![]() |
|
|
|||||||
| Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Käytiin paistelemassa makkarat ja hiluxin ulkoiluttelua. Räikkä vinssin testaus
__________________
KYM#5 |
|
#2
|
||||
|
||||
|
vinssin purkaminen aloitettu, meinaa olla vähän tiukassa. Moottori itessään näyttäs olevan ehjä, kuin myös vaihteisto puoli. Ehkä siitä vielä kalu tulee, korvakkeet hitsailee, paremman laatunen solenoidi ja saatan myös poikea jossain putiikissa joka olisi halukas myymään tappokatkaisijan.... saas nähä miten kerkeää, kun olisi kova hinku lähteä ajamaan tuo Ristiinan 8h. Onko muita suuntaamassa sinne?
|
|
#3
|
||||
|
||||
|
Myö oltas vissii ukon kans lähdössä ristiinaan. onko muita lähdössä jos sais jonkunlaisen kannustus joukon jp:lle.
__________________
KYM#5 |
|
#4
|
||||
|
||||
|
Osallistuminen ei sata varmaa, kun tajusin just että eihän tuo meikäläisen hydraulinen käsijärru viritelmä ole sääntöjen mukainen, eli pitäs kyhätä mekaanien käkkäri muutamassa päivässä, ja perkele loppu kesälomakin tänään.
Ps. kysymys tekniikka osiossa vinssistä, tarvis saaha vastauksen, ettei vinssiä tarvi ottaa toistamiseen auki. |
|
#5
|
||||
|
||||
|
vaikka auto ei kasassa vielä olekkaan niin tarkoitus olisi Ristiinaan lähteä ajelemaan, tulee pitkä ilta tänään.
|
|
#6
|
||||
|
||||
|
http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=86458
Olisiko kiinnostusta? (Jarcca nyt tietenkin) Voisin tuoda vaik porttaalin näytille. |
|
#7
|
||||
|
||||
|
Oisko ajelijoita 13 päivä tätä kuuta? jos menis testaamaan alustaa.
Sain tänää taas jotain aikaseksi.
__________________
KYM#5 |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| PäHäMa/Maasturistit Merrasmäki 10.11.2007 | Jeeper | Tapahtumat | 8 | 11.11.2007 15:12 |