![]() |
|
|
|||||||
| Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Millonkas kuopiossa ajellaan seuraavan kerran, joko porukka on kesälomilla? ois voinu ens viikolle suunnitella ajopäivää, ehdotuksia.
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
Mukavahan tuo olisi käydä ajelemassa. Lähden kyllä mukaan vaikka jalkaisin, kun tuo oma ajokki on vieläkin atomeina ja tuskin valmistuukaan tälle kesää. Enkä ole varma ensi kesästäkään sen verran paljon on tekemistä yhelle ukolle.
|
|
#3
|
|||
|
|||
|
Millonkas oisitte menossa?
|
|
#4
|
|||
|
|||
|
Ei pääse tälläviikolla.... liika töitä ja Nuunuun tehostus kesken pahasti.
|
|
#5
|
|||
|
|||
PÖRISTELEMÄÄN !!!!!
Ketä muita olisi lähössä huomenna La tai sitten sunnuntaina ?
Ny on tehoja......ohjauksessa ainakin pitää lähtee kokeilemaan missä on ehikko paikka...
|
|
#6
|
|||
|
|||
PÖRISTELEMÄÄN !!!!!
Ketä muita olisi lähössä huomenna La tai sitten sunnuntaina ?
Ny on tehoja......ohjauksessa ainakin pitää päästä kokeilemaan missä on heikko paikka...
|
|
#7
|
||||
|
||||
|
mulle kävis se maanantai ja ilmeisesti hanekin voisi tähän taipua
|
|
#8
|
||||
|
||||
|
Minäkin voisin taipua jos hilulle vaan kyydin löydän...
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Onko Kuopiossa tai lähellä 3m peltikanttaria? | VonLeka | Chit-Chat | 4 | 04.03.2008 21:15 |
| Kuopiossa harvinainen HJ-60-Pickup | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 29.05.2006 05:54 | |
| Kuopiossa "evullinen" Läjä..... | Hujane | O/M/V Ajoneuvot | 7 | 19.05.2006 19:29 |
| Onko kuopiossa laina kumia? | Chit-Chat | 0 | 15.04.2005 13:24 | |
| Kuopiossa? | Kartsa | Tekniikka & Jutustelu | 24 | 28.11.2004 17:25 |