![]() |
![]() |
|
Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Osallistujien listaan tuli taas uusi autokunta ja olisiko niin että bensa-autojen joukkoon saatiin ensimmäinen diesel vetoinen ajopeli. ![]() Toivottavasti saan tänään useampaankin otteeseen lisäillä nimiä listaan. ![]()
|
#2
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
#3
|
|||
|
|||
![]() ![]() ![]() ![]() |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Ilmo laitettu ja maksu maksettu
![]()
__________________
"ja taas kartaani pa***na!!!" POWER TEAM team PÖRÖ POWER |
#5
|
|||
|
|||
![]() Asiaa säännöistä ja ajojärjestyksestä.
Olemme käyneet rataosuudet kohta kohdalta läpi ja laatineet säännöt jotka noudattelevat seuraavaa:
-trial-osuudet (savikanjoni sekä kaksi osaksi metsään menevää taitoajoreittiä) - - peruutus, ratamerkkiin tai siimaan kosketus sekä radan keskeytys rangaistaan virhepisteillä. Mikäli auto ajautuu taaksepäin korkeintaan kahden auton mitan tahattomasti ja jos siitä ei ole saatu kilpailuetua, virhepisteitä ei tule. Mikäli pikkupyöräisten autokunta haluaa ajaa isopyöräisten esteestä tästä hyvitetään tietyn pistemäärän mukaisella miinuspisteillä. Mikäli isopyöräisten autokunta haluaa ajaa pikkupyöräisten esteestä, tästä sakotetaan virhepisteillä. -ajoaika 6 minuuttia/ajo-osuus -mikäli aika loppuu kesken, siitä seuraa keskeytystä vastaava pistemäärä -pisteiden suuruus kussakin tapauksessa kerrotaan ohjaajakokouksessa -mutaspoori, wombat holes sekä mäki - - ajetaan kelloa vastaan, nopeimman ajan ajanut on voittaja - - ajoaika max 6 minuuttia, sen jälkeen suoritus hylätään - - tuloksen voi saada vain loppuun ajetusta suorituksesta joka on kestänyt alle kuusi minuuttia Ensin ajetaan trial osuudet. Jokainen autokunta ajaa ne kaksi kertaa. Sen jälkeen trial osuudet suljetaan ja alkaa mutaosuus. Mutaosuus ajetaan yksi auto kerrallaan, ei parilähtöjä. Jokainen ajaa mudan kahteen kertaan niin että pikkupyöräiset saavat ajaa ensin kahteen kertaan ja sitten isopyöräiset kahteen kertaan. Tällä tavalla huomioidaan radan mahdollinen vaatimustason nousu. Palkinnot jaetaan trial ja mutaosuuden yhteenlaskettujen tulosten perusteella. Tuloslaskennan yksityiskohdat sanotaan ohjaajakokouksessa. Mikäli aikaa jää ja mikäli innokkuutta riittää, lopuksi järjestetään mutaspoorissa parilähtö kilpailu kelloa vastaan. Osuus ajetaan loppuun asti mukaanlukien mäet. Tämä ajetaan ns. pudotuspelillä. Vain paras palkitaan ja iso-sekä pikkupyöräiset ajavat samassa sarjassa. Kysymyksiä saa esittää tänne, mutta yksityiskohdat käsitellään ohjaajakokouksessa. |
#6
|
|||
|
|||
![]()
Ilmoittautuneita on tullut sen verran että katsomme saavamme tästä kisat aikaiseksi. Paikallislehteen laitetaan ilmoitus ja etenemme alkuperäisten suunnitelmien mukaan.
Toivomme, rukoilemme, anelemme.... LAITTAKAA NIITÄ ILMOITTAUTUMISIA Sallimme ilmoittautumiset vaikka vielä paikanpäällä lauantai aamulla, niin kauan kun 30 autokunnan määrä tulee täyteen. Ilmoittautumismaksu pysyy samana. Tässähän on mahdollisuus päästä opettelemaan triallia hieman heikomminkin varustellulla autolla ja silti voi olla mukana kisaamassa. Mutaan ei ole pakko mennä. Jos taas haluaa pelkän mudan ajaa, sekin on mahdollista. Tietenkin tällaiset ratkaisut heikentävät palkinnonsaannin mahdollisuuksia, mutta harvoin on mahdollisuus suhteellisen pienellä osallistumismaksulla päästä testaileen oikeaan kisaan. Joten älkää ottako tätä liian vakavasti vaan osallistua voi vaikka pelkän ajopäivän hengen mukaan. Meille on kuitenkin tärkeintä se että paikalle tuleva yleisö näkee paljon erillaisia maastoautoja ja erillaisia ajosuorituksia. Kuttulandian yksi tarkoitushan on harrastuksen esittely ja ihmisten innostaminen lajin pariin. Ollaan sitten niissä muiden kisoissa vakavammalla mielellä veren maku suussa. ![]() Ja vaikka kilpailukutsu ja säännöt saattavat tuntua viralliselta, ne on ollut pakko laatia sen vuoksi kun kyseessä on kerran yleisötapahtuma. Jokainen voi kuitenkin huomata sen että säännöillä haetaan vaan yleistä turvallisuutta eikä tarkoitus ole suurennuslasilla tuijottaa kilpailuautojen teknisiä ratkaisuja. |
#7
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Lainaus:
![]() Tämmöset pari kysymystä tuli mieleen näin ennakkoon. |
#8
|
||||
|
||||
![]()
Itse koita huomenna tehdä parempaa tuttavuutta minulle toimitetun videokameran kanssa.. Kun nakitettiin paparatsiks, mutta ei se mitään
![]() ![]() ![]() |
#9
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]() ![]() ![]() Ja sitte 6minsaa jotta saatte kamat takas päälle... ![]() ![]() ![]() Ja toi Pete ei tairakkaan olla sitte alkuperäsiä hämäläisiä??? Meinaa taitaa olla jotain sukua siihen Kokin suuntaan, kun kahvinkin se ottaa mukaan ja sanoo jotta saaks sen maidol ja sokeril tolle seuraavalle pensiksel, ku ei oo aikaa venata... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
__________________
--------------------------------------------- # # # Jos se ei satu, silloin se maksaa... # # # --------------------------------------------- |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Offroad Kilpailukalenteri 2011 | Saija | Tapahtumat | 3 | 05.01.2012 14:36 |
Finland Offroad Tour 2011 | Rekisteröimätön | Tapahtumat | 43 | 09.08.2011 15:36 |
Kuttulandian radan testausajopäivä 18.06.2011 | Picu | Tapahtumat | 45 | 22.06.2011 22:44 |
Offroad Vuokatti 11.6.2011 | jartsa7 | Tapahtumat | 35 | 14.06.2011 23:44 |
SALON SEUDUN OFFROAD RY:N VUOSIKOKOUS 2.4.2011 | -Kaisa- | Tapahtumat | 8 | 02.04.2011 07:30 |