Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 11.06.2011, 22:17
Heikki L:n Avatar
Heikki L Heikki L ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 22.09.04
Sijainti: pornainen, Finland.
Viestit: 2.692
Perusasetus

Samaa mietin kanssa, mutta eikos HDJ:vs LJ iskareissa ole aika suuri ero?
Ainakin luulis.
Hienoa jälkeä kyllä, mites toi panhardin teko leimalle? Vai jääkö peli harraste offailuun?

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 12.06.2011, 08:35
BryGgi BryGgi ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 20.12.08
Sijainti: p-savo
Viestit: 1.444
Perusasetus

fysiikka kyllä liiankin tuttua..

ja tuohon iskarin asentoon voisi semmoisen lisätä kuvassahan iskari on 20-30 vaille pohjassa! että onhan se hiukan paremmassa asennossa normitilanteessa. paikoitin isakritr niin kun alusta pohjassa niin silloin iskarikin melkein pohjassa. eli tuon parempaan ei pysty, kun en halua niitä iskareita laskea kivitutkiksi sinne akselin alapuolelle.

Ja panhardi asiaan jos sattuisi löytymään sopiva tanko ihan osto osana niin olisi laillinen...
__________________
[O]=TOYOTA=[O]
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 12.06.2011, 11:09
Janne1986:n Avatar
Janne1986 Janne1986 ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 30.08.08
Sijainti: hamina
Viestit: 958
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja BryGgi Näytä viesti
fysiikka kyllä liiankin tuttua..

ja tuohon iskarin asentoon voisi semmoisen lisätä kuvassahan iskari on 20-30 vaille pohjassa! että onhan se hiukan paremmassa asennossa normitilanteessa. paikoitin isakritr niin kun alusta pohjassa niin silloin iskarikin melkein pohjassa. eli tuon parempaan ei pysty, kun en halua niitä iskareita laskea kivitutkiksi sinne akselin alapuolelle.

Ja panhardi asiaan jos sattuisi löytymään sopiva tanko ihan osto osana niin olisi laillinen...
Niin on iskari pohjassa. Mutta tuskin sen kulma kauheesti muuttuu vaikka se tulisi ulos päin. Vai olenko ihan väärässä?
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 12.06.2011, 11:41
BryGgi BryGgi ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 20.12.08
Sijainti: p-savo
Viestit: 1.444
Perusasetus

taidat hiukan olla. Sehän kulma oikeaa knko ajan enemman mitä pitemmäksi iskari menee. Ja viela kun iskarin jäykkyys ylimitoitettu niin vielä helpottaa lisää vaikka iskarit kulmassa
__________________
[O]=TOYOTA=[O]
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 12.06.2011, 17:44
BryGgi BryGgi ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 20.12.08
Sijainti: p-savo
Viestit: 1.444
Perusasetus


tässä kuvassa auto neutraalikorkeudessa. n.10cm korkeammalla kuin alkuperäisillä jousilla. saa nähdä joutuuko hiukan katkaisemaan jousia kun saanu koria ja moottoria käyttää painona


tässä on jos satulakin paikoillaan. n.3mm jäi tilaa vanteen ja satunlan väliin, eli riittävästi


Tässä taisi olla vähää vaille max korkeudessa takapää.

Ei jaksanut nyt enempää pajoittaa, mutta huomenna taas jatkuu. perkele kun sasi jonkun tekee ton korin loppuun niin ei ois mitään valittamista. ei vaan tuo korityö nyt nappaa.

Huomenna sitten duunin jälkeen etupanhardin kimppuun ja iskaritornien viimeistelyyn. sitten rungosta puuttuos enää stopparikumit ja akseleistä vastakappaleet niin ois valmis sen osalta
__________________
[O]=TOYOTA=[O]
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 13.06.2011, 20:24
BryGgi BryGgi ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 20.12.08
Sijainti: p-savo
Viestit: 1.444
Perusasetus



Perssoona! nostin koneen paikoilleen että hahmottaisi paljonko keula tipahtaa kun kone painona... prkl kun purin auton niin ilman koneta etupalkista maahan 50cm nyt oli 76cm ilman konetta ja 72cm koneen kanssa(ai miten niin alkuperäinen alusta hiukan lässähtäny) voi olla että joutuu päkimään jousia parin ajokerran jälkeen, tyytyväinmen oli kuitenkiin tuohon jakiksen palkkiin mikä menee näinkiun pienellä muutoksella nykyään pohjan tasalle.. saapahan rakentaa hyvän liukupohjapanssarin isolle alueelle.. vielä tää viikko töitä ja sitten alkaisi 2viikon kesäloma, josita toisn osa ajasta menee rehunteosa hyvinkin tehokkaasti

PS:tuli eilen keksittyä semmoinen väritys autoon etä vielä tällä palstalla ole nähnyt ja varmasti erottuu joukosta
__________________
[O]=TOYOTA=[O]
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 13.06.2011, 21:56
temmi_hoo temmi_hoo ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 28.01.11
Sijainti: Jokikunta, Vihti, Suomi
Viestit: 553
Perusasetus

Oon itekin pohtinu tota iskarien asennusta, että voiko niitä asentaa jotenkin muuten kun kantotutkiksi tai puoliksi auton sisään. Pienoisautopuolella näkyy aina välillä ihan hyvällä menestyksellä melkein makaavaakin asennusta joten miksei se täälläkin toimis. Kerro ihmeessä ratkaisun käytännön toimivuudesta heti kun saat testiojat ylitettyä
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
ostin kompuran.. samix Chit-Chat 9 10.09.2008 21:15
Ostin jo:SJ:n merkkivalollinen jakis. asentaja O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 21.09.2007 17:34
K10 etukardaanin tuplanivel osina.. Hjälp! SamiN Tekniikka & Jutustelu 5 02.11.2005 18:57
Ostin sitten HJ:n akke Tekniikka & Jutustelu 7 16.03.2005 20:17
Ostin sitten lj:n bj45lava Tekniikka & Jutustelu 9 08.11.2004 09:04


Sivu luotu: 22:39 (GMT +2).