![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Liikkuu omin voimin. TML kutsuu!
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
__________________
x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x Kahta en vaihda, neloselta ykköselle ja vauhdista pakille. En juo uskonnollisista syistä... Vaan ihan muista syistä. https://www.youtube.com/channel/UCf7...qzW7i8mdpHyLWQ ISORY SLCK #556 |
|
#3
|
|||
|
|||
|
Kaaret ja panssarit.
Lisapenkki, kompura ja siina se alkaa ollakin. Testiajon mukaan "iisit" ajo-ominaisuudet!
|
|
#4
|
|||
|
|||
|
Kuulemma kayntiaanet sivistymattomat Volvon
vastaaviin verrattuna. No ne on niita dieselien roklotuksia. |
|
#5
|
|||
|
|||
|
Lisäjäähyä
|
|
#6
|
||||
|
||||
|
Onkos tämä vekotin Joensuussa? Hävettää vaan kun ollaan lähdetty ajelemaan omilla "maastoautoilla" niin viereisen hallin pihamaassa möyryä lantikka riittävällä varustuksella
Viimeksi muokannut nbf : 24.07.2011 20:07 Perustelu: Korjataan auto malli |
|
#7
|
|||
|
|||
|
Eikös tämä ole oikea/vanha lantikka eikä mikään defenderi?
Enivei, sivuseikat sikseen, TML ilmeisesti jäi jotenkin kesken, miten auto eteni ja miksi kisa loppui lyhyeen? -Paavo |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| O: jakareita ostettu, kiitos ja anteeksi | JuhaH | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 5 | 31.01.2008 17:39 |
| anteeksi sedät nyybi tarttee neuvoja auton valinta | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 07.06.2007 08:17 | |
| anteeksi maalaisuuteni... | KingKong | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 22.09.2006 13:13 |
| anteeksi | Turboic | Chit-Chat | 3 | 11.11.2004 09:18 |