![]() |
![]() |
|
Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() Annatko Mylppy tarkemmat koordinaatit tuohon paikkaan ![]() Jos vaikka sais lapset mobilisoitua auton kyytiin ja hurautettua paikkeille kattelemaan. Tosin vaihtoehtoina niillä on hypätä ite mönksyn päälle ajelemaan ![]() Henkkoht kiinnostais kovin tulla ihastelemaan... -P-
|
|||
|
|||
![]()
Tuo nyt on ihan kilpailukeskuksesta 200m tien toisella puolella. Jonkinlainen yleisökartta on olemassa myös ja siinä on alueet ilmoiteltu. Helppoina kohtuulisen kävelymatkan katselualueina voisi Ruohosuota, yleisöaluetta ja Nunnanlahtea yleisölle suositella. Itse ainakin Ruohosuolle varmasti menen katsomaan jos joku hul... korjaan kilpailutahtoinen kuljettaja lähtisi sinne vaikeampiin paikkoihin jackpotin metsästykseen.
|
|
||||
|
||||
![]()
Mutsas kratsias
![]() Jospa pääsis liikenteeseen. -P-
|
||||
|
||||
![]()
146 kilsaa juukaan
hä ja kaikki kirjoitukse ovat muistin varaisia,eli ei kovin luotettavia koska yleensä en illalla muista mitä aamulla söin vai söinkö ollenkaan. Ja omituiset sanat saattaapi johtua tän noupädin kosketus näppäimistä, ku tulee näitä harha/viereisiä kirjaimia |
|
|||
|
|||
![]()
Kohta Juvan kohdalla...matkaa vielä. Moneen asti katsastus tänään?
|
|
||||
|
||||
![]()
Keltalan Kahlaajat on the road. Arvioitu laskeutumisaika 22:16.
|
|
|||
|
|||
![]()
Eli katsastus on 23 saakka valmiudessa, jos tuntuu että menee myöhempään soitelkaa vaikka kilpailunjohtajalle. Kolme autoa tulematta paikalle.
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
ARCTIC TROPHY 2011 | myllis | Tapahtumat | 49 | 09.09.2011 21:43 |
Lapland Trophy 2011: 13.-17. heinäkuuta | Paavo | Tapahtumat | 20 | 02.08.2011 12:28 |
Kurland Trophy 2011 in Latvia | Arnis Namajuns | Tapahtumat | 0 | 06.03.2011 19:36 |
Warn trophy / Finland Trophy | the_undertaker | Chit-Chat | 2 | 15.08.2007 05:10 |
Koska Ylläs Trophy ja Warn Trophy 2005???? | Jare | Tapahtumat | 15 | 11.02.2005 22:41 |