Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 23.06.2011, 09:15
Topi1982 Topi1982 ei ole kirjautuneena
Banned
 
Rekisteröitynyt: 25.01.06
Viestit: 3.077
Perusasetus

Kuulemma kayntiaanet sivistymattomat Volvon
vastaaviin verrattuna.
No ne on niita dieselien roklotuksia.

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 18.07.2011, 13:08
Topi1982 Topi1982 ei ole kirjautuneena
Banned
 
Rekisteröitynyt: 25.01.06
Viestit: 3.077
Perusasetus

Lisäjäähyä

Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 21.07.2011, 17:28
nbf:n Avatar
nbf nbf ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 13.07.11
Sijainti: jns
Viestit: 393
Perusasetus

Onkos tämä vekotin Joensuussa? Hävettää vaan kun ollaan lähdetty ajelemaan omilla "maastoautoilla" niin viereisen hallin pihamaassa möyryä lantikka riittävällä varustuksella

Viimeksi muokannut nbf : 24.07.2011 20:07 Perustelu: Korjataan auto malli
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 22.07.2011, 09:26
Paavo Paavo ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 16.01.03
Sijainti: Oulu, Finland
Viestit: 4.366
Perusasetus

Eikös tämä ole oikea/vanha lantikka eikä mikään defenderi?

Enivei, sivuseikat sikseen, TML ilmeisesti jäi jotenkin kesken, miten auto eteni ja miksi kisa loppui lyhyeen?

-Paavo
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 25.07.2011, 13:19
Topi1982 Topi1982 ei ole kirjautuneena
Banned
 
Rekisteröitynyt: 25.01.06
Viestit: 3.077
Perusasetus

Lantikasta on kori ja upea ratti.

TML:ssä eteni mahottoman hyvin.
Ongelmia
- kartanlukija ei vaivautunut tulemaan paikalle
- sähköt temppuili, kahdesti loppui totaalisesti virta
- em. syystä flekti temppuili ja kone kuumeni.
Nyt viat korjattu, tositoimissa kylläkin testaamatta.
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 24.09.2011, 19:16
Topi1982 Topi1982 ei ole kirjautuneena
Banned
 
Rekisteröitynyt: 25.01.06
Viestit: 3.077
Perusasetus

Lisaa valoja tulossa.
Sahkoasioita muutetaan yha.12V / 24V
Moottoriin tehoja lisaa, joita vois myos kayttaa.
Huippu etenija kuitenkin.
Terv Jyty
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 25.09.2011, 08:44
nbf:n Avatar
nbf nbf ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 13.07.11
Sijainti: jns
Viestit: 393
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Jyty Näytä viesti
Lisaa valoja tulossa.
Sahkoasioita muutetaan yha.12V / 24V
Moottoriin tehoja lisaa, joita vois myos kayttaa.
Huippu etenija kuitenkin.
Terv Jyty

Jokos sait sen moottorin viritettyä?
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
O: jakareita ostettu, kiitos ja anteeksi JuhaH O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 5 31.01.2008 17:39
anteeksi sedät nyybi tarttee neuvoja auton valinta Tekniikka & Jutustelu 6 07.06.2007 08:17
anteeksi maalaisuuteni... KingKong Tekniikka & Jutustelu 8 22.09.2006 13:13
anteeksi Turboic Chit-Chat 3 11.11.2004 09:18


Sivu luotu: 05:08 (GMT +2).