Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 26.06.2011, 22:28
Säätäjä_setä:n Avatar
Säätäjä_setä Säätäjä_setä ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 07.12.08
Sijainti: Espoo
Viestit: 741
Perusasetus

Suzuki pakosarjat


Bling_bling putken asennus menossa Maken/Inkan suitsaan. Tuli samalla vertailtua Samurai/SJ413:n ja Swiftin pakosarjoja keskenään. Näyttää siltä, että Swiftin pakosarja käy sellaisenaan Samuraihin ja SJ413:seen. Putki lähtee vaan vähän eri asennossa eli etupätkän joutuu sepittämään jos käyttää Swiftin pakosarjaa. Swiftin pakosarjalla putki lähtee pystymmässä ja lähempänä moottorin kannaketta.
Alla muutama kuva.

Liitetiedostot
Click image for larger version

Name:	Samurai_1.jpg‎
Views:	685
Size:	78,2 Kt
ID:	19762   Click image for larger version

Name:	Samurai_2.jpg‎
Views:	705
Size:	82,2 Kt
ID:	19763   Click image for larger version

Name:	Swift_1.jpg‎
Views:	695
Size:	93,4 Kt
ID:	19764   Click image for larger version

Name:	Swift_2.jpg‎
Views:	685
Size:	76,1 Kt
ID:	19765   Click image for larger version

Name:	Bling_bling.jpg‎
Views:	727
Size:	82,3 Kt
ID:	19766  

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 26.06.2011, 22:32
Säätäjä_setä:n Avatar
Säätäjä_setä Säätäjä_setä ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 07.12.08
Sijainti: Espoo
Viestit: 741
Perusasetus

Pakosarjat_2


Edellisestä jäi yksi kuva kyydistä. Tässä Swift, Samurai ja bling_bling putket rinnakkain.
Liitetiedostot
Click image for larger version

Name:	vertailu.jpg‎
Views:	696
Size:	98,0 Kt
ID:	19767  
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 27.06.2011, 00:16
LaaLaa:n Avatar
LaaLaa LaaLaa ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 10.01.03
Sijainti: Lahti, Finland.
Viestit: 6.256
Perusasetus

Thorleyn p-sarja on loisava valinta. 2" kannattaa vetää koko loppu putki ja todella hyvän vaimennuksen suskassa saa aikaiseksi 1kpl Dynomax turbo muffler, jota ainakin motonetista on silloin tällöin löytynyt.

FlowTech:n Raptor vaimenninta en voi suositella, melko äkkiä löystyy sisältä jotain ja rämisee sen jälkeen ärsyttävästi.
__________________
~~~~~~~~~~~~~~
www.suzuki4x4club.fi
~~~~~~~~~~~~~~
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 27.06.2011, 12:58
J0hannes:n Avatar
J0hannes J0hannes ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 29.07.08
Sijainti: Espoo
Viestit: 1.041
Blog Entries: 20
Perusasetus

Mainiosti toimii myös Calminin versio ainakin tuossa omassa pelissä. Simonsin soikea pönttö, tosin avoautossa tuntuu siltä, että mikään vaimennus ei riitä
Taisi tuohonkin olla tulossa samanmoinen ja 2" loppuun asti.
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 02.07.2011, 19:21
J0hannes:n Avatar
J0hannes J0hannes ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 29.07.08
Sijainti: Espoo
Viestit: 1.041
Blog Entries: 20
Perusasetus

TJ6 Ruiskuvalmistelua


Tänään tuli valmisteltua ruiskun laittoa kaikenlaisten pikkuhommien muodossa.
Kameraahan ei tietenkään tullut mukaan ja kännykälläkin tuli otettua vain muutama kuva.
Bilteman pensapumppu 52-203 sai kiinnikkeen pellistä ja väliin kumimattoa värinöitä vaimentamaan. Kuva kiinnikkeestä myöhemmin. Pumppu tulee alkuperäisen ilmanputsarinkotelon alakiinnikkeen tilalle lokariin.

Toissakesäinen kuva paikkaa havainnollistamaan.


Bensan välisäiliö (tilavuus noin 1 litra) tulee kertakäyttöisestä hitsauskaasupullosta. Letkuyhteitä/nippoja ei ollut varastossa, niin säätäjä-setä teki swiftin polttoaineputkista letkuyhteet. Ruiskupumppu imee paineilmapikaliittimestä ainetta


Kiinnitys syylarin viereen.




Swiftin imusarjasta ja kannesta kaavin tiivistepinnoilta syöpymiä ja paskaa pois sekä suolestin swiftin virranjakajan, jotta sen tyhjän kuoren voi laittaa paikalleen pitämään nokka-akselia paikallaan. Siihen Jakajan kuoren päälle leikkasin vain simppelin lapun pitämään oravat pois pyörivien osien tieltä

Hyvin valmisteltu on puoliksi tehty. TJ0+2 alkaa ruutan asennus ja samalla vaihtuu swiftin kansi, jossa on ehjä nokka-akseli Vielä pitäis hommata kolmea-neljää halkasijaa pensaletkua ja sähköinen siirtopumppu.


Kysymyspalsta:

Riittääkö sj413 alkuperäinen polttoaineen paluulinja(halk noin 5mm) ruiskun paluuputkeksi, vai pitäisikö tehdä niin, että käyttää alkuperäistä päälinjaa paluuputkena ja vetää uusi, vielä isompi päälinja?

Siirtopumppu konehuoneeseen vai konttiin?

Mihin avossa kannattaa laittaa ruiskupoxi?
Liitetiedostot
Click image for larger version

Name:	02072011092.jpg‎
Views:	2935
Size:	102,4 Kt
ID:	19913   Click image for larger version

Name:	DSC_0692.jpg‎
Views:	2815
Size:	91,7 Kt
ID:	19912   Click image for larger version

Name:	02072011091.jpg‎
Views:	2874
Size:	98,7 Kt
ID:	19914  
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 02.07.2011, 21:32
BryGgi BryGgi ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 20.12.08
Sijainti: p-savo
Viestit: 1.444
Perusasetus

Luulisi riittävän paluulinjan, mutta toisaalta kannattaa tehdä kerralla isompi niin ei mystisiä ongelmia rupea siitä johtumaan. ja eikös se ecu kannata pakata jonnekin kojetaulun alle mahdollisimman korkealle, mutta kuitenkiin inhimmilliselle paikalle että helposti pääsee käsiksi. esim hanskalokeron taakse.
__________________
[O]=TOYOTA=[O]
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 11.07.2011, 23:01
J0hannes:n Avatar
J0hannes J0hannes ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 29.07.08
Sijainti: Espoo
Viestit: 1.041
Blog Entries: 20
Perusasetus

Purkaminen on perusteettomasti aloitettu

Kansi lähti kiitämään, kuin telkkä pöntöstä

Ensin konehuonetta tyhjennetään kaikesta turhasta ja tarpeellisesta...
Tästä ei enää paluuta ole


Kuten kaasarista, joka ei enää koskaan palaa


Sylinterien seinämät on sentään hyvässä kunnossa. Ei minkäänlaisia naarmuja tai suurempia kulumia havaittavissa


Tarkoituksenahan on siis naittaa swiftin kansi 413:n lohkoon ja tämän ristisiitoksen jälkeen koristellaan vielä ruiskulla. Sytytysjärjestelmä pysyy erinomaiseksi todettuna säätäjä-setä -spesiaalina.
Huomenna ihmetellään kaikenmaailman hienosäätöä vaativia kohteita ja edistellään asennusta.
Liitetiedostot
Click image for larger version

Name:	Tyhjä konehuone.jpg‎
Views:	2453
Size:	78,9 Kt
ID:	20111   Click image for larger version

Name:	Lähti ku venäläinen anttilasta.jpg‎
Views:	2521
Size:	65,1 Kt
ID:	20110   Click image for larger version

Name:	Kaasari, joka ei palaa.jpg‎
Views:	2480
Size:	95,7 Kt
ID:	20112   Click image for larger version

Name:	1 ja 4 pytty.jpg‎
Views:	2529
Size:	65,3 Kt
ID:	20113  
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
M: Suzukin vanteita LaaLaa O/M/V Renkaat ja vanteet 21 13.07.2007 09:21
suzukin rakentelua .. longfiedteam Linkit 2 10.01.2007 19:38
Tarinoita tosi elämästä (työ sellaisesta) Ex_inkkari Chit-Chat 5 15.11.2006 23:18
o: suzukin luke_L O/M/V Muut 0 14.11.2004 21:52
Tarinoita TV-lupatarkastuksista Laskos This And That 0 11.10.2002 10:55


Sivu luotu: 14:47 (GMT +2).