarttis ottaa uusiks paremmalla tuloksella ja kun täällä päin on seuraava kunnon ajo vasta 3.9.
__________________
Raha ja romut rauhottaa. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myyty Jeep Cherokee ltd 4.0 -91 | Traveler | O/M/V Ajoneuvot | 10 | 10.06.2009 23:18 |
Myydään jeep cherokee | kaiffari | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 14.04.2009 21:41 |
Jeep Cherokee 4.0?? | mattijun | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 30.12.2008 16:33 |
Jeep Cherokee Xj vm.-89 | O/M/V Ajoneuvot | 7 | 29.06.2006 19:48 | |
Ostetaan jeep cherokee/grand cherokee vanteet | O/M/V Muut | 5 | 16.12.2005 21:50 |