![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() Tulee muuten Irokin kylki aika tyrkylle noin leveillä vanteilla ja matalalla renkaalla. Boggerissa ois hyvä, Irokissa ei välttämättä.
|
|
||||
|
||||
![]()
Kato kaimapoika, se lattiattomuus vaan keventää ja lisää näkyvyyttä. Niin mä sen sillon joskus ajattelin.
![]()
|
|||
|
|||
![]()
Onhan tossa lattialla lukottomat 10" leveetkin vielä, täytyy kokeilla kummat sit paremmin istuu...
|
|
|||
|
|||
![]()
hieman liian leveet on noi vanteet irokeille. 10"+bl olis sopiva. vink vink mulla olis 10x15 bl vanteet (tml vanteet ja vissiin jormalaisen kehät) ja vaihdossa kelpais noi 12x15bl valssit
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
No siellä ne nyt on, katellaan miten toimii ja ainahan voi vaihtaa jos toi setti ei toimi...
Nyt se kuitenkin näyttää siltä kun kuuluukin ja on jopa kevyempi ohjata kuin niillä 235/75 voltyre siirtonahoilla, kun noissa ilmaa 2 bar. Ja kaipaa entistä vähemmän sitä lavaa, mietin jos tekis vaan turmakaaren kopin taakse ja sieltä vinot rungon takakulmiin ja varakumi sinne kiinni niin riittäis mulle, tuolla kopissa kun ei tilaa kaarille ole. Ohjaustehostinsetti menee kuitenkin ostoslistalle. Noilla 10" normivanteilla näyttää, kuin 12.5 levee kumi olis 6" leveellä vanteella. Paremmilta kuitenkin noilla 12 beadlokeilla minusta, mut kokeillaan aikanaan toimivatko noin. Viimeksi muokannut bj45lava : 20.06.2011 22:20 |
|
||||
|
||||
![]()
Interco näyttää ilmoittavan 11" leveen vanteen tolle 14.00 leveelle kumille, joten 12" on varmastikin hyvinkin ok.
|
|
||||
|
||||
![]()
Toihan on ihan makuasia. Ulkonäkö leuhkan näköinen leveellä vanteella, mutta väittäisin renkaan toimivan maastossa paremmin ja joustavammin kapeammalla vanteella. Itellä on 36" irokit 8"+beadlock vanteilla ja toimii mun mielestä ihan pirun hyvin, mutta ei ehkä ole läänin leveimmät ja muhkeimman näköset
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Bj45 alias The Rock Mobil | Maajussi | Maasturiprojektit | 28 | 21.12.2014 21:29 |
"nysäakseli" miten virheetön sen tarvii olla?edit, entäs "hubi"? | lacrits68 | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 17.04.2011 17:00 |
Myydään Patrol "super roof" VM-88 "purettu" +muuta palikkaa | Pörö | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 21 | 13.02.2010 21:22 |
Ostettu 8"-10" x 15" (beadlock/ilman) vanteet - 6x5,5" jaolla | Räjä | O/M/V Renkaat ja vanteet | 7 | 26.02.2009 18:29 |
Ostetaan Tojotan "lantikan" 2henk. penkki "OSTETTU" | Cam1lla | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 24.11.2008 19:28 |