![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Samaa mietin kanssa, mutta eikos HDJ:vs LJ iskareissa ole aika suuri ero? Ainakin luulis. Hienoa jälkeä kyllä, mites toi panhardin teko leimalle? Vai jääkö peli harraste offailuun?
|
#2
|
|||
|
|||
![]()
fysiikka kyllä liiankin tuttua..
ja tuohon iskarin asentoon voisi semmoisen lisätä kuvassahan iskari on 20-30 vaille pohjassa! että onhan se hiukan paremmassa asennossa normitilanteessa. paikoitin isakritr niin kun alusta pohjassa niin silloin iskarikin melkein pohjassa. eli tuon parempaan ei pysty, kun en halua niitä iskareita laskea kivitutkiksi sinne akselin alapuolelle. Ja panhardi asiaan jos sattuisi löytymään sopiva tanko ihan osto osana niin olisi laillinen...
__________________
[O]=TOYOTA=[O] |
#3
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
#4
|
|||
|
|||
![]()
taidat hiukan olla. Sehän kulma oikeaa knko ajan enemman mitä pitemmäksi iskari menee. Ja viela kun iskarin jäykkyys ylimitoitettu niin vielä helpottaa lisää vaikka iskarit kulmassa
__________________
[O]=TOYOTA=[O] |
#5
|
|||
|
|||
![]() tässä kuvassa auto neutraalikorkeudessa. n.10cm korkeammalla kuin alkuperäisillä jousilla. saa nähdä joutuuko hiukan katkaisemaan jousia kun saanu koria ja moottoria käyttää painona tässä on jos satulakin paikoillaan. n.3mm jäi tilaa vanteen ja satunlan väliin, eli riittävästi ![]() Tässä taisi olla vähää vaille max korkeudessa takapää. Ei jaksanut nyt enempää pajoittaa, mutta huomenna taas jatkuu. perkele kun sasi jonkun tekee ton korin loppuun niin ei ois mitään valittamista. ei vaan tuo korityö nyt nappaa. Huomenna sitten duunin jälkeen etupanhardin kimppuun ja iskaritornien viimeistelyyn. sitten rungosta puuttuos enää stopparikumit ja akseleistä vastakappaleet niin ois valmis sen osalta
__________________
[O]=TOYOTA=[O] |
#6
|
|||
|
|||
![]() Perssoona! nostin koneen paikoilleen että hahmottaisi paljonko keula tipahtaa kun kone painona... prkl kun purin auton niin ilman koneta etupalkista maahan 50cm nyt oli 76cm ilman konetta ja 72cm koneen kanssa(ai miten niin alkuperäinen alusta hiukan lässähtäny ![]() ![]() PS:tuli eilen keksittyä semmoinen väritys autoon etä vielä tällä palstalla ole nähnyt ja varmasti erottuu joukosta ![]()
__________________
[O]=TOYOTA=[O] |
#7
|
|||
|
|||
![]()
Oon itekin pohtinu tota iskarien asennusta, että voiko niitä asentaa jotenkin muuten kun kantotutkiksi tai puoliksi auton sisään. Pienoisautopuolella näkyy aina välillä ihan hyvällä menestyksellä melkein makaavaakin asennusta joten miksei se täälläkin toimis. Kerro ihmeessä ratkaisun käytännön toimivuudesta heti kun saat testiojat ylitettyä
![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
ostin kompuran.. | samix | Chit-Chat | 9 | 10.09.2008 21:15 |
Ostin jo:SJ:n merkkivalollinen jakis. | asentaja | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 21.09.2007 17:34 |
K10 etukardaanin tuplanivel osina.. Hjälp! | SamiN | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 02.11.2005 18:57 |
Ostin sitten HJ:n | akke | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 16.03.2005 20:17 |
Ostin sitten lj:n | bj45lava | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 08.11.2004 09:04 |