![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() Helteet ja toi perkeleen ilmalämpöpumppu. Entinen omistaja laittanut tommosen joskus ja itte en talvella käytä kun ilmaisella puullakin lämpee ja nyt ko olis sitte jotai käyttöä ni eihän toi saatanan romu mitään kylmää lykkää..
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Niillä ei meinaan oo mitn virkaa!
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot |
|
||||
|
||||
![]()
Ei ku sanyo... hevonvitunvehkeit kaikki
![]()
|
||||
|
||||
![]()
Vaikuttais siltä että siit olis kylmäaineet hukkateillä, tai sit ei oo suodattimia putsattu. Paas tarkistaen neet suodattimet, ei oo paha homma kun peset vedellä neet puhtaax.
Kyl Sanyo on hyvä merkki.
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot |
|
||||
|
||||
![]()
Ja näihin helteisiin liittyvät ukkoset!
Tunti sitten jysäytti talon viereen ja pikaisen kiertämisen saldoa: 3xpääsulake,2x sähköpaimen,ja lisää varmaan löytyy kunhan pääsee uudestaan rakennukset kiertämään. Muut elukat onneksi ok,mutta koirat aivan paniikissa |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
||||
|
||||
![]()
Meillä meni viime kesänä modeemi paskaksi.Nykyään on mokkulayhteys,niin ei tule läpi ainakaan sitä kautta.Samalla pamauksella hävisi hevosaitauksen aitanauhasta metallisäikeet 50 metrin matkalta.
Sisällä ollut elektroniikka (tietokoneet,stereot,televisiot oheislaitteineen) on suojattu Belkinin ylijännitesuojilla ja ne taisi pelastaa tällä kertaa täystuholta.Vaikka pääsulakkeet oli palaneet,niin ylijännitesuojat napsui silti salaman iskiessä toisen kerran noin sadan metrin päähän talosta. Veikkaisin että ulkovalaistuksen hämäräkytkimet on myös entiset,mutta niitä pääsee kokeilemaan vasta kun kytkeytyvät päälle hämärän tullessa. Paimenpojissa on ukkossuojat aitalangan puolella,mutta tällä kertaa tälli tuli sähköverkon puolelta.Pitää varmaan hommata vielä pari ylijännitesuojaa lisää,ja pistää uudet paimenpojat niiden perään. |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Älä pese niitä vedellä. Ovat ainakin mulla jotain "paperia". Kaverilla kävi silleen että suodatin meni vedestä muussiks. Itse olen imurilla putsannut aina. |
|
||||
|
||||
![]()
Mulla on Haier merkkisessä pumpussa muoviverkkoa. Panasonic:in pumpuissa on myös joissakin muoviverkkoa.
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]() Niin ja ketuttaa vähän, kun oikea käsi on turvoksissa ja syy on osin tuntematon. Onneksi tiistaina on varattu uudemman kerran aika lääkärille.
|
||||
|
||||
![]() Perustele? Mulla on yläkerran viilennyskäytössä ultimate 13 ja verstaan lämmityksessä samanlainen+ ultimaten myymä chofu alakerrassa lämmityskäytössä. Mökillä myöskin ultimate 13 kesäkäytössä. Kaikki on toiminut moitteetta. Hyötysuhde on hyvä ja kun itse asentaa on todella edullinen! |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Kysyin tarjousta Mitsun pumpuista, hintaa olis ollu karvan alta 4k€ asennettuna. Pakko olla helvetin hyviä tohon rahaan,sähköä ei kyllä voi enää mennä ollenkaan. Ultimatet jäi maksamaan 1400€ itse asentaen, aikaa meni ensikertalaiselta yht. n. 10tuntia, laatikko Karhua ja pullo Jallua. Mutta vittuako näistä väittelemään kun kerran tiedät selvästi paremmin... |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]() Kaikkihan omia kamojaan kehuu, ja naapurin kamoja haukkuu, mut jokainen saa jäähdyttää kämppäänsä vaikka jääkaapilla, jos siitä saa mielensä hyväksi, ja punaiseen jäsenkirjaan muumi-leiman... ![]() ![]() Ja pieni lisäys: Ite oon minä noot omatkin pumput asentanu, ja edelliseen kämppäänkin parit kappaleet, ei voi tehä myös ite asennuksen muihin merkkeihin kun "Ultimaattiseen gämplääjään"!
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot Viimeksi muokannut Rompe1 : 03.07.2011 22:01 |
|
|||
|
|||
![]()
Voi herranlettas sentään, ei mua kosketa millään lailla mitä sä oon niistä Ultimaten paskoista mieltä
![]() En mä omasta mielestäni mitään sen erityisemmin kehunu enkä haukkunu, kerroin vaan miten ne mulla on toiminu ja mitä se lysti maksaa. Vai valehteleeko mun energiankulutusmittarini? Totta vitussa kalliimmat merkkipumput on parempia, pakko ollakkin jos hintakin on ihan toista kuin noissa kiinalaisissa. Ei kai kukaan muuta ole väittänytkään? Ite totesin että Mitsun pumppuja ei tule vaikka ne varmasti hyviä olisikin. Hinta oli senverta kova. Kerroppa nyt sitten mihin pumppuun kannattais laittaa pelimerkit kiinni, missä on paras hinta-laatusuhde? Olis yx pumppu vielä tarkotus hankkia... Etten nyt sitten taas tule kusetetuksi, mä toimin jo nyt varoittavana esimerkkinä muille pumpun ostoa suunnitteleville... ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Nii-in, rahalla saa ja hevosella pääsee.Lainaus:
sekä talossa ja tallissa. Ja isäni antoi tulikomennon, että minun lapsuudenkotiin pitää saada viilennystä! (muutama vuosi sitten autossa ei ollut ilmastointia, mutta nyt tärkein?) Ja nyt helteessä en ala parittelemaan pilkun kanssa (kirjotan tätä ultimate 13 kuivaamassa ilmassa, tilattu lämpötila 19c) Oletetaan että tuo ultimate on 2x sähkönsyöppö parempiin verrattuna ![]() siis (Hihasta) normaali omakotitalo vaatii 2 kw lämpötehoa syyspäivänä, ulkona +5c. Tuolla 2 kw jäähdytysteholla siis k.o koju saadaan jäähtymään teoreettisesti 15c. mutta todellisuus on jopa parempi; kosteutta saadaan alaspäin paljon, ja lämpötilaakin monta astetta. Nii-n, tuon huonon pumpun käyttökustannus on noin 1 kwh- siis tehot tapissa noin 0,1 euroa tunnissa ![]() Ja käyttöunnit vois olla 200 h,/kesä, niin tuo sähkönkulutus 0lis n.20/euroa Paremmalla pumpulla pääsis halvemmalla ![]() Ja en osallistu noihin asennus talkoisiin ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Vituttaa pieleen menneet tekniikkakaupat. Nyt sit taas ei mitään ideaa mistä ja mitä.
|
||||
|
||||
![]()
Sipoonlahden sillalla, työmaan kohdalla on ohituskielto, silti aina joku mulk.. pyrkii rinnalle.
Eikä ihme kun poliisitkin yrittivät kiilata bussia ahtaimmasa sikaanissa. Mistähän toi sikaosasto nykyään rekrytoidaan. Samassa paikassa koppavatlakit antoi eräälle säiliö-autokuskille varoituksen kun oli kuulemma ajanut holtittomasti. Henkilöautokuskissa ei mitään vikaa oli vetänyt satasta rinnalle ja peilit irtosi. Eikai siinä mitään mut kun olis 50km/h rajoitus ja ohituskielto.
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Kerro mikä ei vituta... miksi on hyvä olla? | FinnDRZ | Chit-Chat | 1829 | 07.01.2013 09:50 |
Autossa turhaa.Kerro.....1/2.......... | Bruno | Chit-Chat | 76 | 10.12.2010 02:00 |
Kerro peräkärrystäsi | Blaaseri | Tekniikka & Jutustelu | 35 | 08.07.2007 20:10 |
köyhää vituttaa | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 08.12.2003 10:08 | |
Mua vituttaa | mika | Bullshit | 0 | 01.03.2002 01:47 |