![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
Suzuki pakosarjatBling_bling putken asennus menossa Maken/Inkan suitsaan. Tuli samalla vertailtua Samurai/SJ413:n ja Swiftin pakosarjoja keskenään. Näyttää siltä, että Swiftin pakosarja käy sellaisenaan Samuraihin ja SJ413:seen. Putki lähtee vaan vähän eri asennossa eli etupätkän joutuu sepittämään jos käyttää Swiftin pakosarjaa. Swiftin pakosarjalla putki lähtee pystymmässä ja lähempänä moottorin kannaketta. Alla muutama kuva.
|
|
#2
|
||||
|
||||
Pakosarjat_2
Edellisestä jäi yksi kuva kyydistä. Tässä Swift, Samurai ja bling_bling putket rinnakkain.
|
|
#3
|
||||
|
||||
|
Thorleyn p-sarja on loisava valinta. 2" kannattaa vetää koko loppu putki ja todella hyvän vaimennuksen suskassa saa aikaiseksi 1kpl Dynomax turbo muffler, jota ainakin motonetista on silloin tällöin löytynyt.
FlowTech:n Raptor vaimenninta en voi suositella, melko äkkiä löystyy sisältä jotain ja rämisee sen jälkeen ärsyttävästi. |
|
#4
|
||||
|
||||
|
Mainiosti toimii myös Calminin versio ainakin tuossa omassa pelissä. Simonsin soikea pönttö, tosin avoautossa tuntuu siltä, että mikään vaimennus ei riitä
![]() Taisi tuohonkin olla tulossa samanmoinen ja 2" loppuun asti .
|
|
#5
|
||||
|
||||
TJ6 Ruiskuvalmistelua
Tänään tuli valmisteltua ruiskun laittoa kaikenlaisten pikkuhommien muodossa.
Kameraahan ei tietenkään tullut mukaan ja kännykälläkin tuli otettua vain muutama kuva. ![]() Bilteman pensapumppu 52-203 sai kiinnikkeen pellistä ja väliin kumimattoa värinöitä vaimentamaan. Kuva kiinnikkeestä myöhemmin. Pumppu tulee alkuperäisen ilmanputsarinkotelon alakiinnikkeen tilalle lokariin. Toissakesäinen kuva paikkaa havainnollistamaan. Bensan välisäiliö (tilavuus noin 1 litra) tulee kertakäyttöisestä hitsauskaasupullosta. Letkuyhteitä/nippoja ei ollut varastossa, niin säätäjä-setä teki swiftin polttoaineputkista letkuyhteet. Ruiskupumppu imee paineilmapikaliittimestä ainetta ![]() Kiinnitys syylarin viereen. Swiftin imusarjasta ja kannesta kaavin tiivistepinnoilta syöpymiä ja paskaa pois sekä suolestin swiftin virranjakajan, jotta sen tyhjän kuoren voi laittaa paikalleen pitämään nokka-akselia paikallaan. Siihen Jakajan kuoren päälle leikkasin vain simppelin lapun pitämään oravat pois pyörivien osien tieltä Hyvin valmisteltu on puoliksi tehty. TJ0+2 alkaa ruutan asennus ja samalla vaihtuu swiftin kansi, jossa on ehjä nokka-akseli Vielä pitäis hommata kolmea-neljää halkasijaa pensaletkua ja sähköinen siirtopumppu.Kysymyspalsta: Riittääkö sj413 alkuperäinen polttoaineen paluulinja(halk noin 5mm) ruiskun paluuputkeksi, vai pitäisikö tehdä niin, että käyttää alkuperäistä päälinjaa paluuputkena ja vetää uusi, vielä isompi päälinja? Siirtopumppu konehuoneeseen vai konttiin? Mihin avossa kannattaa laittaa ruiskupoxi? |
|
#6
|
|||
|
|||
|
Luulisi riittävän paluulinjan, mutta toisaalta kannattaa tehdä kerralla isompi niin ei mystisiä ongelmia rupea siitä johtumaan. ja eikös se ecu kannata pakata jonnekin kojetaulun alle mahdollisimman korkealle, mutta kuitenkiin inhimmilliselle paikalle että helposti pääsee käsiksi. esim hanskalokeron taakse.
__________________
[O]=TOYOTA=[O] |
|
#7
|
||||
|
||||
|
Purkaminen on perusteettomasti aloitettu
![]() Kansi lähti kiitämään, kuin telkkä pöntöstä ![]() Ensin konehuonetta tyhjennetään kaikesta turhasta ja tarpeellisesta... Tästä ei enää paluuta ole ![]() Kuten kaasarista, joka ei enää koskaan palaa ![]() Sylinterien seinämät on sentään hyvässä kunnossa. Ei minkäänlaisia naarmuja tai suurempia kulumia havaittavissa ![]() Tarkoituksenahan on siis naittaa swiftin kansi 413:n lohkoon ja tämän ristisiitoksen jälkeen koristellaan vielä ruiskulla. Sytytysjärjestelmä pysyy erinomaiseksi todettuna säätäjä-setä -spesiaalina. Huomenna ihmetellään kaikenmaailman hienosäätöä vaativia kohteita ja edistellään asennusta. |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| M: Suzukin vanteita | LaaLaa | O/M/V Renkaat ja vanteet | 21 | 13.07.2007 09:21 |
| suzukin rakentelua .. | longfiedteam | Linkit | 2 | 10.01.2007 19:38 |
| Tarinoita tosi elämästä (työ sellaisesta) | Ex_inkkari | Chit-Chat | 5 | 15.11.2006 23:18 |
| o: suzukin | luke_L | O/M/V Muut | 0 | 14.11.2004 21:52 |
| Tarinoita TV-lupatarkastuksista | Laskos | This And That | 0 | 11.10.2002 10:55 |