Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tapahtumat

Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 10.07.2011, 12:29
karvanoppa:n Avatar
karvanoppa karvanoppa ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 13.05.07
Sijainti: Pilkanmaa
Viestit: 2.318
Perusasetus

Käytiin paistelemassa makkarat ja hiluxin ulkoiluttelua.



Räikkä vinssin testaus

__________________
KYM#5
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 10.07.2011, 13:22
Jp:n Avatar
Jp Jp ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 14.08.03
Sijainti: KSNK
Viestit: 932
Perusasetus

vinssin purkaminen aloitettu, meinaa olla vähän tiukassa. Moottori itessään näyttäs olevan ehjä, kuin myös vaihteisto puoli. Ehkä siitä vielä kalu tulee, korvakkeet hitsailee, paremman laatunen solenoidi ja saatan myös poikea jossain putiikissa joka olisi halukas myymään tappokatkaisijan.... saas nähä miten kerkeää, kun olisi kova hinku lähteä ajamaan tuo Ristiinan 8h. Onko muita suuntaamassa sinne?
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 18.07.2011, 18:30
karvanoppa:n Avatar
karvanoppa karvanoppa ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 13.05.07
Sijainti: Pilkanmaa
Viestit: 2.318
Perusasetus

Myö oltas vissii ukon kans lähdössä ristiinaan. onko muita lähdössä jos sais jonkunlaisen kannustus joukon jp:lle.
__________________
KYM#5
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 18.07.2011, 19:08
Jp:n Avatar
Jp Jp ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 14.08.03
Sijainti: KSNK
Viestit: 932
Perusasetus

Osallistuminen ei sata varmaa, kun tajusin just että eihän tuo meikäläisen hydraulinen käsijärru viritelmä ole sääntöjen mukainen, eli pitäs kyhätä mekaanien käkkäri muutamassa päivässä, ja perkele loppu kesälomakin tänään.

Ps. kysymys tekniikka osiossa vinssistä, tarvis saaha vastauksen, ettei vinssiä tarvi ottaa toistamiseen auki.
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 22.07.2011, 08:17
Jp:n Avatar
Jp Jp ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 14.08.03
Sijainti: KSNK
Viestit: 932
Perusasetus

vaikka auto ei kasassa vielä olekkaan niin tarkoitus olisi Ristiinaan lähteä ajelemaan, tulee pitkä ilta tänään.
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 29.07.2011, 12:10
-Juuso-:n Avatar
-Juuso- -Juuso- ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 26.07.08
Sijainti: 05 area Finland
Viestit: 476
Perusasetus

http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=86458
Olisiko kiinnostusta? (Jarcca nyt tietenkin)
Voisin tuoda vaik porttaalin näytille.
__________________
www.pahama.com
www.zeppo.fi/
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 02.08.2011, 19:26
karvanoppa:n Avatar
karvanoppa karvanoppa ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 13.05.07
Sijainti: Pilkanmaa
Viestit: 2.318
Perusasetus

Oisko ajelijoita 13 päivä tätä kuuta? jos menis testaamaan alustaa.

Sain tänää taas jotain aikaseksi.
__________________
KYM#5
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
PäHäMa/Maasturistit Merrasmäki 10.11.2007 Jeeper Tapahtumat 8 11.11.2007 15:12


Sivu luotu: 17:25 (GMT +2).