Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tapahtumat

Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 08.07.2011, 12:59
unclesam:n Avatar
unclesam unclesam ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 17.08.10
Sijainti: kuopio
Viestit: 137
Perusasetus

Millonkas kuopiossa ajellaan seuraavan kerran, joko porukka on kesälomilla? ois voinu ens viikolle suunnitella ajopäivää, ehdotuksia.

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 09.07.2011, 00:47
revu:n Avatar
revu revu ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 29.06.07
Sijainti: kuopio, Finland.
Viestit: 1.278
Perusasetus

Mukavahan tuo olisi käydä ajelemassa. Lähden kyllä mukaan vaikka jalkaisin, kun tuo oma ajokki on vieläkin atomeina ja tuskin valmistuukaan tälle kesää. Enkä ole varma ensi kesästäkään sen verran paljon on tekemistä yhelle ukolle.
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 11.07.2011, 15:50
maatti maatti ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 21.05.09
Sijainti: Kuopio
Viestit: 37
Perusasetus

Millonkas oisitte menossa?
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 11.07.2011, 19:17
HANE HANE ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 30.03.08
Sijainti: Wehmersalmi, KUOPIO.
Viestit: 454
Perusasetus

Ei pääse tälläviikolla.... liika töitä ja Nuunuun tehostus kesken pahasti.
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 22.07.2011, 14:52
HANE HANE ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 30.03.08
Sijainti: Wehmersalmi, KUOPIO.
Viestit: 454
Perusasetus

PÖRISTELEMÄÄN !!!!!


Ketä muita olisi lähössä huomenna La tai sitten sunnuntaina ?

Ny on tehoja......ohjauksessa ainakin pitää lähtee kokeilemaan missä on ehikko paikka...
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 22.07.2011, 14:52
HANE HANE ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 30.03.08
Sijainti: Wehmersalmi, KUOPIO.
Viestit: 454
Perusasetus

PÖRISTELEMÄÄN !!!!!


Ketä muita olisi lähössä huomenna La tai sitten sunnuntaina ?

Ny on tehoja......ohjauksessa ainakin pitää päästä kokeilemaan missä on heikko paikka...
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 22.07.2011, 15:55
unclesam:n Avatar
unclesam unclesam ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 17.08.10
Sijainti: kuopio
Viestit: 137
Perusasetus

mulle kävis se maanantai ja ilmeisesti hanekin voisi tähän taipua
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 22.07.2011, 18:37
Miki:n Avatar
Miki Miki ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 16.08.07
Sijainti: savo, Finland.
Viestit: 206
Perusasetus

Minäkin voisin taipua jos hilulle vaan kyydin löydän...
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Onko Kuopiossa tai lähellä 3m peltikanttaria? VonLeka Chit-Chat 4 04.03.2008 21:15
Kuopiossa harvinainen HJ-60-Pickup O/M/V Ajoneuvot 0 29.05.2006 05:54
Kuopiossa "evullinen" Läjä..... Hujane O/M/V Ajoneuvot 7 19.05.2006 19:29
Onko kuopiossa laina kumia? Chit-Chat 0 15.04.2005 13:24
Kuopiossa? Kartsa Tekniikka & Jutustelu 24 28.11.2004 17:25


Sivu luotu: 06:01 (GMT +2).