![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() no kyl! helposti pysty laskee kierrokset likelle tyhjäkäyntiä ja silti jollotti ![]() ![]() joku tubo tuoho pitää kyl saaha! syötöt käänsin tappiin mut ei oikee vielkä puske mustaa toisinku EVO 2.. mistä lie johtuu? ei syöttö ruuvvissa tuntunu olevan ku par kieppiä peli varaa.. ehä mie muute käännelly mut aattelin et paistas paremmi aurinko konnusuol jos otsooni hommelit häviäis ![]()
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability |
#2
|
||||
|
||||
![]()
wapisevin käsin ilmattii viimesen kerran jarrut veljen kanssa ja sit huviksee tein ja vähä jo mallailin vinssi petiä tohon.
muissa jeepeissä oon upottanu iha syyläriin kiinni mut nyt ei jaksanu kiinnostaa hifistely ku eipä tuo lähestymis kulmaan paljoo vaikuta ja joka ojaan sil kummiki kiinni jää ![]() nuo sakkeli jää tonne rungon päihi. noi rassi lenkit on tos ku ne nii kivasti siihe kävi. ei tuu pultattavaa esabin tuotteilla kiinni. nerokkuuksissani tein dekorationi hommia ku väänsin jostai neliö tangosta reunat toho.
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability |
#3
|
|||
|
|||
![]()
Maskiahan ei sit kannata sääliä, aukko vain :-)
|
#4
|
||||
|
||||
![]()
veli antti jo kerkes valittamaan et elä perkule maskia pilko
![]() ![]()
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability |
#5
|
||||
|
||||
![]()
ei helvetti ei sitä raaskinukkaan pilkkoa
![]() ![]() sitten kymysys: tuo ku on alunperin ollu pensa koneella jne jne ni eiks se oo semmoi et isommasta pensa putkesta menee paluu ja pienemmästä imu? mallia koitin kattoa toisesta jeepistä mut siitähä oliki purettu paluu lija kokonaa pois..
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability |
#6
|
||||
|
||||
![]() Pensa putket!
Äkkiseltään kyllä arvelisin että isommasta tuloo ja pienemmästä menöö taksten tankkiin jos jotain jääpi menäkseen.
t. Ismo Ämmä Lainaus:
__________________
http://www.fjdc.org/ -Kulmakorpi Off Road Park- -JEEP HOLIC- https://www.facebook.com/GPKorjausOy/ |
#7
|
|||
|
|||
![]()
valmet riisseli ei tarvi paluuta tankkiin, paluu takas suodattimelle. se liekki hehku tarvii kans poltto ainetta, elikäs 4 pytyn paluulta hehkulle ja 1 pytyn paluulta suodattimen imupuolelle. tarkastan asian viä huomenna.
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
KeTTu TyTöT FSJ Cherokee 1983. the orginal :) | young n dum | Maasturiprojektit | 164 | 23.04.2016 23:27 |
KeTTu TyTöT : 76" 2 D Portal axle cherokee | young n dum | Maasturiprojektit | 551 | 17.04.2016 07:39 |
KeTTu TyTöT : Tela Elmeri | young n dum | Maasturiprojektit | 35 | 05.01.2014 12:02 |
KeTTu TyTöT Jeep / VALMET | young n dum | Maasturiprojektit | 358 | 28.10.2012 19:59 |
FLAT BED lavan teko Kingcap nissaniin | Rouveri | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 06.10.2010 16:37 |