![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Invitea saa lähetellä tännekin jessePISTErasku(Ättiäinen)gmail.com
__________________
Suzuki = Way of Life! '97 Subaru Legacy Outback '99 Citroën Xantia Break 2.0 16V AT '82 Suzuki SJ410/SJ419TDic 35" MT "Zombie Hunter" |
|
#2
|
|||
|
|||
|
Malttaskohan kuka viskata kutsulla? Nöyrä kiitos ja kumarrus etukäteen... patu925 (hep) gmail.com
|
|
#3
|
||||
|
||||
|
Onko tää nyt sen arvonen juttu, jotta vannoutunut facebookista kieltäyyjä viittisi kiinnostua?
Jos on, niin viipo1(at)gmail.com |
|
#4
|
||||
|
||||
|
reetu(at)offipalsta.com voi paiskata kans...
__________________
RUMARACING Esla T4 |
|
#5
|
||||
|
||||
|
Kaikki kutsuttu
|
|
#6
|
||||
|
||||
|
__________________
RUMARACING Esla T4 |
|
#7
|
||||
|
||||
|
koponen81 () gmail.com
|
|
#8
|
|||
|
|||
|
Mullekin kelpais: jnur ät iki piste fi
|
|
#9
|
|||
|
|||
|
|
|
#10
|
|||
|
|||
|
__________________
"Kerran luulin olevani väärässä. Erehdyin." -Oscar Wilde- Yritin epäonnistua. Onnistuin. |
|
#11
|
||||
|
||||
|
|
|
#12
|
||||
|
||||
|
Minullekin kelpaisi kutsu, kiitokset etukäteen. juhamakipetays@gmail.com
|
|
#13
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
. Stedt (ät) offipalsta.com
__________________
-Osta japsi ja opit hitsaamaan- |
|
#14
|
||||
|
||||
|
Kiitokset kutsusta. Sisään pääsi heti ensiyrittämällä, ja ny voiskin alkaa lopettamaan naamakirjan käyttöä
__________________
Suzuki = Way of Life! '97 Subaru Legacy Outback '99 Citroën Xantia Break 2.0 16V AT '82 Suzuki SJ410/SJ419TDic 35" MT "Zombie Hunter" |
|
#15
|
||||
|
||||
|
Sait
|
|
#16
|
||||
|
||||
|
__________________
-Osta japsi ja opit hitsaamaan- |
|
#17
|
||||
|
||||
|
Mulle kanssa! mikko.hartikainen(kanelipulla)talotiikeri.fi
|
![]() |
| Luokat |
| google invite |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| We invite all JIMNY drivers | dr.strangelove | Chit-Chat | 0 | 09.07.2010 18:50 |
| Myydään Mitsubishi Lancer 1.6 STW Invite vm. -07 | Vihavainen | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 22.02.2009 19:17 |
| Ostetaan O:ei keneltäkään ylimääräistä dumppia löydy? | kala | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 22.07.2008 21:05 |
| Joost Invite Larssille? | MäIte | This And That | 2 | 28.04.2007 16:58 |
| Vitaran ohjausboxin lpayout,, löytyykö keneltäkään | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 03.11.2004 10:08 | |