Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 27.06.2011, 20:53
Repro:n Avatar
Repro Repro ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 14.10.04
Sijainti: Lappeenranta, Finland.
Viestit: 9.050
Perusasetus

Onks siel Leppälässä hiekkapuhaltamoa/maalaamoa?

__________________
Montenegro Offroad Club#10
Montenegro Racing #4
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 27.06.2011, 23:47
young n dum:n Avatar
young n dum young n dum ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 27.09.09
Sijainti: Konnunsuo mamu senter of suomalia
Viestit: 3.483
Thumbs down

RIKKI!


Kiitoksia kehuista kyl noissa orkkis taka valoissa on sitä jotai.. meinasin sortua jo ledi valoihin.

pakariin muute tein jo sillo het alkuun läpän en nuukana raaskinu ostaa.. 3mm pellistä tein ja voi helvetti sitä kolinakilinää otin sen pois ja laitan mutkan putkeen.

sähkö hommelit ei oo edistyny viel muute ku ostin mallia motonet 9,90 työ valoja 2kpl toho taka kaareen. ehä mie mikää sähkömies oo mut mahollisimman hyvin koitan tehä ku nuo rikkonaiset sähkö vehkeet on aika perseestä..

ja sitten siitä koeajosta. juhannuksena löyty kesken ajon takaperästä näköjään lukko! taitaa olla oikee joku hienompi ajatteleva malli ku tänää se ei taas toiminu ku pari kertaa..?

otin emännän ja koiran kyytiin ja käytiin sorakuopalla vähä kikkailemas ja sit löydettii ihan ultimate safarointi pätkiä vakiommille autoille! nii ja komee leiri paikkaki löyettii.

poispäi ku lähettiin ni just ku sain vauhti joku 50 ni boooooo put put köh put... mitä vit##a? olin kaatanu 10l tiiseliä tankkiin 5min aiemmin..

mie koitin sit kummiki ilmailla ja pumppailla käsi lutkulla mut vaikuttas et on löpö putki tankilta pumpulle tukkeessa..? otan huomen agregaatin mukaan, pikku kompuran, uudet suotimet ja vähä meisseleitä ni eiköhä se siintä virkoo.. saattaa vaa raja miehet vähä ihmetellä et mikäs romu tääl metäs seisoo

ja kyl tästä autosta saa näköjää aika pienillä muutoksilla hyvän auton vähä helpompiin ajeluihin nii ja juu perskeles pakari irtos liitoksestasan mut siihe tein pika purkka paikan jo anoppilan pihalla













yhteen kiveen oli kaiverrettu kuva ja vähä tekstiäki.. varmaa jotku sodan aikaset iivanat ku ovat noissaki metissa aikaansa viettäneet
aika paljon.. vuos luku kyl ei ihan täsmää juu ewmäntä just sano et tuol on metissä lisääki noita ihme murkuloita mihi kaiverrettu. N: 1cm syvällä uralla hakattu..


olihan tosiaan katastrof heti aamu kuudelta jo ku tallille menin ja rupesin alip. pumppua korjailee. toine alapuolen kiinnitys jalka poikki kokonaan. tietääks kukaan saaks tuommosia enää mistään? pierburgh merkkinen.
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri

Full Size Jeep Master Fabricator

VALMET = Rerentless reliability

Viimeksi muokannut young n dum : 27.06.2011 23:59
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 14.07.2011, 23:22
sisua45:n Avatar
sisua45 sisua45 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 03.03.06
Sijainti: Treen kupeesta
Viestit: 8.327
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja young n dum Näytä viesti
poispäi ku lähettiin ni just ku sain vauhti joku 50 ni boooooo put put köh put... mitä vit##a? olin kaatanu 10l tiiseliä tankkiin 5min aiemmin..

mie koitin sit kummiki ilmailla ja pumppailla käsi lutkulla mut vaikuttas et on löpö putki tankilta pumpulle tukkeessa..? otan huomen agregaatin mukaan, pikku kompuran, uudet suotimet ja vähä meisseleitä ni eiköhä se siintä virkoo.. saattaa vaa raja miehet vähä ihmetellä et mikäs romu tääl metäs seisoo
Olisko se toimiva paluukierto mitään??? Siinä menee ilmalukot pois tankille, niinkuin on alunperin tarkoitettu.

Tuossa on ollut liekkihehku, ylivuotosarjalta kiertää putki koneen takaa imusarjan alle. Ja sen pää on tukittu? Siitä kuuluisi mennä se ylimääräinen diesel takaisin tankkiin. Jos laittaa liekkihehkun säiliöineen linjaan kiinni ilman paaluuputkea, niin kohta tulvii säiliö yli.
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 15.07.2011, 12:40
young n dum:n Avatar
young n dum young n dum ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 27.09.09
Sijainti: Konnunsuo mamu senter of suomalia
Viestit: 3.483
Thumbs up

kiitos!


nonii nyt se pätkiminen sit selvis perkele! kiitoksia taas. pitää enne lähtöä laittaa paluu kuntoon se on muuten parit kerrat höriny pihalla ja sammahellu mut luulin et haroo löpö linjasta ilmaa putkiin.
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri

Full Size Jeep Master Fabricator

VALMET = Rerentless reliability
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 15.07.2011, 18:11
young n dum:n Avatar
young n dum young n dum ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 27.09.09
Sijainti: Konnunsuo mamu senter of suomalia
Viestit: 3.483
Post

no juu paluu linja korjattu. oisha tuo pitänt itekki tajuta mut ei.

auto pakattuna. toivottavasti vie perille.. ja mielellään takaskin

70kympi vauhis näköjää vemputtaa ja liplattaa ihanasti nuo maxxikset ja torven täyeltä tulee mustaa ku kiihyttelöö

__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri

Full Size Jeep Master Fabricator

VALMET = Rerentless reliability
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 15.07.2011, 22:13
sisua45:n Avatar
sisua45 sisua45 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 03.03.06
Sijainti: Treen kupeesta
Viestit: 8.327
Perusasetus

Multa löytyy veljen 411 BS koneesta pois purettu thermo-start liekkihehku, ja sen säiliö. Jos haluat viritellä sen toimintaan, niin saat sen mustalaisen hankintahinnalla. Samaan hintaan saat letkujen kytkentäohjeet.

Vanha vuotava liekkihehku aiheuttaa muuten mielenkiintoisia oireita. Joskus starttasin moottoria sammutin päällä. Kone hörähti tulille, huusi hetken ja sammui..? Säiliöstä oli päässyt valumaan polttoainetta imusarjaan, ja kone lähti käymään sen voimalla.

Kaverilla lähti myös valmetti startatessa käymään, vaikka ruiskuputket olivat vielä pumppuremontin jäjiltä pöydällä.
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 17.07.2011, 20:15
young n dum:n Avatar
young n dum young n dum ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 27.09.09
Sijainti: Konnunsuo mamu senter of suomalia
Viestit: 3.483
Post

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja sisua45 Näytä viesti
Multa löytyy veljen 411 BS koneesta pois purettu thermo-start liekkihehku, ja sen säiliö. Jos haluat viritellä sen toimintaan, niin saat sen mustalaisen hankintahinnalla. Samaan hintaan saat letkujen kytkentäohjeet.
kyllähän se vaan kelpaa! ois vähä kivuttomampi tarttailla talvella..
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri

Full Size Jeep Master Fabricator

VALMET = Rerentless reliability
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 27.06.2011, 23:50
young n dum:n Avatar
young n dum young n dum ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 27.09.09
Sijainti: Konnunsuo mamu senter of suomalia
Viestit: 3.483
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Repro Näytä viesti
Onks siel Leppälässä hiekkapuhaltamoa/maalaamoa?
'

hiekkaa saa puhaltaa nii paljo ku keuhkoist lähtee

semmone erittäin alkeellinen maalaus koppi löytyy.
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri

Full Size Jeep Master Fabricator

VALMET = Rerentless reliability
Vastaa lainaten
  #9  
Vanha 28.06.2011, 19:32
young n dum:n Avatar
young n dum young n dum ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 27.09.09
Sijainti: Konnunsuo mamu senter of suomalia
Viestit: 3.483
Post

no virkoshan se ku suotimen vaihto kovin näyttikin tukkoselta tuo vanha ihan sellases ruskeessa lima mömmössä koko patruuna.

ja ettei liian ruusuiselta vaikuttas ja et lavan lattian kimppuun pääsis jo huomenna ni tokihan se hajos heti perään uudestaan...

mikä PrrrRRkle on ku jarru polin muuttuu keske ajon ihan tönköks (siis viel jämäkämmäks ku ilman alipainetta) ja jarruttaa vaa sellai hellästi kihnuttamalla vaik painaa iha helv#tin kovaa?? sitte ku ajat pari min saattaa taas pari polkasua toimia ok ja taas jäykistyy ku ... öö .. toisaalta on se hyvä et joku paikka viel jäykistyy..

alipaine vialtahan tuo kyl vaikuttas.. mut kovin tuo lutkuttaa ja pörisee toi pierpughbdrtd.

onks parempia arvauksia kellään? merkin vaihto kenties?
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri

Full Size Jeep Master Fabricator

VALMET = Rerentless reliability
Vastaa lainaten
  #10  
Vanha 28.06.2011, 19:40
lepoantti lepoantti ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 27.01.05
Sijainti: Sawo, Leppävirta
Viestit: 2.708
Perusasetus

mulla on muistaakseni tollanen pierpurkki jemmassa...
Vastaa lainaten
  #11  
Vanha 29.06.2011, 00:04
young n dum:n Avatar
young n dum young n dum ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 27.09.09
Sijainti: Konnunsuo mamu senter of suomalia
Viestit: 3.483
Post

Reply to Thread


no nyt se taas toimi iha normaalisti ku kävin ajamassa halliin?!

tässä lomalla oo muutakaan tekemistä nii puran huomenna pää silinterin poijes ja katon mitä shaibaa se on syöny. jos vaikka ois pää akseli tumppi kulunu urille ja jumittas tai jotai..

löpö letkuja vaihtelin äsken konehuoneeseen ja pakoputken korjasin ja tein mutkan siihe päähän. perhanan kylän mopo pojat ku tulevat ihmettelemään ni menee iha tupakoinniks

lepoantti. saat kohta nigerialais kirjeen... .
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri

Full Size Jeep Master Fabricator

VALMET = Rerentless reliability
Vastaa lainaten
  #12  
Vanha 29.06.2011, 23:38
young n dum:n Avatar
young n dum young n dum ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 27.09.09
Sijainti: Konnunsuo mamu senter of suomalia
Viestit: 3.483
Post

alustan nivelet rasvattu ja vähä jarru/ akseli huoltoa tehty.


varastosta kaivoin tuosta evo2 autosta jääneen tehostin pökäleen ja purin sen levälleen. sitä iha viimosta mäntää en saanu pihalle. pensassa pesin osat sit bräk cleania ja viel jarru nesteellä kaik tiivisteet ja muut hilut.
vaikutti vähä paremmalta tuo evo:n sylkkä ni vaihoin sen tuon mustan jeepin orgiksen tilalle. siinä näytti 1 o rengas vuotavan ja mäntä tuntu aika nihkeeltä ku nylkkäsin sitä. kummanki sylinterin jarruneste säiliöissä oli pohjalla kyl sellasta kuraa et huh huh!

en viel tiiä onnistuko viritys ku rupesin sit ilmailemaan ja aukomaan taka jarruista nippoja tietty molemmat poikki. no sit sylinteriä purkamaan ni eikös sieltäki menny letkut kierteelle/poikki. noh tuleepahan nyt sit uusittua sylinterin ja kaik taka jarru letkut yhellä kertaa jarrut muute itessää oli ku uuvet jarru rummutki on joku vaihtanu äskettäi ku ei ollu ku pinta ruoste vasta kehittyny

perä öljyt vaihoin kans ja ihmettelin sitä perän lukko ilmiötä ku ehä mie kyl nähny siel rattaissa mitää lukon tapasta..? kyl tuossaki näköjään oli lappu pultin alla et limited slip diffrential ja toine lappu mis oli välitys. jotaki fagin pikku hampaita siel näkyy pikku rattaissa mut emmä tiä?
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri

Full Size Jeep Master Fabricator

VALMET = Rerentless reliability
Vastaa lainaten
  #13  
Vanha 30.06.2011, 08:19
ImacInnes:n Avatar
ImacInnes ImacInnes ei ole kirjautuneena
Mestari
 
Rekisteröitynyt: 09.03.07
Sijainti: Hki / A´la Malmi
Viestit: 4.598
Thumbs up

Lukkoperä?


Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja young n dum Näytä viesti
alustan nivelet rasvattu ja vähä jarru/ akseli huoltoa tehty.


perä öljyt vaihoin kans ja ihmettelin sitä perän lukko ilmiötä ku ehä mie kyl nähny siel rattaissa mitää lukon tapasta..? kyl tuossaki näköjään oli lappu pultin alla et limited slip diffrential ja toine lappu mis oli välitys. jotaki fagin pikku hampaita siel näkyy pikku rattaissa mut emmä tiä?
Jos on kitkalukko niin pitäis kitkalevyt olla vasemman ja oikean hammaspyörän alla ja niiden panta pitäisi näkyä siinä kyllä. JEgoNEERissäkin piti olla kitkalukko takan vaan oli jo vaihtunut vapaaksi peräksi edellisten omistajien toimesta.

t. Ismo Ämmä
__________________
http://www.fjdc.org/
-Kulmakorpi Off Road Park-
-JEEP HOLIC-
https://www.facebook.com/GPKorjausOy/
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
KeTTu TyTöT FSJ Cherokee 1983. the orginal :) young n dum Maasturiprojektit 164 23.04.2016 23:27
KeTTu TyTöT : 76" 2 D Portal axle cherokee young n dum Maasturiprojektit 551 17.04.2016 07:39
KeTTu TyTöT : Tela Elmeri young n dum Maasturiprojektit 35 05.01.2014 12:02
KeTTu TyTöT Jeep / VALMET young n dum Maasturiprojektit 358 28.10.2012 19:59
FLAT BED lavan teko Kingcap nissaniin Rouveri Tekniikka & Jutustelu 7 06.10.2010 16:37


Sivu luotu: 17:02 (GMT +2).