![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Onks siel Leppälässä hiekkapuhaltamoa/maalaamoa?
|
#2
|
||||
|
||||
![]() RIKKI!
Kiitoksia kehuista
![]() ![]() pakariin muute tein jo sillo het alkuun läpän en nuukana raaskinu ostaa.. 3mm pellistä tein ja voi helvetti sitä kolinakilinää ![]() sähkö hommelit ei oo edistyny viel muute ku ostin mallia motonet 9,90 työ valoja 2kpl toho taka kaareen. ehä mie mikää sähkömies oo mut mahollisimman hyvin koitan tehä ku nuo rikkonaiset sähkö vehkeet on aika perseestä.. ja sitten siitä koeajosta. juhannuksena löyty kesken ajon takaperästä näköjään lukko! ![]() otin emännän ja koiran kyytiin ja käytiin sorakuopalla vähä kikkailemas ja sit löydettii ihan ultimate safarointi pätkiä vakiommille autoille! ![]() poispäi ku lähettiin ni just ku sain vauhti joku 50 ni boooooo put put köh put... mitä vit##a? olin kaatanu 10l tiiseliä tankkiin 5min aiemmin.. mie koitin sit kummiki ilmailla ja pumppailla käsi lutkulla mut vaikuttas et on löpö putki tankilta pumpulle tukkeessa..? otan huomen agregaatin mukaan, pikku kompuran, uudet suotimet ja vähä meisseleitä ni eiköhä se siintä virkoo.. saattaa vaa raja miehet vähä ihmetellä et mikäs romu tääl metäs seisoo ![]() ja kyl tästä autosta saa näköjää aika pienillä muutoksilla hyvän auton vähä helpompiin ajeluihin ![]() ![]() yhteen kiveen oli kaiverrettu kuva ja vähä tekstiäki.. varmaa jotku sodan aikaset iivanat ku ovat noissaki metissa aikaansa viettäneet aika paljon.. vuos luku kyl ei ihan täsmää ![]() olihan tosiaan katastrof heti aamu kuudelta jo ku tallille menin ja rupesin alip. pumppua korjailee. toine alapuolen kiinnitys jalka poikki kokonaan. tietääks kukaan saaks tuommosia enää mistään? pierburgh merkkinen.
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability Viimeksi muokannut young n dum : 27.06.2011 23:59 |
#3
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() Tuossa on ollut liekkihehku, ylivuotosarjalta kiertää putki koneen takaa imusarjan alle. Ja sen pää on tukittu? Siitä kuuluisi mennä se ylimääräinen diesel takaisin tankkiin. Jos laittaa liekkihehkun säiliöineen linjaan kiinni ilman paaluuputkea, niin kohta tulvii säiliö yli.
__________________
Size does matter, Sisu A-45 projekti
Sisu-harrastajien palsta, SISUA.net Myydään: Pajeron osia, Uusia ja käytettyjä maastokuorma-auton renkaita, 50-80 luvun euro ja japsi henkilöautojen osia, sekä perseestä perämoottoriin! |
#4
|
||||
|
||||
![]() kiitos!
nonii nyt se pätkiminen sit selvis
![]() ![]()
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability |
#5
|
||||
|
||||
![]()
no juu paluu linja korjattu. oisha tuo pitänt itekki tajuta mut ei.
auto pakattuna. toivottavasti vie perille.. ja mielellään takaskin ![]() 70kympi vauhis näköjää vemputtaa ja liplattaa ihanasti nuo maxxikset ja torven täyeltä tulee mustaa ku kiihyttelöö ![]()
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Multa löytyy veljen 411 BS koneesta pois purettu thermo-start liekkihehku, ja sen säiliö. Jos haluat viritellä sen toimintaan, niin saat sen mustalaisen hankintahinnalla.
![]() Vanha vuotava liekkihehku aiheuttaa muuten mielenkiintoisia oireita. Joskus starttasin moottoria sammutin päällä. Kone hörähti tulille, huusi hetken ja sammui..? Säiliöstä oli päässyt valumaan polttoainetta imusarjaan, ja kone lähti käymään sen voimalla. Kaverilla lähti myös valmetti startatessa käymään, vaikka ruiskuputket olivat vielä pumppuremontin jäjiltä pöydällä. ![]()
__________________
Size does matter, Sisu A-45 projekti
Sisu-harrastajien palsta, SISUA.net Myydään: Pajeron osia, Uusia ja käytettyjä maastokuorma-auton renkaita, 50-80 luvun euro ja japsi henkilöautojen osia, sekä perseestä perämoottoriin! |
#7
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability |
#8
|
||||
|
||||
![]()
'
hiekkaa saa puhaltaa nii paljo ku keuhkoist lähtee ![]() semmone erittäin alkeellinen maalaus koppi löytyy.
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability |
#9
|
||||
|
||||
![]()
no virkoshan se ku suotimen vaihto
![]() ja ettei liian ruusuiselta vaikuttas ja et lavan lattian kimppuun pääsis jo huomenna ni tokihan se hajos heti perään uudestaan... ![]() mikä PrrrRRkle on ku jarru polin muuttuu keske ajon ihan tönköks (siis viel jämäkämmäks ku ilman alipainetta) ja jarruttaa vaa sellai hellästi kihnuttamalla vaik painaa iha helv#tin kovaa?? sitte ku ajat pari min saattaa taas pari polkasua toimia ok ja taas jäykistyy ku ... öö .. ![]() alipaine vialtahan tuo kyl vaikuttas.. ![]() onks parempia arvauksia kellään? merkin vaihto kenties? ![]()
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability |
#10
|
|||
|
|||
![]()
mulla on muistaakseni tollanen pierpurkki jemmassa...
|
#11
|
||||
|
||||
![]() Reply to Thread
no nyt se taas toimi iha normaalisti ku kävin ajamassa halliin?!
tässä lomalla oo muutakaan tekemistä nii puran huomenna pää silinterin poijes ja katon mitä shaibaa se on syöny. jos vaikka ois pää akseli tumppi kulunu urille ja jumittas tai jotai.. ![]() löpö letkuja vaihtelin äsken konehuoneeseen ja pakoputken korjasin ja tein mutkan siihe päähän. perhanan kylän mopo pojat ku tulevat ihmettelemään ni menee iha tupakoinniks ![]() lepoantti. saat kohta nigerialais kirjeen... . ![]()
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability |
#12
|
||||
|
||||
![]()
alustan nivelet rasvattu ja vähä jarru/ akseli huoltoa tehty.
varastosta kaivoin tuosta evo2 autosta jääneen tehostin pökäleen ja purin sen levälleen. sitä iha viimosta mäntää en saanu pihalle. pensassa pesin osat sit bräk cleania ja viel jarru nesteellä kaik tiivisteet ja muut hilut. vaikutti vähä paremmalta tuo evo:n sylkkä ni vaihoin sen tuon mustan jeepin orgiksen tilalle. siinä näytti 1 o rengas vuotavan ja mäntä tuntu aika nihkeeltä ku nylkkäsin sitä. kummanki sylinterin jarruneste säiliöissä oli pohjalla kyl sellasta kuraa et huh huh! ![]() en viel tiiä onnistuko viritys ku rupesin sit ilmailemaan ja aukomaan taka jarruista nippoja tietty molemmat poikki. no sit sylinteriä purkamaan ni eikös sieltäki menny letkut kierteelle/poikki. noh tuleepahan nyt sit uusittua sylinterin ja kaik taka jarru letkut yhellä kertaa ![]() ![]() perä öljyt vaihoin kans ja ihmettelin sitä perän lukko ilmiötä ku ehä mie kyl nähny siel rattaissa mitää lukon tapasta..? kyl tuossaki näköjään oli lappu pultin alla et limited slip diffrential ja toine lappu mis oli välitys. jotaki fagin pikku hampaita siel näkyy pikku rattaissa mut emmä tiä?
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability |
#13
|
||||
|
||||
![]() Lukkoperä?Lainaus:
t. Ismo Ämmä
__________________
http://www.fjdc.org/ -Kulmakorpi Off Road Park- -JEEP HOLIC- https://www.facebook.com/GPKorjausOy/ |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
KeTTu TyTöT FSJ Cherokee 1983. the orginal :) | young n dum | Maasturiprojektit | 164 | 23.04.2016 23:27 |
KeTTu TyTöT : 76" 2 D Portal axle cherokee | young n dum | Maasturiprojektit | 551 | 17.04.2016 07:39 |
KeTTu TyTöT : Tela Elmeri | young n dum | Maasturiprojektit | 35 | 05.01.2014 12:02 |
KeTTu TyTöT Jeep / VALMET | young n dum | Maasturiprojektit | 358 | 28.10.2012 19:59 |
FLAT BED lavan teko Kingcap nissaniin | Rouveri | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 06.10.2010 16:37 |